Loading...
nl

Prachtige droom over mijn kind

Beschermengel
Beschermengel sep 28 '07
Vannacht gedroomd 3.00 uur

Ik droomde dat Rose Mary Alhea ( bekend medium in amerika ) bij me was..met haar moeder die in een stoel zat.
Ik vroeg kan je moeder ook geesten zien? soms zei ze.

Ze vroeg aan mij, ben je het verdriet van je kind al een beetje te boven? Ik zei nee, dat kan pas als ik hem gezien heb en weet dat hij echt verder leeft..dan pas kan ik mijn verdriet afsluiten.
Toen zei ze ...wil je hem zien?....ik zei jaaaaa natuurlijk, kom zei ze ...ik moest gaan liggen, hou me vast en doe je ogen dicht.

Ik hield haar vast en deed mijn ogen dicht, ze legde haar hand op mijn hoofd, ik voelde me langzaam wegvallen, toen ineens voelde ik dat we langzaam omhoog gingen..strak omhoog zoals een raket maar dan zachtjes...het voelde heerlijk!

Ik dacht nog ...zo is het als je dood gaat..oohh als ik maar niet wakker word per ongeluk!
Al heel snel was de reis over, we waren aangekomen, ik mocht mijn ogen open doen, we waren in een straat soort winkelcentrum ..met mensen met patatzaak en restaurant.

Rose Mary ging vragen of ze ene Timo konden...en jawel hoor..een man zei eerst hmmmm ik zei ja Timo!!! o, ja zei hij en wees naar iemand aan een tafel die zat te kaarten ( maar er stond iemand voor dus zag niets )

Ik liep naar de tafel en zag hem zitten..( terwijl hij kaarten ) ik tikte hem aan en zei...TIMO!! ik ben het MAMA!! we vlogen in elkaars armen en wat was hij groot geworden! hij was ietsjes ouder geworden en had een doorzichtig sikje gekregen..wat waren we blij!!!!

Ik zei nog ik kan niet lang blijven ..ik ben met Rose Mary Althea ( ik kreeg ook nog iets te drinken aangeboden van een vrouw..maar ik wist dat dat niet goed was voor je astrale lichaam dus niet gedaan )..maar we zien elkaar over 20 jaar weer!!

Terwijl we terug liepen naar een tunnel vroeg ik aan Timo ..welke dimensie is dit?..de 3e zei hij..oohh ik kom uit de 5e ..maar zien we elkaar dan wel?...ja zei hij we kunnen elkaar gewoon bezoeken hoor!

Hij vroeg hoe lang ben ik nu dood? 1,5 jaar?...nee zei ik al 12 jaar ..al 12 jaar heb ik zo'n verdriet..daarom mag ik je zien ..anders word ik ziek van verdriet..en kan ik het afsluiten omdat ik weet dat je verder leeft en ik je toch weer ga zien!

Ik vroeg nog heb je Opa en Oma nog gezien?
Maar ik voelde me wegzakken ( lichaam ) dit voelde heel echt..ook het naar boven gaan....en was gelijk wakker!!

Dus heb de droom snel opgeschreven!

Wat een mooie droom zeg! ..ik heb al een hele tijd niet meer van hem gedroomd.
Ik had wel..gevisualiseerd voor dat ik ging slapen dat ik door een waas naar de andere kant ging..en zo ben ik in slaap gevallen.

Beschermengel
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki