Ik bedoel daarmee dat ik het niet netjes vind dat jouw naam hier word neergezet zonder dat jij daar vanaf weet.
Nou gaat mij dat geen sodemieter aan dus waar bemoei je je mee zul je denken.
Het gaat mij er om dat dat gebeurd zonder dat het gevraagd word, dat betekent dat dat bij mij ook kan gebeuren en dat ben ik liever voor. Ik sta 100 procent achter alles wat ik hier schrijf, stomme teksten, leuke teksten, whatever. Maar als ik iets over mezelf wil zeggen doe ik dat zelf en ik zou het zeer kwalijk vinden als iemand dat zonder mijn medeweten zou doen.
Ik schrijf hier zelf ook al eventjes en heb toch een enorm sterk gevoel dat ik de boel moet "bemoederen", "beschermen" hoe je het ook wil noemen (terecht of niet)
Dit voelt als een veilig plekje, een haven, een schouder om tegen te leunen of om een schouder om op te leunen te zijn.
Een hoop mensen hier roepen dat respect, empathie en integriteit zo enorm belangrijk zijn, ben ik het helemaal mee eens.
Als het zo belangrijk is, dan vind ik dat je het ook moet toepassen, anders is het verloren energie die de ruimte in word geslingerd.
En dat het me niet in dank word afgenomen, daar bedoel ik mee dat Nims het hier helemaal niet mee eens is waarschijnlijk. Ik denk dat hij vind dat hij juist heeft gehandeld, ik vind van niet.
Ik ben van mening dat hij het eerst had moeten vragen aan jou.
Niet iedereen leest het curacao verhaal en wellicht vond jij het "mysterie" rond jouw persoon wel prettig.
Maar goed ik zal me er verder niet mee bemoeien, want het is tussen jou en Nims.
En ik kan nu eenmaal errug moeilijk mijn mond houden af en toe