Loading...
nl

vliegen

dragon
dragon okt 8 '07
mijn eerste herinneringen aan dromen over vliegen spelen zich af in een grote zaal. Ik was een jaar of 4 en droomde deze droom vaak. Het is een theater of een oude bioscoop. Alles is van rood fluweel. Ik vlieg rond en voel me heerlijk, maar dan merk ik dat er ergens bovenin, op een balcon een grote, groen, gemene draak zit en ik raak in paniek. Dan word ik wakker.

Later vloog ik in allerlei dromen gewoon buiten. Heerlijk! Op een gegeven moment droomde ik dat ik vloog en ik ging hoger en hoger. Opeens begint er iets aan me te trekken. ik wil naar beneden vliegen en het lukt niet. Dan ben ik beneden en hoor ik de stem van een vrouw die zegt: kijk uit, om de aarde zit een rand en daar zitten zij. Ga er niet heen, want ze willen je daar houden.
Ik ben nooit meer zo hoog gegaan. Soms vlieg ik nog in dromen, maar ik kijk altijd uit. Sindsdien lukt het me soms ook niet om te vliegen.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 9 '07
Vroeger had ik in een droom opeens ontdekt hoe ik moest vliegen. Het was eigenlijk meer een soort van zweven en ging ik omhoog. Echt besturen kon ik het dus niet. Ik heb deze droom maar 3 x gehad, en daarna nooit meer eigenlijk.
dragon
dragon okt 9 '07
Hoi Nims,

dat heb ik ook wel gehad. Nu kan ik het meestal wel sturen en soms is het moeilijker dan andere keren. Vond je het wat, dat zweven?
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 9 '07
In mijn droom wel erg grappig dat ik dat toen kon, maar was er toen niet bewust van dat ik droomde. Een andere keer dat ik kon zweven was toen ik me in mijn droom besefte dat ik dood was. Deze droom heb ik toen hier: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/14597#Post14597

opgeschreven.
dragon
dragon okt 9 '07
zo wat een droom! Een soort transformers/war of the worlds/dawn of the dead door elkaar.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki