Loading...
nl

Pretty Woman update

Ayasha
Ayasha sep 22 '07
Ja, dat is dan die hele stoute bruine merrie waarbij de eigenaar stiekem (nouja stiekem?) de hoop al opgegeven had dat iemand er ooit nog wat mee ging kunnen beginnen...Zo erg dat hij zelfs zei dat ik haar áltijd mocht terug brengen...

Ik zou gek zijn moestk deze dame nog terug brengen...
Delen:
Beschermengel
Beschermengel sep 22 '07
Hallo Kath,

Wat een prachtig mooi lief paard!..nou ik zou hem zeker niet terug sturen.

Was hij onhandelbaar?...misschien heeft hij niet zo'n fijn leven gehad..en krijgt hij het bij jou wel!

Liefs Beschermengel
Acheliah
Acheliah sep 22 '07
Idd een mooi paard. En terug brengen hoeft niet zo te zien.

Liefs Dieneke
Ayasha
Ayasha sep 22 '07
Pretty Woman is, zoals de naam al doet vermoeden een dame ;)

Echt onhandelbaar kon je het niet noemen...Ze was ruw, af en toe een tikkeltje gevaarlijk. (liep over je heen als je niet aan de kant ging) maar nooit echt associaal. Het rijden was ook niet het van het. (schrikkerig, er van door gaan, steigeren, bokken enz) maar toch heb ik haar nooit onhandelbaar kunnen noemen. Ze had die speciale blik in haar ogen...

Ze heeft niet echt ernstige mishandelingen meegemaakt. Absoluut niet. Ik vind enkel dat ze wat vroeg met haar hebben gesprongen maar dat is het ook...De eigenaren waren zeker niet slecht voor haar. Ze was wel heel gevoelig dus misschien dat ze onbewust wat ruw met haar waren maar dat was beslist niet zo bedoelt.

Inmiddels is het het liefste paard dat je je maar kan wensen. Heerlijk dier.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 23 '07
Gave foto's kath. Het begin was lastig, maar met de juiste mentaliteit is alles mogelijk.
Beschermengel
Beschermengel sep 23 '07

Nou gelukkig maar!...ik vindt het altijd vreselijk als dieren iets aangedaan word.
Ik krijg dan ook meestal de ( afdankertjes ) dieren die onhandelbaar zijn of niet meer geliefd.

Bij mij krijgen ze alle liefde die er maar is en goede verzorging..je ziet ze gewoon opknappen dan...en zijn dan net zo lief als toen ze geboren werden.

Blijf ze goed verzorgen..en veel liefde geven..

Fijn hoor dat hij bij jou is terecht gekomen!

Liefs Beschermengel
admin
admin sep 24 '07
Paard

een dansende sprinkhaan
het paard!

trapt de lucht aan scherven
dat het glas rinkelt!

ratelt voorbij en het zwaard
van zijn adem bliksemt!

en zijn stem galmt!
en zijn hoef graaft
de donder op!

Uit: 'Portret van een landschap', gedichten 1953-1997.

Schrijver: Leo Herberghs
jo
jo sep 24 '07
Wat een super mooi paard
ze ziet er ook zo goed uit!
mooie foto's
admin
admin sep 25 '07
Lol, Kath.
Ik vond een leuk paardenfilmpje voor je :)
admin
admin sep 25 '07
Mot ik wel de link erbij zetten....

http://nl.youtube.com/watch?v=xBePrplM4OA
Ayasha
Ayasha nov 11 '07
Gut zie nu pas dat er nog op gereageert is :oInmiddels zijn we alweer een hele stap verder. Beetje een moeilijke periode waar we nu doorheen gaan waar we komen er wel weer uit.

Karin; eerlijk gezegd vind ik het geen leuk filmpje gezien wat die vrouw doet levensgevaarlijk is, ongevallen die door zulke kuren gebeuren geven paarden en de paardensport een bijzonder slechte naam :)

jo; dankje, het is inderdaad een pracht van een merrie geworden, sta soms nog te kijken naar haar...had veel verwacht maar dit asboluut niet.

beschermengel; kwa paarden krijg ik ook altijd de moeilijke karakters die een ander niet wilt rijden :)Vind het heerlijke dieren eens je ze voor je hebt gewonnen. Kan geen enkel paard tegen op dan.
admin
admin nov 12 '07
Ik denk dat er in de paardensport best wel ongelukken gebeuren kath, het was/is niet mijn bedoeling jouw sport een slechte naam te geven.
Maar dit was geen kuur maar gewoon poep, geen ongeluk.
Ik zal geen paardenfilmpjes meer plaatsen als ik je daar mee kwets, ik hoopte eigenlijk een glimlach op je gezicht te kunnen toveren. :)
Ayasha
Ayasha nov 12 '07
Weet ik wel :)Maar het zijn door zulke trukjes dat die ongelukken gebeuren. Vandaar mijn reactie. Het zou de eerste niet zijn waarbij het paard zich bedacht dat er een vlieg onder zijn buik zat en dus vol in die persoon zijn/haar gezicht trapt omdat hij naar de vlieg wilde trappen :)Maar dat is vooral door allerlei discussies die er op dit moment over de paardensport gaan dat ik er zo gevoelig op reageer ;)
admin
admin nov 12 '07
Geen punt Kath, ik begrijp je helemaal! 8)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki