Loading...
nl

Het bos van Merlijn.................

Lena
Lena jan 18 '08
Gast,
ben benieuwd hoe is het daar in Curacao? Is het leven daar wat relaxter?
gast
gast jan 18 '08
Karin, ik had al wel een vermoeden dat het daar mee te maken had. Ik wilde het alleen even zeker weten ;)
Ik wil alleen maar zeggen; ik weet wie het schreef en het zegt me genoeg. Ik heb geen behoefte om daar een punt van te maken. Mijn eerste reactie was meer een geintje. Ik vind het lief van je dat je er wat over zei maar zoals je zelf al constateerde was het ook in je eigen belang. Niets op tegen hoor ik geloof direct dat jij dat zelf ook wist.
Het voelde opzich wel lekker veilig die anonimiteit maar ik had onder mijn eigen naam niets anders geschreven.
gast
gast jan 18 '08
 Origineel bericht van: Lena10
Gast,
ben benieuwd hoe is het daar in Curacao? Is het leven daar wat relaxter?

Het is zeker een stuk relaxter. Komt ook door de warmte denk ik. Er zijn wel heel grote verschillen met nederland maar de meeste vind ik wel een verademing. Ik zal er nog wel eens wat over vertellen.
Lena
Lena jan 18 '08
Waar bemoei ik me mee :P
Snap je goed Karin , integriteit!
Lena
Lena jan 18 '08
Lijkt me heel leuk!
Grunie
Grunie jan 18 '08
Even terug naar het bos van Merlijn...... ik vind het helemaal leuk en als ik ff kan ga ik mee en wil ik ook wel mensen meenemen in mijn grote auto, maar nu komt de grote maar....heb een druk gezin en ik weet nog niet of ik mij die dag kan los maken van mijn verplichtingen......
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 18 '08
Aangezien het nu nog redelijk ver in de agenda staat, valt er vast wel iets te regelen toch? Ik zal voor het overzicht even een iets ander topic aanmaken, dat wat specifieker is, en niet meer de "onduidelijke" titel het Bos van Merlijn heet :).
admin
admin jan 19 '08
Op de officiele uitnodiging kan ik niet reageren, je hebt hem op slot gezet Nims.
Dus bij deze meld ik mij aan :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 19 '08
Huh op slot? Oh dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zal er meteen even naar kijken :D.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 19 '08
Volgens mij staat ie nu dus open voor iedereen :).
elly
elly jan 20 '08
Hoi allemaal,
Jammer,een beetje te ver uit de buurt voor mij.Merlijn spreekt mij erg aan.Het laatste boek wat ik over hem heb gelezen is van Deepak Chopra. Zeeer indrukwekkend.

Hillly.
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske