Heey Dragon,
Ik zal even kijken wat ik uit je foto kan halen, ik vind het in ieder geval een goede leesfoto. De bovenstaande berichten heb ik nog niet gelezen, kan dus zijn dat ik wat dubbele dingetjes vertel.
Het eerste wat ik zie is de kracht die je op de foto uitstraalt. In het dagelijks leven zul jij ook krachtige en zelfverzekerde houding/uistraling hebben. Je weet precies wat je wel of niet wilt, en wat wel of niet goed voor je is. Je bent hier erg zeker over, en twijfeld er nauwelijks aan.
Eigenlijk vind ik de naam 'dragon' wel goed bij je passen, omdat een draak ook kracht uitstraald. Waarom hebje die naam gekozen? of heeft het een andere betekenis??
Je bent erg vlak kwa nadenken. Om het wat beter uit te leggen; ik bedoel dat je beslissingen snel kan maken, zonder enige twijfel.. als jij ergens wel over twijfeld dan is die twijfel snel verdwenen. Je weet zelf wat het beste voor je is.
Ik denk dat andere nauwelijks iets over jouw beslissingen kunnen meebeslissen. Je bent er meestal erg zeker van. Als je iemand mee laat beslissen zal het iemand dierbaars zijn, of iemand dat je weet, dat die goede raad voor je kan geven.
Je bent een tikkeltje ongeduldig. Lang wachten, daar hou jij niet zo van.
Het liefste wil jij alles in een keer door doen, met een pauze als het nodig is (als ik bijvoorbeeld praat over een dag-indeling, ik weet natuurlijk niet wat jij in het dagelijks leven doet dus ik kan ook fout zitten hoor).
Jij bent meer met jezelf bezig, dan met de zaken van je vrienden. Dit is best goed, want jij denkt erover na wat het beste is in je leven. Volgensmij is jou leven best goed georganiseerd..
Je bent volgensmij ergens mee bezig wat erg belangrijk voor je is (in je leven)?
pijn ken jij niet ;), je bent sterk en zet door, dus het valt nauwelijks op als je ergens mee zit.
Ben je bijgeloving? of heb je een dingetje van bijgeloof??
Respect; Je wilt graag zien dat mensen respect voor jou en elkaar hebben. Als ze respectloos zijn kun jij jezelf eraan ergeren, en vindt je het helemaal niks! Mensen moeten elkaar waarderen en respecteren. Daarbij speeld eerlijkheid ook een belangrijke rol.
Volgensmij ben je soms iets te gehaast, ik weet niet waarbij misschien met uitspraken?? Maar toch zie ik dat je het onder controle hebt, dus eigenlijk is het geen probleem..
oke, dit was het dan dragon.