Origineel van sterre:
De stukken van IKBEN geven mij meer het gevoel dat hij zich hiermee bestaansrecht wil geven, maar en ander kan je deze nooit geven, je zal deze in jezelf moeten gaan ontdekken
In eerste instantie kreeg ik de indruk dat IkBen niet door had dat hij fout zat, en zo erg in zichzelf geloofde dat hij een eigen wereld voor zichzelf gecreërd had.
IkBen is toen een tijd "afwezig" geweest van het forum, en dit zou normalieter moeten lijden tot wederinzicht. Gezien het feit dat IkBen terug is op dit forum, maar zijn houding niet heeft aangepast, begin ik meer te geloven dat IkBen dit expres doet, en daarmee of een enorm slechte grap aan het uithalen is, of gewoon een bedrieger is.
Kijken wie hij mee kan krijgen in zijn "geloofsovertuiging" en dan hard in zichzelf lachen als iemand voor em valt.
De reden waarom ik dit denk is omdat IkBen wel wat kennis heeft van hetgeen waarover hij praat, maar hetgeen hij geen kennis van heeft, probeert hij te verbergen door of heel selectief te reageren, of gewoon met onwaarheden te komen, en deze te proberen te verkopen als waarheden, hetgeen hem nooit zal lukken omdat een aantal van ons WEL de ervaringen hebben om te weten hoe het werkelijk zit.
Een klein voorbeeldje was het geen waarin IkBen zei dat de meeste mensen niet spiritueel zijn, en dat ze dit zich maar indenken. Met name het fotolezen was heel creatief zijn volgens IkBen.
Toen ik IkBen echter vertelde dat ik kon voelen dat Kath mijn foto las, gaf hij niet thuis.
Dit is geen arrogant gedrag, maar dit is weten wanneer je verloren hebt, en te hopen dat niemand het door heeft.