Loading...
nl

Wilt iemand mijn foto lezen?

Lena
Lena sep 12 '07
Ik ben benieuwd naar de reacties

Groetjes Magda
Delen:
Lena
Lena sep 13 '07
Andere foto.
Ik hoop dat deze duidelijker is.
Thomas A
Thomas A sep 15 '07
ha Magda, hierbij je fotolezing;

De ander…….

Kritisch

Ondergesneeuwd

De ander; je hebt veel voor anderen over. Je bent goedmoedig en zou als het kan alle leed in jouw omgeving willen aanpakken. Meestal doorzie jij de situaties waarvan jij de beschouwer en helper bent ragfijn. Dit geeft je soms een gevoel van machteloosheid, maar bent er doorgaans helder in wat jij kunt betekenen. Medemensen hebben vertrouwen in je en voelen zich ook echt veilig bij je.
In een maatschappelijke situatie zie ik je als afdelingshoofd van een zorginstelling. Je kunt leiding geven en hebt het vermogen om overzicht te houden voor zowel de werktaken als de mensen die het werk uit moeten voeren. Je bent stipt en je verantwoordelijkheidsgevoel is groot. Anderen vinden dat jou weinig ontgaat, geheel in tegenstelling van jou zelf en eerlijk we weten ook niet wat we niet zien.

Kritisch; Je bent kritisch en beschouwend, je bent (meestal) helder en zuiver in hoe het geziene te verwoorden. Mensen verstaan je hierdoor goed (muv. die daar geen zin in hebben). Je houd ook niet van onzuiverheden in de breedste zin van het woord. Hierin zijn wel nuances. Je ziet wat echt is en wat niet. Ook je medemens zie jij in zijn/haar hoedanigheid. Toch ben je soms te goed van vertrouwen en kom je erachter dat je “iets”niet wilde zien. Nee geen vingerwijzing Magda; “goed overwint” is ook van jou een stelling.

Ondergesneeuwd; Het is net of je een stuk van jouw kracht laat liggen. Waardoor? Is het laten liggen omdat er consequenties zijn? Dat moet dan geen leuke ervaring zijn, want ik voel dat je een beetje lijdt. Het sneeuwt een deel van jou onder en maakt dat je eigen ziel in opspraak is.
Je bent een heel rechtvaardig iemand en zelfzucht ken je amper, dit maakt het ook al niet gemakkelijk om voor jezelf te vragen. Toch als jij lijd Magda, mag je echt wel anders gaan staan in jouw bestaan. Zo eerlijk mag je ook voor jouw Zelf zijn………………
Het voelt nu een beetje alsof jij jezelf een beetje verwaarloost en dat heeft niet alleen met jou zelf te maken. Er is iets dat jij niet doorbreekt. Oprechtheid is hier jouw deur………

Je geeft enorm veel in dit leven Magda, niemand twijfelt daar ook over. Ook zelf niet doen en eens wat voor jezelf vragen kan geen kwaad…………

Met respect

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 17 '07
Hallo Magda,

Ook ik wil graag je foto lezen. Ik hoor graag wat je ervan vind. Ik heb trouwens niet de lezing van Thomas gelezen, zodat er wat dingetjes dubbel in kunnen staan.

Ik heb moeite om je te lezen en merk dat ik een soort van scpetische houding bij je merk. Ik weet niet waarom ik dit heb, maar wil dit wel met je delen. Het lijtk wel alsof je helemaal niet met het spirituele bezig wilt zijn, maar dat je door bepaalde gebeurtenissen eigenlijk wordt gedwongen om ermee bezig te zijn.

Goed, dit gezegd te hebben valt er iets van je schouders en zie ik een lach van binnen. Toch verstop je deze lach achter je huidige gezicht. Mag je van jezelf lachen? Niet dat je depri of neerslachtig bent, helemaal niet, maar ik merk dat het contact met je innerlijk heel moeilijk tot stand komt.

Heb jij je soms de afgelopen jaren erg weggecijferd waardoor je jezelf wat meer uit het oog bent verloren? Ik denk dat je op dit moment erg op zoek aan het gaan bent naar jezelf, en dat je ook kijkt of het spirituele iets voor jou is. Dat kan ik eigenlijk niet voor jou beantwoorden, dus ik zou gewoon zeggen probeer het lekker uit :).

Je bent zorgzaam en liefdevol en doet veel voor een ander.

Je staat niet graag op de voorgrond en in de belangstelling.

Meer krijg ik niet door op het moment, dus ik wil graag aflsuiten met je veel plezier te wensen met je zoektocht! Het wordt een hele leuke, verrassende, spannende en vooral leerzame toch voor je. Je zult kanten van jezelf zien, die je allang was vergeten. Het is tijd om ze te tonen aan de wereld, en vooral aan jezelf.

Groetjes Julien.
Lena
Lena sep 20 '07
Hallo Julien

Het is even geleden hier dan een reactie.
Mij is vroeger meegegeven om alles wat met paranormale zaken te maken heeft, hier afstand van te houden. Het is niet aan de mens om dingen te willen te verklaren. Vandaar misschien dat gevoel van jou wat betreft scepitisch zijn.Op dit moment probeer ik een nieuwe weg weer in te slaan. Ik was inderdaad niet neerslachtig maar vind het leven gewoon ingewikkeld. Mijn gevoel over deze site is goed, maar ben nog wat voorzichtig. Ik wil je bedanken voor je woorden, ik ben er blij mee. Groeten Magda10.
P.s kan mijn foto ook weer er afgehaald worden als ik dit prettiger vind?
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 20 '07
Ja hoor, dat kan verwijderd worden als je dat wilt. Laat het weten en we passen het bericht met de foto aan. De lezing laten we echter wel gewoon staan.
Lena
Lena sep 20 '07
Hallo Thomas

Om op jou reactie te reageren was niet zo eenvoudig. Elke keer dat ik hem op nieuw las, kwamen er tranen. Omdat ik als enige kan beoordelen dat wat er staat geschreven juist is, maakt het ook moeilijk. Want ik moet er overnadenken.Vandaar dat het zo lang duurde. Jou woorden zijn mooi en wat je schrijft,vind ik zelf moeilijk om het te beamen, maar zelf weet je waarschijnlijk wel dat wat je gezien hebt in mijn foto waar is. Dat jij een gave bezit die niet voor iedereen is weggelegd in het leven is voor mij wel duidelijk. Je komt mij betrouwbaar over.En je reacties naar anderen vind ik duidelijk.Oprechtheid is mijn deur om iets te doorbreken ,moeilijk hoor maar miscchien vind ik hem.
Ik hoop dat jullie voorzichtig blijven met vooral jongere deelnemers, dat niemand maar afhankelijk mag worden, maar dat jullie ten alle tijden integer zijn.

Met een vriendelijke groet, Magda10
Thomas A
Thomas A sep 21 '07
ha Magda

“Oprechtheid is jouw deur……………” en eigenlijk is dat altijd al zo geweest. Hierdoor ontving je bescherming en juist jouw oprechtheid verleid je niet daar waar de halve wereld zijn/haar nek over breekt. Omdat jij oprechtheid (rechtschapenheid) altijd al en in je hele wezen hebt, valt dit je misschien niet zo op. Maatschappelijk in elk geval zit het systeem een beetje anders in elkaar en zodra je je aan deze maatschappij zult gaan conformeren, zou je kunnen geloven dat je niet strookt. Echter we leven in een zieke (verziekte) wereld en het is niet zo dat we ons daarom onze levensethiek maar moeten laten varen.

Misschien schrijf je jouw reactie van hierboven ook wel omdat je het gevoel hebt nog steeds niet helemaal aan je eigen leven deel te nemen en dat ziet als de deur…………
Tijdens jouw lezing zag ik wel dat jij je sterk “weggecijferd” hebt. Als er niet aangevuld wordt, kan een gevoel van leegte gemakkelijk ontstaan. Daarnaast zie ik jou als te beschaafd en bescheiden om daar zelf naar te vragen

Als je eens tijd hebt ga dan eens wat van het Thomas evangelie lezen. Speciaal de volgende link……………. http://thomasevangelie.fol.nl/

Zeker Magda houd ik mijn verantwoording in de gaten. Er zijn zaken die ik niet beschrijf, of summier. Soms kan ik maar half invoelen hoe iets aankomt bij de andere monitor. Kwesties als misbruik zijn voor mij wel waarneembaar, maar niet in de manier van dit medium overdraagbaar naar iedereen. Dit pols ik gevoelsmatig. Zeker de jonge garde, ik weet wat je bedoelt en voel me verantwoord. Daarnaast probeer ik iemand toch telkens op de eigen kracht te wijzen.

Of ik betrouwbaar ben? Ik wil het graag zijn en dus is het een thema van mij. Ik ken mijn gevoelige kanten in deze. Half doorgeroeste stukjes ego. Een onzelfzuchtige levenshouding heeft veel transparant gemaakt zodat ik de weg naar innerlijke vrede mocht gaan……….

Hartelijk

Thomas
Lena
Lena sep 21 '07
Dat weggecijferd is helemaal waar,en hoop ik nu weer een nieuwe start te maken.
Een onzelfzuchtige levenshouding heeft veel transparant gemaakt zodat ik de weg naar innerlijke vrede mocht gaan……….
Mooi woorden van jou om mee aftesluiten.

Hartelijk dank voor je reacties.
Ik ben er blij mee.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske