Het lijkt erop dat je vragen nog niet echt beantwoord zijn, dus ik zal kijken of ik een antwoord voor je heb.
De leegte die je ziet, hoe moet ik me dat voorstellen?
Ik denk dat ze bedoeld dat jij jezelf voor jezelf hebt afgesloten. Je komt al een tijdje niet meer bij je eigen kern. Je eerdere reacties geven al aan waarom dat zo is, je bent bang voor jezelf en je eigen krachten. Je bent bang dat je ze niet onder controle kunt houden.
Ik weet dat jij heel krachtig bent, en dat jij hier bent met een bijzonder doel. Toch zal jij voor jezelf dit moeten ervaren en weten. Enige wat ik je kan vragen is om door te zetten en het op je eigen tempo te doen. Alle vragen die je hebt te stellen, en dan komen de antwoorden vanzelf. Het belangrijkste is dat jij je er nu langzaamaan bewust van aan het worden bent, dat je je gaves onderdrukt, om maar niet op te vallen / anders te zijn.
En wat betreft mijn kracht en dat slechte gezicht.... Er komen wel vragen bij mij naar boven. Namelijk of dat wat je hebt gezien iets daadwerkelijk over mij zegt, of iets over je eigen angsten. Ik bedoel hier niets vervelends mee hoor en hoop dat iemand op dit forum er meer over kan zeggen.....
Je bent zo slecht als je je gedraagt, en zo goed als je je gedraagt. Daarmee is het dus je eigen keuze. Ik kan je alleen maar zeggen dat je vooral bij jezelf moet blijven en niet de controle moet verliezen. Jij weet heel goed het verschil tussen goed en kwaad, en jij weet ook heel goed dat jij goed wilt zijn. Als je diep in je ogen kijkt, dan zal jij voor het goede gaan. Vertrouw erop. Wij als merudianen hebben dat hard nodig
.
Verder vraag ik me af of dat wat je gezien hebt ook is zoals jij het ziet, of dat je mijn angst hebt gezien. Dit wil ik je wel even uitleggen. Wat je zegt namelijk, is me niet helemaal vreemd. Toen ik klein was, durfde ik 's nachts niet in de spiegel te kijken, bang voor wat ik zou aantreffen. En ik droomde wel eens dat ik bepaalde krachten had. Ik kon bijvoorbeeld met gedachtenkracht dingen verplaatsen of laten zweven. Het liep wel altijd fout af, omdat ik mijn kracht niet in de hand kon houden, of er kwam iets heel slechts dat mijn kracht wilde afnemen, of mij probeerde over te nemen. Die dromen maakten me zo bang dat ik nachtenlang niet kon slapen.
Angst om anders te zijn dan de rest. Wees gerust, er zijn er veel meer zoals jij. Alleen niet iedereen komt ervoor uit. Gelukkig heb je nu een plek gevonden waarop je niet anders hoeft te zijn dan dat je bent. Maak er gebruik van
.
Dus wie weet heb je mijn angst gezien, of is er echt iets engs in mij. Wie weet zie je het gezicht van een persoon die ik in een vorig leven ooit was.... ik weet het echt niet!
Is ook eigenlijk niet zo belangrijk. Het is veel belangrijker om te weten wie je wilt zijn, dan te weten wie je was.
En ik wil graag aan de Merudianen vragen of ze er iets van begrijpen.....
Ja, ik begrijp er wel iets van. Als bovenstaande reactie nog niet duidelijk is, gewoon vragen!