Loading...
nl

onvoorwaardelijke lliefde

Thomas A
Thomas A okt 7 '07
Onvoorwaardelijke liefde

Het is mogelijk om iemand op enig moment in je leven te ontmoeten waar je zoveel voor voelt,
dat je dat niet kan bevatten, die je lijkt te kennen op een ander (ziels) niveau, en waarbij alles
lijkt te kloppen. Al je zintuigen worden geprikkeld en je voelt iets dat je kunt omschrijven als
de perfecte staat van zijn, namelijk onvoorwaardelijke alomvattende liefde, voor jezelf, de ander
in diepste staat van bewustzijn in Body, Mind & Soul.

Onvoorwaardelijke liefde is in mijn waarheid:

“De drijvende kosmische kracht en
alomvattende zuivere energie van het universum”.

Onvoorwaardelijke liefde, wil niet bezitten, stelt geen voorwaarden, is zuiver en kan niet
bestaan als anderen daardoor gekwetst worden.

En omdat wij allen Goddelijke zielen in een aards mensenlichaam zijn, kunnen we soms door
de intensiteit daarvan in verwarring worden gebracht en kunnen we deze kosmische universele
liefde transcenderen naar iets wat ons doet twijfelen.

Wat is het wat ik voel? Onvoorwaardelijke liefde? Lichamelijke liefde? Fysieke
aantrekkingskracht? Twijfel, als je een partner hebt! Mis ik iets bij mijn partner? Waarom
ontmoet ik die ene persoon, op dit moment in mijn leven? Is dit mijn soul mate?
Tweelingzielen? Wie ben ik? Wat Voel ik? Wat kies ik? Waar ga ik voor? Etc. etc.

Voor mij is het nu duidelijk wat ik heb mogen ervaren in mijn leven.

Een les in het mogen voelen, voor zover mogelijk met onze aardse beperkingen, van
onvoorwaardelijke alomvattende zuivere kosmische liefde, die niet te bevatten is.

Ik besef dat mijn taak is om deze diepe gevoelens die gericht zijn op één persoon om te buigen
en te delen met een ieder, mannen, vrouwen en kinderen.

Vanuit mijn diepste wezen, mijn hogere bewustzijn, dat onvoorwaardelijke liefde is,
mijn hart te openen naar een ieder.

Zodat ik een ieder open onbevangen en zonder vooroordeel tegemoet kan treden, kan helpen
en geholpen worden, kan leren en geleerd worden, kan troosten en getroost worden.
Is dit alleen mijn taak? Dat denk ik niet!

Een ieder die op één of ander niveau liefde heeft gevoeld, heeft gegeven en ontvangen, mag
anderen leren hoe dit is. Hoe doe ik dat hoor ik je vragen?
Gewoon!

Door onvoorwaardelijk, zonder voorbehoud van jezelf te houden, onder alle omstandigheden.
Ook als je net uit je bed komt, een bad hairday hebt, je vindt dat je er niet uit ziet, iemand je
teleurstelt of kwetst, etc. Of als alles in je leven tegen lijkt te zitten.

En dat is eigenlijk mijn boodschap!
Verbind je elke dag opnieuw met het Goddelijke deel in jezelf.
Houd onvoorwaardelijk van jezelf.
Open je hart naar elk wezen hier op aarde!
Wees pure liefde!

Onvoorwaardelijke Liefde © Henry de la Croix Oktober 2005
Delen:
dragon
dragon okt 7 '07
Hoi Thomas,

wat ontzettend mooi!

Ik wilde je eigenlijk heel veel vragen, maar laat het hierbij, want wat hier staat vind ik gewoon kloppen.

X Dragon
Thomas A
Thomas A okt 7 '07
Beter ook zo want ik weet eigenlijk ook helemaal niks.......
dragon
dragon okt 7 '07
haha, dan zijn we daar ook uit!
Beschermengel
Beschermengel okt 7 '07


Mooi Thomas!
inneke
inneke okt 7 '07
Kei raak en zonder te veel poespas geschreven :-)
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 7 '07
Heel mooi stukje. Wil graag toevoegen dat je pas onvoorwaardelijke liefde kunt ervaren op het moment dat je ook onvoorwaardelijk van jezelf houdt. Wanneer je dat niet doet, zal er altijd liefde onder voorwaarde worden gezocht / gevonden.
Thomas A
Thomas A okt 7 '07
Ja daar begint het mee...........
Lena
Lena okt 11 '07
Weer die tranen,wat mooi!
Thomas A
Thomas A okt 11 '07
Ja Magda, ook ik vind het ontroerend mooi, helder en klaar duidelijk.

stilletjes

Thomas

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki