Loading...
nl

voorstelling

Rafael
Rafael sep 13 '07
allowa

men naam is ralf geboren 10-10-1987 in heerlen.

ik ben opgegroied temidden van een tweedehands auto bedrijf waar dagelijks sinds ik me kan herrineren alle soorten mensen verschijnen. vrij snel had ik al in de gaten waarom mijn vader tegen klanten altijd heel vriendelijk dee en tegen vrienden minder vriendelijk maar veel eerlijker hierdoor ben ik gaan begrijpen wat een mens allemaal kan omdat ik zag dat het mogelijhk is zonder paranormale gaven waar ik toen geen weet van had mensen als het waren te raken en mischien te mainipuleren of over halen. ik wist niet dat dit in goede en slechte zin te gebruiken valt dus gebruikte ik het alleen om mijn eigen belangen te behartigen echter werd mij door verschillende gebeurtenissen duidelijk dat dit kunnen enkel voor het goede kan worden gebruikt want als je het in slechte zin gebruikt krijg je ook iets slechts ervoor terug.

mijn moeder heeft altijd met mij over alles gepraat ieder enkel kleinigheidje werd tot in de puntjes uitgepraat hierbij gebruikte ik mijn geleerde techniek om het gesprek te lijden al van kleins afaan had ik de drang om de werkelijkheid te vormen naar mijn genoegen echter door dat mijn moeder depressief raakte omdat ze over bezorgd was om mij en mijn zusje ben ik ook hierbij gaan inzien dat zelfs enkel woorden zoveel kracht bezitten de kracht om een mens hoop en liefde te laten voelen en haat te doorbreken dat ik ben gaan expirimenteren met het woord en de ratio wat voor mij betekend de gedachten zo goed mogelijk te uiten en intenties in woorden te leggen zodat je gevoel heel precies uit te drukken valt wt in mijn geval betekend datk als het waren men emtotie naar buiten kan richten en mensnen puur door concentratie en communicatie kan bijsturen als ze vervallen in oude patronen van haat of afgunst etc etc.

toen ik mijn eertse liefde leerde kennen dacht ik dat ik alles wel begreep wat te maken heeft de omgang van mensen nou niet dus van haar heb ik in de laatste afgelopen 4 jaar zoveel geleerd dat ik in een bepaalde periode aan mezelf begon te twijfelen vooral het gegeven dat je niets kunt manipuleren als dat het enigste doel is ieder doel moet een hoger doel hebben ook dat het leven vrij moet zijn zoals het is een controleerbare chaos zelfs dat ieder mensn beschikt over gaven en krachten waarmee hij zijn weg kan doorstaan en een mens hoeft niet perse slimmer dan jou te zijn om iets van hem of haar te leren alleen al als je luisterd naar de ervaringen van een persoon kan je dat zoveel leren over je eigen leven het maakte me bang dat het leven eigelik een grote doorschakeling is van energie natuurkundig gezien kon ik dit allemaal wel bevatten snare theorie en de gemoderniseerde relativiteits theorie allemaal leuk en aardig maar het gaat zo ver dat je niet kunt bereken wat het gaande is of welk deeltje nu positief of negatief is het licht in situatie opzich zelfs tijd is niets dan een aantoonbare factor van een moment en dit moment is te beheersen dus tijd ook mischien ga ik hier wat te ver maar niets is ver genoeg gezocht voor mij

het leven is een grote paradox alles wat je ziet is een deel van een groter geheel net als de dimensies zoals ze in de natuurkunde worden beschreven denk aan een vlo verglijk hem met een mens zet ze bijde op een koord van een centimeter omtrek de mens ziet maar 1 dimensie de vlo ziet er drie

ik wil niemand iets leren alleen dat zeggen wat ik denk leren kun je alleen van elkaar als je je wil verbinden de vergelijking wil trekken die een nieuwe opening creerd en hopleijk een kans op een nieuwe vorm

zeg wat denk over mij en wat ik hier schrijf
corrigeer maar vraag maar lach maar dat doe ik ook
Delen:
admin
admin sep 13 '07
Hallo Rafael, welkom in ons midden :)
Beschermengel
Beschermengel sep 13 '07


Allowa Ralf.. :)

Beschermengel
LPChip
LPChip sep 13 '07
Welkom Rafael. :)

Mocht je vragen hebben, schroom je niet, en stel ze gerust. :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 13 '07
Welkom Rafael. Bedankt voor je open en eerlijke uiteenzetting hoe je zelf hebt ervaren dat rechtvaardigheid wel degelijk zijn rol in ons leven heeft. Mooi om te zien hoe jij dit goed hebt kunnen analyzeren en vooral als les voor jezelf hebt gezien. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben zelf wel benieuwd hoe jij denkt over spirituele ervaringen en de zaken die hier op deze website worden uiteengezet.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki