hallo beschermengel,
hoop dat je met mijn korte uitleg iets kunt doen,
Voor wat betreft het zien van dingen het volgende, als ik met wie dan ook aan tafel zit zie ik op een gegeven moment een persoon naast een van tafel gasten staan en wel zo duidelijk dat ik de persoon van top tot teen kan beschrijven. Laatste keer beschreef ik de overleden opa van de desbetreffende vrouw, had het kippenvel over mijn hele lijf en een geschrokken vrouw aan tafel, was gewoon op bezoek.
Wat het uittreden betreft heb ik zelf navraag moeten doen om het te verklaren.
Het volgende was gebeurt, ik lag 's avonds in bed, 1 verdieping lager als de woonkamer.
Op een gegeven moment wordt ik wakker, weet nog steeds niet waarom, en zie ik een schim de trap afkomen, wil mijn partner waarschuwen, maar kon me niet bewegen en er kwam geen geluid meer uit mijn keel, raakte in paniek terwijl de schim op me af kwam.
Probeerde nog steeds wat te zeggen en me te bewegen, wat dus niet lukte, de schim komt op me af en ging op me of in me liggen en al mijn spieren verslapte.
Hierna kon ik me weer bewegen, heb meteen de kamer verkent en ben een frisse neus gaan halen.
Het resultaat van dit alles is dat ik tot op de dag van vandaag voel dat ik niet alleen ben en met tegenzin naar bed ga.
Gaarne zie ik een reactie van je tegemoet.
groetjes Will