Loading...
nl

droom over Reiki

es
es sep 12 '07
Gisteravond had ik op een internationaal Reiki forum nog wat zitten lezen en kwam een draadje tegen over praktijken in Amerika. Daar schijnen dus mensen te zitten die tientallen initiaties krijgen, waarschijnlijk alleen om de kick. Die vragen dus her en der afstandsinitiaties aan en doen verder niets met hun inwijding. Ik kan me dat niet voorstellen en blijkbaar heb ik daarover gedroomd. Ik zag allemaal mensen druk in de weer met allerlei kleuren energie. Ik vroeg me af waarom, zelfs in mijn droom was ik nog stomverbaasd over dat je zo nonchalant en zelfs een beetje vreemd met zoiets moois kunt omgaan.
Ineens kwam er over het beeld van al die mensen een witte bol, glanzend en heel helder, niet transparant. Ik kreeg het idee dat dat de oorspronkelijke reiki energie was die ik mocht zien. Ik werd wakker met een heel blij gevoel, dat ik dat mocht zien, gaaf!
Later werd ik nog wakker of droomde, weet ik eigenlijk niet eens. Maar ik hoorde een zoemend geluid en ik hoorde iemand tegen me praten. Er werd een vraag die ik had beantwoord. Ik weet niet meer wat helaas. Maar ik vroeg me af of ik misschien mijn reikigids hoorde en toen zei die persoon 'mis, mis, Esther'. Dat was het, toen viel ik weer in een droomloze slaap. Geen idee wat dat nou was vannacht. Ik herkende de stem niet, het was vervormd. Had wel moeite met wakker worden vanochtend, hahah! Vanavond maar op tijd naar bed!
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 12 '07
Misschien zijn de dingen toch anders als je ze voorstelt. Oordeel niet voordat je het hele verhaal kent.
es
es sep 14 '07
Ja, misschien wel. Maar dan ben ik wel erg benieuwd naar het spirituele doel van zoveel inwijdingen, hahaha!
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 15 '07
Afleiding

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki