Loading...
nl

wie wil mij lezen?

dragon
dragon sep 26 '07
Hallo,

hierbij wil ik (alle) fotolezers vragen mijn foto te bekijken.

Ik ben ontzettend benieuwd.

Alvast heel erg bedankt!

Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 29 '07
Hoi,

Ik wil je graag lezen. Het is onder voorbehoud van enige fouten. Ik hoor graag wat je ervan vind en of het een beetje klopt.

Mensen hebben moeite met je te peilen. Ik weet niet of je het zelf zo ervaart, maar mensen vinden jouw een beetje vreemd. Je bent dus geen doorsnee persoon. Gelukkig heb jij daar zelf gewoon vrede mee, en eigenlijk heb je zoiets van, tja als zij niet willen, jammer dan.

Je bent heel nuchter en doet eigenlijk niet zo ingewikkeld. Je hebt doorzettingsvermogen en bent best een bikkel. Kleinzerig ben je dus zeker niet, en vind je eigenlijk ook maar triest als iemand dat wel doet.

Wat dat betreft kan je best hard zijn. Voor een ander en ook voor jezelf. Tanden op elkaar en doorgaan.

Je vraagt veel, maar geeft weinig van jezelf weer. Mensen kunnen jou dus heel moeilijk pijlen / inschatten.

Hoewel het op het eerste gezicht anders leek, heb ik nu ineens het idee, dat je moeite hebt met liefde geven en krijgen. Misschien ben jij vroeger erg gekwetst, en zorgt ervoor dat je hier nu niets mee kunt.

Ik zie een gekwetst en verdrietig gezicht door de foto heen. Verdriet dat er al een tijd zit, maar dat je angstvallig onder je leden houdt. Achter dit verdriet zie ik weer een stralende lach. Kortom je hebt veel gezichten waarvan je het een kunst gemaakt hebt, om deze te tonen wanneer je het wilt.

Toch kijk ik het meest graag naar je echte gezicht :). Hij zit er wel, maar is moeilijk te vinden.

Je hebt een krachtige uitstraling en kan ook veel bereiken. Je weet dit ook, en maakt hier vaak handig "gebruik" van, als je iets wilt bereiken. Ik kan alleen maar zeggen: "Gelijk heb je ;)".

Ik bedoel dit trouwens niet negatief, maar volgens mij ben je een aardige nerd :). Technisch goed aangelegd, feeling voor computers of programmeren. Misschien iets met ontwerpen, maar als het maar technisch is. Je gebruikt hierbij je analytische cappaciteiten goed.

Ok dit was mijn lezing. Ik ben erg benieuwd wat je ervan vindt.
dragon
dragon sep 30 '07
Lieve Nims,

heel erg bedankt!
En in de roos ook, wat je zegt klopt!

Mensen vinden mij inderdaad een vreemde en hoewel ik er vrede mee heb, voel ik me soms wel eenzaam. Ik heb altijd een beetje het gevoel gehad dat ik een kunstje heb geleerd. Ik weet hoe ik me volgens de norm moet gedragen en hoe te spreken, maar dat is niet wie ik ben. Je opmerking over mijn vele gezichten klopt dus ook. De laatste tijd echter, roep ik wel eens tegen mezelf dat de echte ik nu mag opstaan want ik heb een beetje het gevoel dat mijn overlevingsmechanisme mij heeft overgenomen. Dat vind ik eigenlijk niet zo leuk. Ik kijk in de spiegel en denk: wie ben je nou en waar zit je dan? Dat jij mijn echte gezicht kunt zien vind ik dan ook bijzonder en fijn.

En tsja, gekwetst. Ik weet wel waar je het over hebt, maar toch weet ik het ook niet. Dat ik me enorm ontroostbaar voel is een feit, maar waarom precies.... Ik zou het graag willen weten, zodat ik er iets mee kon, maar misschien ben ik bang dat het te veel pijn doet en druk ik het maar weg. Ik ben erg gevoelig en weet dat mensen daar behoorlijk van kunnen schrikken.

Ik heb in de laatste paar weken van meerdere mensen gehoord dat ik een enorme kracht heb of een krachtige uitstraling, maar ik heb het gevoel dat ik daar nu niet uit kan putten. Ik ben intens moe en alles wat ik doe is halfbakken. Frustrerend, want dat is eigenlijk niets voor mij.

Hahahaha, wat leuk dat je zegt dat ik een nerd ben! Ik vat het helemaal niet negatief op en weet dat je gelijk hebt. technisch en analytisch klopt helemaal.

Hoewel veel wat ik zeg, klinkt als een klaagzang, wil ik je wel even zeggen dat je lezing mij goed heeft gedaan! Ik vond het best eng om mijn foto te plaatsen, maar wil aan de andere kant ook graag mijn ware ik tonen. Dus hierbij stuur ik je bij wijze van een hele warme omhelzing!

Ik ben benieuwd of een andere fotolezer hetzelfde ziet, of misschien nog dingen die jij niet genoemd hebt.

Dankjewel!
Dragon
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 30 '07
Hey bedankt voor je reactie. Je zoektocht naar je echte-zelf is helemaal begonnen. Ik hoop dat Merudi je voldoende handvaten kan geven om je maskertjes los-te laten en je echte gezicht in de wereld te laten stralen. Dikke knuffel terug. Julien.
dragon
dragon okt 1 '07
dankjewel hoor!
Thomas A
Thomas A okt 1 '07
Hey Dragon

Ik zal je lezen binnen een paar dagen!

Thomas
dragon
dragon okt 1 '07
Hoi Thomas,

dat zou ik heel fijn vinden!

groetjes van Dragon
Thomas A
Thomas A okt 9 '07
Ha dragon

Hier dan je lezing;

In vogelvlucht…………

Kracht

Creativiteit

Rechtvaardigheid

Zielscontact

In vogelvlucht wat trefwoorden, die jouw leven zullen verlichten; geduld, tact, precies spreken, je abstracte zelf geloven, stilte zoeken, kind zijn als je daar behoefte aan hebt, je eigen waarheid koesteren…………..

Kracht; anderen ervaren jou vaak als een krachtige persoonlijkheid. Je bent ook een heldere waarnemer en niet zelden zul je ook haarfijn onder woorden kunnen brengen wat je gezien hebt. Niet altijd even tactvol en gezien je kracht kan dit soms voor medestaanders hard overkomen. Houd er rekening mee dat dierbaren geen afstand van je gaan houden omdat ze ontzag voor je gaan krijgen.
Je kunt heftig overkomen op jouw omgeving, echter zelf zie jij dit amper. Je ziet enorm veel en bent er soms verbaast over dat anderen niet zien wat jij ziet. Je begrijpt soms niet dat dit een extra van je is en dat velen in jouw omgeving dit missen.

Creativiteit; Je hebt het vermogen, gevoelens en ideeën om te zetten in andere vormen van communicatie zoals muziek en theatervormen. Ik weet niet of je hier iets mee doet, maar kan mij zo voorstellen dat het je trekt. Het heeft alles te maken met dat emoties en gevoelens bij jou in veel meer tot uitdrukking komen dan alleen in woorden of in houding.

Rechtvaardigheid. Je bent erg rechtvaardig en kunt dan ook slecht tegen oneerlijkheid, ook die van jezelf wordt niet verdrongen, maar gewoon gadegeslagen. Je weg is soms niet zo gemakkelijk geweest en je hebt al veel misstanden op je pad gehad en dat heeft de behoefte aan oprechtheid alleen maar vergroot.

Zielscontact; je hebt een goed contact met je eigen ziel. Je luistert naar je ziel en spiegelt de informatie aan je leven. Door jouw grote zelfgeloof en het luisteren naar jouw eigen zielsinformatie kun je heel goed onderscheid maken tussen wat wel en wat niet goed is voor jou. hier zoveel mogelijk rekening mee houdend, zal je uiteindelijk een sterke band geven met je ware zelf en hiermee is direct verbonden, jouw contact met de wereld buiten je. Dit zal ook maken dat het voor jou veel gemakkelijker zal worden een plek te verwerven in deze wereld zoals die nu is.
Je hebt iets van een oude ziel, of je bent gewoon een oude – reeds meerdere malen geïncarneerde – ziel. Hoe dan ook, het heeft je een levensstart gegeven met vele uitdagingen. Zou je dit aan je omgeving spiegelen dan zou je kunnen denken, dat het jou extra zwaar is. Terwijl als je dit aan je vermogens tot begrijpen koppelt, het allemaal leefbaar en leerzaam is en er een grote verdieping het gevolg van is.
Overweeg eens met jezelf jouw kennis en be-grijpen meer met anderen te delen die dit zoeken - dan wel te verstaan.

Hoewel jouw zelfgeloof goed ontwikkeld is moet je voorzichtig zijn met je diepste gevoelens te bespreken. Zoek meer mensen van wie de woorden en hun wezen dat deel in jou raken dat ook werkelijk bij jou hoort…………….
Zo kom je verder met een goed gevoel en in verbondenheid………………..

Met respect

Thomas
dragon
dragon okt 9 '07
Hoi Thomas,

wat goed zeg! hartstikke bedankt!
Ik wil graag reageren.

Kracht: dat klopt. Ik ben vaak verbaasd dat mensen het voor mij logische niet zien. Ik voel me dan onbegrepen en denk "dat zie je toch!" Ook vinden veel mensen mij keihard. Mensen die mij echt kennen, zien ook mijn lieve kant en snappen meestal dat ik helemaal niet zo hard ben als ik overkom.

Creativiteit: ik heb mijn creativiteit heel lang verwaarloosd. Sinds kort ben ik er veel over aan het nadenken. Het woord "muziek" komt steeds in me op. Ik wil er wat mee doen, maar weet nog niet wat.

rechtvaardigheid: oef. Ik kan echt niet tegen oneerlijkheid. Ik kan heel boos worden om oneerlijkheid, of heel erg verdrietig. Dat vreet echt aan me!

Zielscontact: oh ja? Nou, wat je zegt klopt wel, maar ik heb er een kanttekening bij. De laatste heb ik namelijk het gevoel dat ik dat een beetje kwijt ben! Ik ben ook heel hard aan het zoeken!
Ik heb wel altijd het gevoel gehad dat ik "oud" ben. Vroeger als kind, snapte ik het niet. Ik wist dat ik ouder was dan mijn ouders, maar hoe kan dat nou? Soms kom ik andere "ouden" tegen. We herkennen elkaar dan gelijk.

Wat bedoel je precies met het laatste stukje over voorzichtig zijn en mensen zoeken die dat deel in mij raken dat werkelijk bij me hoort? Sorry hoor, ik weet even niet hoe ik het moet interpreteren.

Heeeel erg bedankt!
Mooi geschreven ook..
Thomas A
Thomas A okt 9 '07
Delen met mensen via wie jij kunt groeien, is het antwoord op jouw vraag; door wie jij transparanter zult worden. Dit zal je meer met je ware zelf in verbinding brengen.

Zoeken hoeft niet; het is her-kennen op je pad.............

Thomas
dragon
dragon okt 9 '07
dankjewel Thomas!
Tatora
Tatora okt 9 '07
ik zou ook wel n lezing willen ....maar ik heb na veel rotzooien nog steeds niet kunnen uitpluizen hoe ik n foto hier op moet zetten, ......jammer ...want ben benieuwd....
Ayasha
Ayasha okt 10 '07
Ik stuur je even een pm tatora
Wendy's
Wendy's okt 13 '07
ik zal je foto ook binnenkort lezen :)
Wendy's
Wendy's okt 13 '07
Heey Dragon,

Ik zal even kijken wat ik uit je foto kan halen, ik vind het in ieder geval een goede leesfoto. De bovenstaande berichten heb ik nog niet gelezen, kan dus zijn dat ik wat dubbele dingetjes vertel.

Het eerste wat ik zie is de kracht die je op de foto uitstraalt. In het dagelijks leven zul jij ook krachtige en zelfverzekerde houding/uistraling hebben. Je weet precies wat je wel of niet wilt, en wat wel of niet goed voor je is. Je bent hier erg zeker over, en twijfeld er nauwelijks aan.

Eigenlijk vind ik de naam 'dragon' wel goed bij je passen, omdat een draak ook kracht uitstraald. Waarom hebje die naam gekozen? of heeft het een andere betekenis??

Je bent erg vlak kwa nadenken. Om het wat beter uit te leggen; ik bedoel dat je beslissingen snel kan maken, zonder enige twijfel.. als jij ergens wel over twijfeld dan is die twijfel snel verdwenen. Je weet zelf wat het beste voor je is.

Ik denk dat andere nauwelijks iets over jouw beslissingen kunnen meebeslissen. Je bent er meestal erg zeker van. Als je iemand mee laat beslissen zal het iemand dierbaars zijn, of iemand dat je weet, dat die goede raad voor je kan geven.

Je bent een tikkeltje ongeduldig. Lang wachten, daar hou jij niet zo van.

Het liefste wil jij alles in een keer door doen, met een pauze als het nodig is (als ik bijvoorbeeld praat over een dag-indeling, ik weet natuurlijk niet wat jij in het dagelijks leven doet dus ik kan ook fout zitten hoor).

Jij bent meer met jezelf bezig, dan met de zaken van je vrienden. Dit is best goed, want jij denkt erover na wat het beste is in je leven. Volgensmij is jou leven best goed georganiseerd..

Je bent volgensmij ergens mee bezig wat erg belangrijk voor je is (in je leven)?

pijn ken jij niet ;), je bent sterk en zet door, dus het valt nauwelijks op als je ergens mee zit.

Ben je bijgeloving? of heb je een dingetje van bijgeloof??

Respect; Je wilt graag zien dat mensen respect voor jou en elkaar hebben. Als ze respectloos zijn kun jij jezelf eraan ergeren, en vindt je het helemaal niks! Mensen moeten elkaar waarderen en respecteren. Daarbij speeld eerlijkheid ook een belangrijke rol.

Volgensmij ben je soms iets te gehaast, ik weet niet waarbij misschien met uitspraken?? Maar toch zie ik dat je het onder controle hebt, dus eigenlijk is het geen probleem.. :)

oke, dit was het dan dragon.
dragon
dragon okt 13 '07
Hoi Wendy.

dankjewel!

Ik zal even reageren:

Je bent niet de eerste die het heeft over mijn kracht, dus ...klopt! Ik ben een vuurdraak, vandaar de naam :).

Goh, over dat vlak nadenken... als ik eenmaal iets besloten heb, dan is er ook geen weg terug, maar ik ben wel een ontzettende twijfelaar!

Ik luister graag naar raad van anderen, laat inderdaad alleen dierbaren meebeslissen, maar kan er absoluut niet tegen iets te doen wat tegen mijn eigen beslissingen ingaat. Uiteindelijk ben ik degene die altijd beslist, weloverwogen en met inachtneming van wat anderen zeggen.

haha, ik ben reuzeongeduldig!!

Klopt ook, ik wil alles tegelijk, nu, hup en niet treuzelen. En tsja, dat kan nou eenmaal niet.

Ja, ik heb een besluit genomen. Nu is het tijd voor mij. Ik was veel bezig met anderen, maar vergat mezelf. Het was wel even wennen, maar erg nodig.

Yep, ik ben heel erg aan het nadenken over wat ik wil met mijn leven, wat belangrijk is, welke kant het opgaat, wat goed is, wat nodig is, wat ik moet leren, ontdekken, ervaren. Ik wil graag beleven; dat het leven me overkomt. Ik leer af te wachten wat er op mijn pad komt, ipv krampachtig iets te maken wat niet is en het is damn moeilijk!

Ja, een doorzetter ben ik zeker. Pijn ken ik wel, maar die hoeft me niet tegen te houden.

Bijgeloof? uhm, ik denk het wel, maar dat ligt eraan hoe je bijgeloof opvat.

Ja, respect, redelijkheid en eerlijk zijn erg belangrijk voor mij.

Ik kan een ontzettende flapuit zijn en dat heb ik een beetje afgeleerd.

Nou Wendy, goed hoor!

En heel erg bedankt!
Anne
Anne okt 13 '07
Hey dragon :)

Ik heb even snel naar je foto gekeken....
Als ik in je ogen kijk dan zie ik zo enorme kracht dat ik er bang van word. Het is heel sterk echt sterk.
Ik weet niet of het wel goed is ik vind het heel eng eigenlijk volgens mij is die kracht niet helemaal positief. Je moet ermee uitkijken.
Tergelijkertijd zie ik tranen die uit je ogen rollen. Van verdriet er is een leegte in jou.
Als je weet wat je wilt kan niks meer jou in de weg staan.
Verder zie ik jou gezicht duidelijk veranderen dat gaat al heel snel als ik naar je foto kijkt het veranderd in een paar gezichten maar ik kan ze niet goed vasthouden ik weet ook niet wat het betekent.
Maar een gezicht ziet er echt heel slecht uit als ik die zie word ik er echt bang van.
Ik weet niet of je dat zelf kan als je naar iemand zijn foto kijkt vooral diep in zijn ogen dan zie ik bij sommige mensen hun gezicht veranderen...het is moeilijk uitelegen en ik weet ook niet wat het betekent al ben ik er wel benieuwd naar.
Groetjes aNNe
dragon
dragon okt 14 '07
Lieve Anne,

bedankt dat je mijn foto hebt gelezen.
Ik weet niet wie wie nou het meest bang heeft gemaakt, maar ik ben ontzettend geschrokken van je lezing en heb er bijna niet van kunnen slapen.....

Ik ben zelf geen fotolezer en heb weinig verstand van deze dingen, dus ik kan je geen uitleg geven over de wisselende gezichten. Bedoel je het zoals Nims zei, dat hij mijn gezicht dan weer vrolijk, dan weer verdrietig ziet, of zie je gezichten van andere personen? Een heel slecht gezicht, dat snap ik namelijk niet goed....

De leegte die je ziet, hoe moet ik me dat voorstellen?

En wat betreft mijn kracht en dat slechte gezicht.... Er komen wel vragen bij mij naar boven. Namelijk of dat wat je hebt gezien iets daadwerkelijk over mij zegt, of iets over je eigen angsten. Ik bedoel hier niets vervelends mee hoor en hoop dat iemand op dit forum er meer over kan zeggen.....

Verder vraag ik me af of dat wat je gezien hebt ook is zoals jij het ziet, of dat je mijn angst hebt gezien. Dit wil ik je wel even uitleggen. Wat je zegt namelijk, is me niet helemaal vreemd. Toen ik klein was, durfde ik 's nachts niet in de spiegel te kijken, bang voor wat ik zou aantreffen. En ik droomde wel eens dat ik bepaalde krachten had. Ik kon bijvoorbeeld met gedachtenkracht dingen verplaatsen of laten zweven. Het liep wel altijd fout af, omdat ik mijn kracht niet in de hand kon houden, of er kwam iets heel slechts dat mijn kracht wilde afnemen, of mij probeerde over te nemen. Die dromen maakten me zo bang dat ik nachtenlang niet kon slapen.

Dus wie weet heb je mijn angst gezien, of is er echt iets engs in mij. Wie weet zie je het gezicht van een persoon die ik in een vorig leven ooit was.... ik weet het echt niet!

Ik wil je wel zeggen dat ik het erg vervelend voor je vind dat je zo bent geschrokken. Ik kan me helemaal voorstellen hoe bang je was. Die angst is verlammend en diep.

Ik hoor graag van jou wat je nog te zeggen hebt, bijvoorbeeld over die leegte die je zag.

En ik wil graag aan de Merudianen vragen of ze er iets van begrijpen.....
dragon
dragon okt 14 '07
Oh, ik wil nog even iets toevoegen.

Wat Anne heeft geschreven en mijn reactie zijn onderdeel van 1 van de dingen die mij naar Merudi hebben gebracht. Het is een stukje van de zoektocht naar mezelf. Ik heb veel vreemde ervaringen en dromen gehad die volgens mij hiermee te maken hebben. Ik heb ze nog niet op dit forum gedeeld, maar zou dat wel graag willen doen. Ik vraag me alleen af of ik dat hier moet doen of in en ander topic, maar daar kom ik wel uit.

ik hoop dat iemand zijn licht hierop kan laten schijnen. Ik vind het een beetje eng, maar ben ook erg nieuwsgierig....
annette222
annette222 okt 14 '07
Lieve Dragon,

Misschien zijn het een aantal maskers die je draagt om in deze wereld te overleven. Zou het nu misschien de tijd zijn om je van die maskers te ontdoen, zodat je eindelijk mag laten zien wie je werkelijk bent?

Laat je niet bang maken door wie dan ook, geloof in je jezelf.

Warme groet,

Annette
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy