Loading...
nl

Voorstellen

12angels
12angels okt 6 '07
Hallo allemaal,

Bij deze wil ik mij zoals het hoort even voorstellen, mijn naam is Will en worstel al langer met het "probleem" dat ik dingen zie bij mensen die ik eigenlijk niet hoor te zien.
Mijn akeligste ervaring is een uittreding geweest, wist niet wat er met me gebeurde.
Na diverse sites bezocht te hebben ben ik uiteindelijk hier terecht gekomen en hoop ik dat ik mijn "probleem" een plaats kan geven.


Groetjes Will
Delen:
Beschermengel
Beschermengel okt 6 '07
Hallo Will,

welkom!

Wat zie je bij mensen?..ik ben erg benieuwd..ik zie zelf energieen bij mensen ( kleuren ) en voel vaak hun ongemakjes..of pijn.

En de uittreding..zou je mij die willen vertellen?
Ik ben erg benieuwd ..ik heb laatst ook volgens mij een uittreding gehad ..ik heb hem bij onderwerp dromen gezet..maar of het en droom was dat betwijfel ik...het was zo echt!! ook met gevoel erbij. en bewust meegemaakt.

Beschermengel
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 7 '07
Hoi Wil,
Van harte welkom. Wij zijn hier om je vragen te beantwoorden, dus stel ze gerust. Ik wil je graag meegeven, dat iets pas een probleem is, als JIJ er een probleem van maakt. Dat andere mensen dat misschien doen, is eigenlijk niet jouw probleem.

Groetjes Julien.
12angels
12angels okt 7 '07
hallo beschermengel,

hoop dat je met mijn korte uitleg iets kunt doen,
Voor wat betreft het zien van dingen het volgende, als ik met wie dan ook aan tafel zit zie ik op een gegeven moment een persoon naast een van tafel gasten staan en wel zo duidelijk dat ik de persoon van top tot teen kan beschrijven. Laatste keer beschreef ik de overleden opa van de desbetreffende vrouw, had het kippenvel over mijn hele lijf en een geschrokken vrouw aan tafel, was gewoon op bezoek.

Wat het uittreden betreft heb ik zelf navraag moeten doen om het te verklaren.
Het volgende was gebeurt, ik lag 's avonds in bed, 1 verdieping lager als de woonkamer.
Op een gegeven moment wordt ik wakker, weet nog steeds niet waarom, en zie ik een schim de trap afkomen, wil mijn partner waarschuwen, maar kon me niet bewegen en er kwam geen geluid meer uit mijn keel, raakte in paniek terwijl de schim op me af kwam.
Probeerde nog steeds wat te zeggen en me te bewegen, wat dus niet lukte, de schim komt op me af en ging op me of in me liggen en al mijn spieren verslapte.
Hierna kon ik me weer bewegen, heb meteen de kamer verkent en ben een frisse neus gaan halen.
Het resultaat van dit alles is dat ik tot op de dag van vandaag voel dat ik niet alleen ben en met tegenzin naar bed ga.

Gaarne zie ik een reactie van je tegemoet.

groetjes Will
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 7 '07
Dat moet een schokkende ervaring voor je zijn geweest wil. Ik raad je aan om je te ontdoen van deze entiteit in je. Hij hoort er niet en had niet het recht om in je te gaan. Ga hiervoor op zoek naar je pyramide van licht, en sluit de ongenodigde gast buiten. Bescherm je fysieke lichaam ook met de pyramide zodat je er geen last meer van zult hebben.

Succes!
Beschermengel
Beschermengel okt 7 '07

Jeetje... nou dat is inderdaad niet leuk, maar wat Nims zegt zou ik zeker doen! ook kun je voor dat je gaat slapen ..vragen of visualiseren dat er bescherming bij je is ...desnoods een grote engel die zijn vleugels over je heen spreid...

Of je kamer verlichten...(visualiseren)...zoals de pyramide van licht..ikzelf ga elke avond voor ik ga slapen even naar de pyramide..en val als een roosje in slaap.
Ik vraag altijd bescherming..omdat als je zo open staat er eigenlijk van alles binnen kan komen.
Maar eerlijk gezegd heb ikzelf (gelukkig!!) nog geen nare ervaring zoals jij gehad. ( komt denk ik door de bescherming)

Wel heb ik zoiets gehad ....met de verlamming ..wat jij schrijft...ik lag op mijn rug ...ik hoorde een mannenstem rechts van mij zeggen (alsof hij naast mij lag)....Cobi ben je wakker?..waarop ik wakker wilde worden ...maar ik kon me niet bewegen ik was helemaal lam!!
Ik probeerde te praten ..nou dat lukte ook niet..ik raakte een beetje in paniek..toen ineens kon ik me wakker schudden en riep...JA IK BEN WAKKER!...stom hoor...ik had gewoon in die trance moeten blijven ..want ik weet zeker als ik gewoon in mijn slaap (maar toch wakker) ja had gezegd dat ze me mee genomen hadden om te laten zien hoe het daar is. Daar vroeg ik in die tijd om.

De mensen die je ziet ..die er eigenlijk niet zijn..vindt je dat niet fijn!! (dat rijmt)
Praten ze ook tegen je? of laten ze zich alleen maar zien?
Ik vindt het heel bijzonder hoor!

Beschermengel
12angels
12angels okt 7 '07
Mensen bedankt voor jullie hulp zal hier zeer zeker iets mee doen, zodra ik er achter ben hoe dit te doen.
Voor wat betreft de personen die ik zie, ze kijken me aleen maar aan met een blik die niet te beschrijven is, niet uitdagend niet vragend, zou echt niet weten hoe ik dit moet omschrijven.
Maar je ziet dat ze bij de persoon aan tafel horen omdat ze de schouder vasthouden van de desbetreffende persoon.
Tja en in het begin is het wel leuk om dat te doen, je vindt jezelf op dat moment wel interressant maar dat is nu helemaal verdrongen door een angst gevoel en de verkeerde oplossing is dan alcohol voor het slapen gaan.

Groetjes Will
admin
admin okt 8 '07
Hallo Will,
Welkom hier, leuk je te ontmoeten!
Acheliah
Acheliah okt 9 '07
Hallo Will

Welkom en veel lees plezier. Ik denk niet dat je bang hoef te zijn voor die mensen maar voor dat andere zou ik zeker hulp zoeken. Kan het niet zijn dat je hetzelf was tijdens een uittreding. Ik hoor het wel.

Liefs Dieneke
12angels
12angels okt 9 '07
Hallo Dieneke,

Allereerst een bedankje voor je reactie, denk niet dat ik bang ben voor het gene wat ik zie, is meer hetgene wat ik voel in het algemeen.
En of ik het zelf was tijdens een uittreding daar ben ik nog niet uit, maar zover als ik het kan inschatten en gelezen heb is deze optie het meest waarschijnlijke.

Groetjes Will
12angels
12angels okt 9 '07
Hallo Karin.

Dank je wel voor je woorden, is toch een teken dat ik de juiste plaats gevonden heb om mijn eigen ik te ontdekken.

Groetjes Will
Wendy's
Wendy's okt 10 '07
welkom

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki