Loading...
nl

wie wil mij lezen?

dragon
dragon okt 14 '07
Hoi Annette,

bedankt voor je lieve woorden!
Dat doet me goed.

Toch hoop ik nog wat meer duidelijkheid te krijgen....
Anne
Anne okt 14 '07
Hoi dragon...het was niet mijn bedoeling om je te laten schrikken.
Ik schreef alleen wat ik echt zag en wat ik voelde.
Wat het betekent dat ik andere gezichten zag ik weet het niet ik heb hierover al keer onderwerp gemaakt op merudi maar niemand kan precies vertellen wat het betekent. Wel is het zo dat sommige mensen dit kunnen zien als ze naar een foto kijken en diep in de ogen kijken van die persoon. Ik kan alleen maar gissen naar antwoorden het zou kunne dat het personen zijn uit vorige levens of personen geesten die nu bij jou zijn.
Ik heb het gevoel dat het een geest is die bij jou is op een of andere manier en die een slechte invloed heeft op je. Ik kan alleen maar zegen wat ik erbij voel als ik je foto zie of jij het ook zo meemaakt weet ik niet dat hoeft niet. Je schreef zelf dat je vroeger bang was om in die spiegel te kijken en dat je nare dromen had. Dat je iets bezit van krachten dat weet ik zeker maar het voelt net of het slechte krachten zijn dat ze door iets slechts worden gemaakt.
Ik wil je niet overstuur laten raken dat is helemaal niet mijn bedoeling.
Heb je wel is geprobeerd om naar jezelf te kijken in de spiegel en dan diep in je ogen te kijken?? misschien kan je je eigen gezicht ook zien veranderen.
Wat ik bedoel met die leegte is dat je iets nodig hebt om het optevullen iets van warmte. Je voelt zo koud op een of andere manier.
Ik vind het erg voor je dat je niet hebt kunnen slapen vanacht sorry.
Groetjes aNNe
annette222
annette222 okt 14 '07
Wat voor duidelijkheid wil je krijgen?

Warme groet,

Annette
annette222
annette222 okt 14 '07
Waarom probeer je geen gebruik te maken van Theta Therapie?
Misschien helpt dat je verder.

Warme groet,

Annette
Debiorah
Debiorah okt 14 '07
 Quote:
Het is een stukje van de zoektocht naar mezelf. Ik heb veel vreemde ervaringen en dromen gehad die volgens mij hiermee te maken hebben. Ik heb ze nog niet op dit forum gedeeld, maar zou dat wel graag willen doen. Ik vraag me alleen af of ik dat hier moet doen of in en ander topic

Als je het verhaal wilt delen zou je dit bijvoorbeeld onder de kop "Mijn verhaal" kunnen doen. Misschien dat er mensen zijn die je verder kunnen helpen.
dragon
dragon okt 14 '07
Hoi Anne,

ik begrijp dat je me niet wilde laten schrikken en ik vind het ook niet erg! Hoewel ik het eng vind, ben ik ook blij dat iemand heeft gezien waar ik veel vragen over heb. Ik vind het wel rot voor je dat jij dat bent, omdat je ervaring niet prettig was.

je zegt dat je het gevoel hebt dat er iets slechts mee gemoeid is. Dat gevoel heb ik zelf ook altijd gehad. Het blijft gissen of je contact hebt gemaakt met iets wat er "echt" is, of dat je contact hebt gemaakt met mijn angst. Dat is iets waar ik heel graag duidelijkheid over wil hebben, om de vraag van Anette gelijk te beantwoorden. Om even te specificeren: heb ik echt te maken met iets slechts, of is er gewoon iets wat niet perse slecht is, maar bepaalde angsten bij mij oproept, omdat ik niet goed weet wat het is.

Ja, ik heb wel in de spiegel naar mezelf gekeken. Als kind deed ik het vaak en dacht dan: dat ben ik helemaal niet! Later zag ik soms een heel oud gezicht.

Aha, de leegte ik snap het en het klopt wel.
dragon
dragon okt 14 '07
Hoi Annette,

Teta Therapie werkt met je onderbewuste, toch? Ik ben bezig met hersentherapie, maar zit nu in het stadium van het kalmeren van de hersengolven. De Theta is wel behoorlijk gezakt, zonder dat daarop echt getrained is. Dit schijnt niet vaak voor te komen.

Ben dus wel in die richting bezig.
Bedankt voor de tip!
dragon
dragon okt 14 '07
Hai Debiorah,

Bedankt voor je advies.
Lijkt me een goed idee! Het gaat een heel verhaal worden, dus dat komt later....
Anne
Anne okt 14 '07
Hoi dragon,

'''je zegt dat je het gevoel hebt dat er iets slechts mee gemoeid is. Dat gevoel heb ik zelf ook altijd gehad. Het blijft gissen of je contact hebt gemaakt met iets wat er "echt" is, of dat je contact hebt gemaakt met mijn angst. Dat is iets waar ik heel graag duidelijkheid over wil hebben'''

Dit weet ik niet precies mijn gevoel zegt dat er iets is maar je vertelt ook duidelijk dat je angsten hebt. Je zegt ook dat je in de spiegel een oud gezicht heb gezien ik heb ook een oud gezicht gezien.
Ik zou graag wille weten wat het precies betekent maar dat is denk ik heel moeilijk.
Ik ken je verder niet en misschien houd alles wel verband met andere dingen die je hebt meegemaakt.
Groetjes aNNe
liesanne
liesanne okt 14 '07
hoi dragon
ik weet (nog) niet veel hierover te zeggen..maar ik volg de gesprekken.

sterkte gewenst!! Liesanne
dragon
dragon okt 14 '07
Dankjewel Liesanne, meer hoef je ook niet te zeggen!

XX
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 15 '07
Het lijkt erop dat je vragen nog niet echt beantwoord zijn, dus ik zal kijken of ik een antwoord voor je heb.

Origineel bericht van: dragon

De leegte die je ziet, hoe moet ik me dat voorstellen?

Ik denk dat ze bedoeld dat jij jezelf voor jezelf hebt afgesloten. Je komt al een tijdje niet meer bij je eigen kern. Je eerdere reacties geven al aan waarom dat zo is, je bent bang voor jezelf en je eigen krachten. Je bent bang dat je ze niet onder controle kunt houden.

Ik weet dat jij heel krachtig bent, en dat jij hier bent met een bijzonder doel. Toch zal jij voor jezelf dit moeten ervaren en weten. Enige wat ik je kan vragen is om door te zetten en het op je eigen tempo te doen. Alle vragen die je hebt te stellen, en dan komen de antwoorden vanzelf. Het belangrijkste is dat jij je er nu langzaamaan bewust van aan het worden bent, dat je je gaves onderdrukt, om maar niet op te vallen / anders te zijn.

En wat betreft mijn kracht en dat slechte gezicht.... Er komen wel vragen bij mij naar boven. Namelijk of dat wat je hebt gezien iets daadwerkelijk over mij zegt, of iets over je eigen angsten. Ik bedoel hier niets vervelends mee hoor en hoop dat iemand op dit forum er meer over kan zeggen.....

Je bent zo slecht als je je gedraagt, en zo goed als je je gedraagt. Daarmee is het dus je eigen keuze. Ik kan je alleen maar zeggen dat je vooral bij jezelf moet blijven en niet de controle moet verliezen. Jij weet heel goed het verschil tussen goed en kwaad, en jij weet ook heel goed dat jij goed wilt zijn. Als je diep in je ogen kijkt, dan zal jij voor het goede gaan. Vertrouw erop. Wij als merudianen hebben dat hard nodig ;).

Verder vraag ik me af of dat wat je gezien hebt ook is zoals jij het ziet, of dat je mijn angst hebt gezien. Dit wil ik je wel even uitleggen. Wat je zegt namelijk, is me niet helemaal vreemd. Toen ik klein was, durfde ik 's nachts niet in de spiegel te kijken, bang voor wat ik zou aantreffen. En ik droomde wel eens dat ik bepaalde krachten had. Ik kon bijvoorbeeld met gedachtenkracht dingen verplaatsen of laten zweven. Het liep wel altijd fout af, omdat ik mijn kracht niet in de hand kon houden, of er kwam iets heel slechts dat mijn kracht wilde afnemen, of mij probeerde over te nemen. Die dromen maakten me zo bang dat ik nachtenlang niet kon slapen.

Angst om anders te zijn dan de rest. Wees gerust, er zijn er veel meer zoals jij. Alleen niet iedereen komt ervoor uit. Gelukkig heb je nu een plek gevonden waarop je niet anders hoeft te zijn dan dat je bent. Maak er gebruik van :D.

Dus wie weet heb je mijn angst gezien, of is er echt iets engs in mij. Wie weet zie je het gezicht van een persoon die ik in een vorig leven ooit was.... ik weet het echt niet!

Is ook eigenlijk niet zo belangrijk. Het is veel belangrijker om te weten wie je wilt zijn, dan te weten wie je was.

En ik wil graag aan de Merudianen vragen of ze er iets van begrijpen.....

Ja, ik begrijp er wel iets van. Als bovenstaande reactie nog niet duidelijk is, gewoon vragen!
dragon
dragon okt 15 '07
Lieve Nims,

heel erg bedankt voor je reactie!
Ik kan me goed vinden in wat je zegt.

het verschil tussen goed en kwaad is een kwestie die mij altijd heeft beziggehouden. zelfs toen ik heel jong was. En ja, ik kies altijd voor het licht :).

Nims, ik heb soms gewoon een beetje bevestiging nodig en ik hoor graag hoe anderen tegen dingen aankijken. Je kunt alles vanuit zoveel gezichtspunten bekijken, spiritueel, emotioneel, psychisch, rationeel, etc. En ik vind voor alles wat te zeggen, wat het soms juist onoverzichtelijker voor me maakt. Natuurlijk is er niet 1 juiste richting, maar soms heb ik het idee dat ik me door een haag an het worstelen ben waar geen einde aan komt.

Jij hebt in ieder geval goed gezien waar ik behoefte aan heb en bent daar recht op afgegaan.
Dat bewonder ik en ik ben je dankbaar!!!!!!

Liefs,

Dragon
JulienMoorrees
Graag gedaan! Ben blij dat je begrijpt wat ik je wil zeggen. Soms heb je inderdaad gewoon bevestiging nodig, al is het alleen maar om te weten dat je niet gek aan het worden bent ;). Als je nog vragen hebt, dan gewoon stellen.

Groetjes Julien.
dragon
dragon okt 15 '07
Hahaha, jij snapt het!

Ik ga mijn verhaal nog opschrijven, maar dat is heel wat, dus daar moet ik echt even voor gaan zitten. Wordt een ander topic...

Liefs,
Dragon
JulienMoorrees
Is goed, ik ben heel benieuwd naar jouw verhaal.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420