Loading...
nl

Even voorstellen

joaquin
joaquin sep 15 '07
Hallo ik ben Joaquin,

Woon samen met mijn drie katten en een cavia. Heb op spiritueel gebied al aardig wat meegemaakt, negatief en positief. Ik kijk eigenlijk weinig meer verbaasd naar wat mensen kunnen meemaken hierin. Dierencommunicator is mijn beroep, ik doe foto readings van dieren. Ben ook bezig een praktijk op te zetten in additieve geneeswijze voor dieren en studeer voor diergezondheidsadviseur.
Inmiddels ben ik ook Reiki master.Zelf vind ik het leuk om eens andere mensen te ontmoeten die allerlei dingen meemaken op spiritueel gebied.
Dit is dan in een vogelvlucht wie ik ben..
Delen:
Beschermengel
Beschermengel sep 16 '07
Hallo joaquin, welkom !

Wat mooi ..met dieren communiceren, ik zelf heb ook veel met dieren ze zijn zo zuiver he.
Af en toe denk ik ook dat ze me verstaan, ik stuur ze dan ook vaak liefde.

En wat leuk om een praktijk op te zetten ..is een beetje mijn droom.
Nou ik wens je heel veel succes hoor.

Beschermengel
Debiorah
Debiorah sep 16 '07
welkom op Merudi joaquin en veel plezier!
Ik ben erg benieuwd naar welke ervaringen je met ons wilt delen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 16 '07
Van harte welkom! Ook veel succes met het opzetten van je praktijk. Ik hoop dat je veel kan leren op Merudi, en als je nog vragen hebt dan hoor ik die graag.
joaquin
joaquin sep 16 '07
Dank jullie wel, Ik heb gister weer eens wat gezien.. een vaag wit figuur in mijn raam. Ook heb ik enkele dagen geleden via mijn fototoestel zielen in mijn tuin weten op foto te zetten het waren er minstens drie en later heb ik een ziel in het weten te spotten met mijn camara.. Ik woon op een perfecte plek voor orbs en dergelijke.. maar dat witte figuurtje kan ik niet plaatsen. Het verrastte mij ennigzins.. Wat zou zoiets kunnen zijn?.. Volgens mij kwam het ook letterlijk uit de lucht zeilen .. want mijn kat die op dat moment uit het raam staarde kreeg ineens wijde ogen, zo wat gebeurt hier nu?

Wie weet dit?

Joaquin
Beschermengel
Beschermengel sep 16 '07

Ik ben zelf ook erg benieuwd..zou je de foto kunnen plaatsen?

Beschermengel
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 16 '07
Ik zou graag eens willen kijken als je de foto online wilt zetten. Je kunt de foto hier ook op het fotoalbum van Merudi plaatsen, onder het album "orbs". Ben benieuwd.
admin
admin sep 17 '07
Leuk je te onmoeten Joaquin!
Acheliah
Acheliah sep 17 '07
ook leuk je te ontmoeten Joaquin. Leuk dat je met dieren bezig kunt zijn. Lijkt me allemaal best gaaf om te kunnen.

veel plezier op deze site Liefs Dieneke
joaquin
joaquin okt 7 '07
Helaas, heb ik van dat moment geen foto gemaakt, van dat vage witte figuurtje bij mij raam, ik wel andere foto's maar of die goed genoeg zijn voor hier op het forum ? Dat weet ik niet...

joaquin

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki