Loading...
nl

Het bos van Merlijn.................

Lena
Lena jan 17 '08
Melig? :D
Thomas A
Thomas A jan 17 '08
Heb jij zin in zoiets heel bijzonders gast?
inneke
inneke jan 17 '08
Jaaaa!!!! I'm in. Weet begot waar dat ligt. Is't bereikbaar met de trein?
Thomas A
Thomas A jan 17 '08
Tussen Gronsveld en Rijckholt Inneke

15 km van Maastricht. Er gaat een bus vanuit Maastricht naar Rijckholt. Er zullen zeker "oppik" en meerijd afspraken gemaakt gaan worden............
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 17 '08
Ik vraag me af of Gast vanuit curacao hierheen komt, maar wie weet :).
Thomas A
Thomas A jan 17 '08
Ik heb het idee dat ik gast ken............
JulienMoorrees
Dat is niet onmogelijk. Een tijdje geleden was ze hier ook wel bekend als Sylli of ???? .
gast
gast jan 17 '08
Ah Nims je geeft me niet eens de kans om zelf uit de kast te komen :'(

Nou bijdeze weten jullie dus wie ik ben/was. Ik vind gast eigenlijk wel toepasselijker dus laat ik het zo.
JulienMoorrees
Oh excuses, ik wist niet dat het een groot geheim was, aangezien je het zelf al eens eerder in het curacao topic had verteld. Sorry!
Acheliah
Acheliah jan 17 '08
Welkom Sylli mistte je al
admin
admin jan 18 '08
Als Gast had willen weten dat wij het wisten had ze dat wel in haar profiel gezet.
Inbreuk op privacy heet dat geloof ik :)

Liefs,
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 18 '08
Als dat zo was, dan had ze het niet op dit forum (in een ander topic) zelf gemeld. Dus ik geloof niet, dat ze niet wilt dat wij het weten :).
admin
admin jan 18 '08
Jij hebt gelijk :)
admin
admin jan 18 '08
Maar doe dat niet bij mij, ik vertel je nu dat ik dat niet wil mocht je ooit die neiging hebben :)ik vind het zeer prettig als zoiets eerst gevraagd wordt. :)
Lena
Lena jan 18 '08
Ik ben blij met je ontmoeting hier
??? gast sylli ik lees je nu eenmaal graag :P
gast
gast jan 18 '08
Even zonder dollen; ik had inderdaad in de eerste paar posts, toen ik op de foto's van Nims reageerde omdat ik nu dus ook op Curacao woon, mijn naam eronder gezet. Ik wilde niet weer onder Sylli inloggen maar als gast omdat ik niet van plan was hier echt lang te blijven. Maar omdat er toch wel leuke en interessante posts waren ben ik gebleven en ben weer gaan reageren op discussies. Ook omdat het forum waar ik ook regelmatig kwam dicht gaat ben ik hier "blijven hangen".
Eén van mijn redenen om de vorige keer weg te gaan was dat er gerommeld werd aan posts van anderen en er een soort van sencuur gepleegt werd waar ik niet goed tegen kan.
Dus als iemand me weg wil hebben weten ze wat ze moeten doen ;)
Ik ben nu zelf ook weer een drie kwart jaar verder en de tijd heeft alles behalve stil gestaan. Dus voelde ik me niet meer Sylli maar blijf ik nog even gast omdat dat meer is wat ik ben.
Maar als gast voel ik me meer dan welkom hier en heb hier mooie mensen leren kennen in de afgelopen maand.
Maar als jullie het willen weten; mijn naam is Sylvia. Of dat nu zoveel uitmaakt denk ik niet. Althans het zou niet veel uit moeten maken mijns inziens want het gaat om wat de persoon nu doet/zegt en niet wat in het verleden is geweest of welke asociatie je er zelf ook bij hebt :)
admin
admin jan 18 '08
Ik vind het ook leuk je te lezen Gast en vind dat je hele zinnige dingen te zeggen hebt. Dat staat los van wat ik eerder schreef en waar ik nog steeds vierkant achter sta, iemand moet het toch doen :)Al zal het me niet in dank worden afgenomen.
Ik hoop dat je nog een tijdje blijft schrijven :)
gast
gast jan 18 '08
 Origineel bericht van: Karin
Dat staat los van wat ik eerder schreef en waar ik nog steeds vierkant achter sta, iemand moet het toch doen Al zal het me niet in dank worden afgenomen.

Karin ik snap even niet wat jij hier mee bedoeld?

Natuurlijk blijf ik hier nog even. Als ik eens iets heel onzinnigs schrijf moeten jullie het ook zeggen hoor!
Thomas A
Thomas A jan 18 '08
Ik schrijf nog wel eens iets onzinnigs, maar heb het dan niet door.............:-p
admin
admin jan 18 '08
Ik bedoel daarmee dat ik het niet netjes vind dat jouw naam hier word neergezet zonder dat jij daar vanaf weet.
Nou gaat mij dat geen sodemieter aan dus waar bemoei je je mee zul je denken.
Het gaat mij er om dat dat gebeurd zonder dat het gevraagd word, dat betekent dat dat bij mij ook kan gebeuren en dat ben ik liever voor. Ik sta 100 procent achter alles wat ik hier schrijf, stomme teksten, leuke teksten, whatever. Maar als ik iets over mezelf wil zeggen doe ik dat zelf en ik zou het zeer kwalijk vinden als iemand dat zonder mijn medeweten zou doen.
Ik schrijf hier zelf ook al eventjes en heb toch een enorm sterk gevoel dat ik de boel moet "bemoederen", "beschermen" hoe je het ook wil noemen (terecht of niet)
Dit voelt als een veilig plekje, een haven, een schouder om tegen te leunen of om een schouder om op te leunen te zijn.
Een hoop mensen hier roepen dat respect, empathie en integriteit zo enorm belangrijk zijn, ben ik het helemaal mee eens.
Als het zo belangrijk is, dan vind ik dat je het ook moet toepassen, anders is het verloren energie die de ruimte in word geslingerd.

En dat het me niet in dank word afgenomen, daar bedoel ik mee dat Nims het hier helemaal niet mee eens is waarschijnlijk. Ik denk dat hij vind dat hij juist heeft gehandeld, ik vind van niet.
Ik ben van mening dat hij het eerst had moeten vragen aan jou.
Niet iedereen leest het curacao verhaal en wellicht vond jij het "mysterie" rond jouw persoon wel prettig.
Maar goed ik zal me er verder niet mee bemoeien, want het is tussen jou en Nims.
En ik kan nu eenmaal errug moeilijk mijn mond houden af en toe :)
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420