Hallo Magda,
Ook ik wil graag je foto lezen. Ik hoor graag wat je ervan vind. Ik heb trouwens niet de lezing van Thomas gelezen, zodat er wat dingetjes dubbel in kunnen staan.
Ik heb moeite om je te lezen en merk dat ik een soort van scpetische houding bij je merk. Ik weet niet waarom ik dit heb, maar wil dit wel met je delen. Het lijtk wel alsof je helemaal niet met het spirituele bezig wilt zijn, maar dat je door bepaalde gebeurtenissen eigenlijk wordt gedwongen om ermee bezig te zijn.
Goed, dit gezegd te hebben valt er iets van je schouders en zie ik een lach van binnen. Toch verstop je deze lach achter je huidige gezicht. Mag je van jezelf lachen? Niet dat je depri of neerslachtig bent, helemaal niet, maar ik merk dat het contact met je innerlijk heel moeilijk tot stand komt.
Heb jij je soms de afgelopen jaren erg weggecijferd waardoor je jezelf wat meer uit het oog bent verloren? Ik denk dat je op dit moment erg op zoek aan het gaan bent naar jezelf, en dat je ook kijkt of het spirituele iets voor jou is. Dat kan ik eigenlijk niet voor jou beantwoorden, dus ik zou gewoon zeggen probeer het lekker uit
.
Je bent zorgzaam en liefdevol en doet veel voor een ander.
Je staat niet graag op de voorgrond en in de belangstelling.
Meer krijg ik niet door op het moment, dus ik wil graag aflsuiten met je veel plezier te wensen met je zoektocht! Het wordt een hele leuke, verrassende, spannende en vooral leerzame toch voor je. Je zult kanten van jezelf zien, die je allang was vergeten. Het is tijd om ze te tonen aan de wereld, en vooral aan jezelf.
Groetjes Julien.