Loading...
nl

De grote Spiritualiteits Enquete

diebrabander
diebrabander okt 4 '12
Emuca, kan je mij uitleggen hoe je uit treedt? Wat voor 'oefening' je doet en welke gevoelens je erbij hebt? smile

Seeyah!
Emuca
Emuca okt 5 '12
Wil je zelf leren uittreden dan?
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 5 '12
hey Willem...

ik kan alleen mijn eigen ervaring vertellen tongue


ik was op Zaterdag uit geweest en had maar een paar uurtjes geslapen, want op Zondag was er een hoop te doen in de stad...
afijn... de hele dag dus druk,druk, druk
S'avonds had ik nog een tijdje buiten gestaan, zoals hangjongeren dat doen...
Het was gezellig maar koud buiten!
Toen ik uiteindelijk wilde gaan slapen, was ik best wel brak...
Ik lag op bed en merkte dat mijn hart te keer ging als een achterlijke... Ik dacht: mijn hart slaat op hol!
Ik wilde me omdraaien, maar kon me niet bewegen...
Ik raakte in paniek omdat ik dacht dat ik dood ging, ik was dus echt doodsbang! En bleef maar proberen om de controle terug te krijgen over mijn lichaam...
*--Op een gegeven moment zat ik op mijn knieën op het randje van mijn bed, en dreigde naar voren te vallen, dus met mijn armen probeerde ik mezelf in evenwicht te houden...
Dit lukte dus niet en viel voorover... Ik kroop dus maar verder uit bed, naar het raam toe
Ik bonkte op het raam en riep mijn moeder, die beneden lag te slapen... Ik kon mezelf niet horen roepen en het bonken op het raam had ook geen nut, ik raakte het raam niet, maar ging erdoorheen, met mijn arm...
Ineens steeg ik op, en bleef hangen tegen het plafond, en zag mezelf in bed liggen... ik besefte dat ik dood was...
En was heel bewust van alles... ik weet nog dat ik heel bewust tegen mezelf zei: nee Cindy, .... dit is niet wat je wil...
*--toen werd ik in mijn lichaam terug gesmeten (ik voelde dat ik met een bonk terug in mijn lichaam kwam )
mijn hart ging tekeer als een gek, en de zweetdruppels zaten op mijn gezicht, maar goed, ik leefde!

tussen *-- was ik er dus uit
tijdens dat ik eruit was voelde ik eigenlijk niets...
geen paniek, en geen angst
Het enige wat er wel was, was mijn bewustzijn...
Ik was op moment (denk ik) gewoon zoals een geest is (lichaam-loos)
Ik heb het al best vaak verteld aan mensen om mij heen en op merudi eigenlijk...
Het was duidelijk een waarschuwing dat ik niet zo door moest gaan...
weinig slaap, bijna niet eten... (het was elk weekend feest)
door-de-weeks werkte ik wel, maar leefde naar het weekend toe...
Ik moest beter voor mezelf zorgen, op tijd rust nemen, want zoals het nu ging, zou mijn dood worden...
Mijn geest wilde wel, maar mijn lichaam is ook belangrijk!
Vanaf dat moment werd ik steeds bewuster eigenlijk...

Je kan dus beter niet gaan uittreden eigenlijk (vind ik)
Ik kan me geen situatie bedenken waarin het goed is dat je uit je lichaam gaat wink
Het is de bedoeling dat je geest in je lichaam blijft zolang je leeft, pas als je komt te overlijden,... dan mag je loslaten!

bij een ongeluk of als je flauw-valt gebeurd het ook
je geest scheidt zich van het lichaam...
als een soort van bescherming (klinkt raar)
maar door de pijn, of extreme angst gaat het eigenlijk vanzelf...

groetjes Moonflowertje wink
steffie1978
steffie1978 nov 21 '12
Ik heb hem ingevuld maar hoofdzakelijk nee in moeten vullen.....
Wel interessant om de resultaten te zien
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki