Loading...
nl

wat heb ik?

just_me
just_me sep 11 '04
al enige tijd heb ik het volgende:

ik kijk in iemands ogen en voel hoe ze zich voelen. hun pijn, geluk etc. nou ja ik weet niet precies wat ik voel daar wil ik nu juist achterkomen.
het begon eerst met dieren, als ik een hond aankeek voelde ik bijvoorbeeld een kriebelent gevoel, vol energie, of een flinke steek ik denk dat dat pijn was.

nu wil ik er mee leren omgaan en erover lezen alleen kan ik er niets over vinden ik weet ook niet hoe het heet etc.
hmm oja ik droom vooruit zeg maar, ik heb vaak gehad dat ik over iets droomde wat een paar dagen later ging gebeuren, erg eng. ook heb ik vaak het deja-vu gevoel, ik weet niet of ik het dan al eerder heb meegemaakt of over gedroomt heb, maar ik kan wel vertellen hoe het gaat aflopen

kan iemand mij er meer over vertellen?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 13 '04
Wat vind jij ervan dat jij deze gevoelens hebt? Ik proef namelijk een beetje angst uit jouw verhaal.

Waarom juist jij degene bent die dit ervaart kan ik niet zeggen, wel dat ik denk dat jij er erg gevoelig voor bent. Ik heb wel het idee dat jij met deze gave in staat bent om mensen verder te helpen. Het is aan jou de keuze om te bepalen of je dit ook daadwerkelijk wilt.

Ik heb namelijk zelf ook een soortgelijk iets. Als ik mensen aankijk dan weet ik direct hoe ze zijn. Deze kennis gebruik ik vaak om mensen te helpen wanneer ze erom vragen. Ik probeer deze persoon dan meer inzicht in zichzelf te geven, waardoor deze weer verder kan.

Ik weet niet of je hier iets mee kunt, maar anders hoor ik het wel. Succes!
just_me
just_me sep 15 '04
 Quote:
Origineel van nims:
Wat vind jij ervan dat jij deze gevoelens hebt? Ik proef namelijk een beetje angst uit jouw verhaal.

Waarom juist jij degene bent die dit ervaart kan ik niet zeggen, wel dat ik denk dat jij er erg gevoelig voor bent. Ik heb wel het idee dat jij met deze gave in staat bent om mensen verder te helpen. Het is aan jou de keuze om te bepalen of je dit ook daadwerkelijk wilt.

Ik heb namelijk zelf ook een soortgelijk iets. Als ik mensen aankijk dan weet ik direct hoe ze zijn. Deze kennis gebruik ik vaak om mensen te helpen wanneer ze erom vragen. Ik probeer deze persoon dan meer inzicht in zichzelf te geven, waardoor deze weer verder kan.

Ik weet niet of je hier iets mee kunt, maar anders hoor ik het wel. Succes!
helemaal waar, ik geloofde niet in dit soort dingen. het zweverige etc. nu ik het zelf ervaar zag ik me alf een freak.. stom natuurlijk.
ik probeer er meer over te leren. zodat ik weet wat ik voel en inderdaad de mensen kan helpen die het nodig hebben.
het is wel heel erg fijn om te voelen hoe mijn dieren zich voelen. het geeft me nog meer binding met mijn diertjes [wub]
just_me
just_me sep 17 '04
helemaal vergeten, dat deja-vu gevoel.
ik heb net gelezen over de deja-vu. hoe krijg ik het voor elkaar om de weg in spanje te weten terwijl ik er nog nooit ben geweest, idem voor mijn nieuwe woonplaats. ook heb ik het vaak als ik ergens loop, het is echt een hele rare ervaring. iedere keer denk ik weer HUH hoe kan dat nou ik heb er inderdaad wel ooit eens aan gedach dat ik een nieuwe kans kreeg om het overnieuw te doen, alleen weet ik niet of ik het dan goed heb gedaan. (hoezo nieuwsgierig)

ow en even een losse opmerking: ik ben hier al een stuk wijzer geworden, bedankt ervoor. jammer dat er niet vaker word gepost (nogal veel op fora's te vinden is)
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 21 '04
Post en vertel het door ;)door mensen zoals jij kan het voor iedereen veel makkelijker en vooral bepraatbaar worden!

Ik ben blij dat je er nu meer vrede mee hebt dan dat ik uit je eerdere bericht oppikte. Gewoon stap voor stap verder.
just_me
just_me sep 21 '04
 Quote:
Origineel van nims:
Post en vertel het door ;)door mensen zoals jij kan het voor iedereen veel makkelijker en vooral bepraatbaar worden!

Ik ben blij dat je er nu meer vrede mee hebt dan dat ik uit je eerdere bericht oppikte. Gewoon stap voor stap verder.
sinds gister ben ik erachter hoe het heet. Ik ben heldervoelend. geweldig is dit, nu kan ik meer zoeken wat ik er allemaal mee kan.
alleen kreeg ik gister weer "bezoek" hij leek kwaad. raar is dat. maar ook daar kom ik wel achter. [bounce]
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 21 '04
Heel goed van je! Zolang je maar weet dat je nooit iets moet doen wat je niet wilt!
just_me
just_me sep 22 '04
 Quote:
Origineel van nims:
Heel goed van je! Zolang je maar weet dat je nooit iets moet doen wat je niet wilt!
dat is met alles zo in het leven ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 30 '04
Dat klopt, maar wat betreft "gene" zijde wil het nog wel eens gebeuren dat mensen van alles doen om hier een glimps van op te vangen. Zolang het goed voelt is het dat ook.
denise
denise nov 5 '06
beste just me

hoi ik ben nieuw en las je verhaal dat is mij nu ook overkomen een aantal jaren gelden ik voelde altijd al rare emoties en zag opeens de oplossing bij mensen met verdrie problemen of iets in die geest en ben toen velel mensen gaan helpen mensen met verdriet mensen in nood en heb vele dingen gedaan daardoor wat je een goed mens maakt innerlijk eindelijk krijg ik het gevoel dat ik begrijp wat mijn weg is maar ik ben er nog niet moet nog veelleren en inzichten vergaren maar een ding wees niet bang voor wat je ziet hoort of voelt je kan er waarschijnlijk vele mensen mee redden helpen of steunen soms is het verwarrend als je emoties en dergelijke oppikt van andere maar geloof me luister naar jezelf en wie weet wat je ontdekt in jezelf
Ayasha
Ayasha nov 5 '06
Als je wil, kan ik je proberen te helpen met die gave. :)
Ik weet hoe je je voelt in het begin. En ik weet ook dat het 'vooruit dromen' erg eng kan zijn. Vooral als het dan 'slecht afloopt' :)

Het is vooral erg belangrijk dat jij zelf rust vind, anders gaan je dromen een loopje met je nemen. :)
(Dat betekent dat je jezelf bang gaat maken, door je 'gave' ga je bvb nachtmerrie's hebben odat je bang bent op voorhand te weten wanneer iemand dood gaat, of wanneer er een ongeluk gaat gebeuren. Maar doordat je daarmeein je hoofd zit ga je ook zulke nachtmerrie's krijgen, deze nachtmerrie's zal jij als 'toekomstdroom' zien waardoor je dus dagelang in angst zit en ze alleen maar erger worden :))

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki