Loading...
nl

iets vaag

Lena
Lena jul 20 '08
hebben we het nou over knikkeren en winnen of verliezen???
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
Mijn taak is de weg te wijzen....meer niet..
Maar aan mensen zoals Lena, verspil ik geen enkele energie meer.
Ik heb mijn best gedaan, trek mij nu terug van haar, ze is brutaal geweest en onrespectvol.....

Ik hoop dat nims het lezen en er wat van zegt...

Soms moet je iemand los laten die echt niet wil...daar gaat ze..

Dag Nann.
**Angela**
**Angela** jul 20 '08
Origineel bericht van: Paradijs
Arme Lena wat worstel je toch met jezelf meid, wilde dat ik je kon helpen, maar je moet erzelf uit komen.
Weet je google er eens over, en tik in, hoe ga ik meer van mijzelf houden, en heb daardoor mijn medemens ook lief.
Het zou je een eind op weg helpen.

De rode bliksem, nee ik had er nog nooit over gehoord, maar nu wel...interressant..

Misschien ben ik het zelf wel die rode bliksem...dus pas op,
misschien kom je er in terecht.
Ik ben immers het al.
Fijne dag verder hoor Lena, ik hoor het wel of je rode vlekken gaat zien.
Onthoud, door het donker kom je bij het licht.
Ik wens je veel groei, en lichtflitsen, en die rode bliksem is puur elektriciteit....het zal je doen schokken...

Schrik niet het is enkel zuivering.
Ben je er klaar voor Lena..voor zuivering.....
Pure elektriciteit......
Superpower, it is me.



Pure bedreiging lees ik hier uit............... confused
seppe
seppe jul 20 '08
*Ik ben immers het al.*
Dit is als zich gelijkstellen aan God en is dit niet een hoofdzonde.
Ben zelf niet zo katholiek of religieus maar vind dit toch maar ego.
Het beest komt in het einde der tijden ook als met de autoriteit van God. En velen zullen naar hem luisteren en hem eren voor zijn wijsheid. ...
De rest zal iedereen wel kennen.
gast
gast jul 20 '08
Ja Seppe, maar dat beest is wel het beest wat in iedereen aanwezig is.
admin
admin jul 20 '08
De akeligste beesten verschuilen zich vaak achter engelengezichtjes.
seppe
seppe jul 20 '08
ja je hebt gelijk. Maar bij sommige komt dit meer naar boven als bij anderen. lucifer was ook een wezen van licht voor zijn val. Ik denk dat je dit bij elke mens kunt terugvinden. Iedereen heeft de mogelijkheid om lucifer te worden.
Daarbij profetiën passen eigenlijk ook binnen dit onderwerp he ze zijn ook vaag smile
seppe
seppe jul 20 '08
Ik weet niet of iemand er nog iets aan heeft maar ik zou het oorspronkelijk bericht voor mij verklaren;
Die bliksem heeft een reactie veroorzaakt waarbij jij in de trilling kwam waarmee die bliksem resoneerde of de dichtbijzijnde waarop jij op dat moment resoneerde.
Dus het ik deeltje van jezelf in een andere wereld.
Wij zijn in/op veel verschillende werelden tegelijkertijd en tijd is niet overal (laat staan overal gelijk).
je werd naar een andere werkelijkheid verschoven. denk ik

In de hoop dat er iemand nog iets aan heeft.
NiN
NiN okt 16 '08
Origineel bericht van: Karin




KIJK!!

Dat is het lichtschip joh!! tongue
admin
admin okt 16 '08
nee hoor, gewoon een keimooie wolk.
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 16 '08
laugh

..aaahhh..wat een wolk van een..wolk..
NiN
NiN okt 16 '08
Weer een illusie armer...*snikt*
admin
admin okt 17 '08
laugh
Maris1976
Maris1976 okt 17 '08
Zoooo die wolkenpartijen van gister waren machtig mooi, heb veel foto's gemaakt, de kleuren, de vormen, echt heel mooi en trouwens die foto hierboven mag er ook wel wezen laugh
Thomas A
Thomas A okt 17 '08
Ik heb het ook gezien en er is duidelijk iets gaande in de lucht. Zoals de wolken deze (na)zomer zijn waren ze eerder niet!!!
proost
proost okt 17 '08
"Wat weten de mensen van wolken? De mensen weten niets van wolken," volgens een professor in de metereologie, die ik vorig jaar Al Gore als Nobelprijswinnaar en lid van het VN-klimaatpanel hoorde becommentariëren.
admin
admin okt 17 '08
En wat dachten jullie van de roze wolken....lol

NiN
NiN okt 17 '08
Roze wolken zijn absoluut de mooiste!

Zolang je er niet vanaf dondert...allicht tongue
inneke
inneke okt 18 '08
Of doorvalt! Dat zal sneller gebeuren denk ik :-)
Serenity
Serenity feb 1 '11
Ik maakte ook wat vaags mee..
De afgelopen paar dagen heb ik dromen over de koningin, ik dacht dat het kwam omdat ze 31jan jarig was en daarom in mijn hoofd spookten..
Nu kwam ik op school en mijn kind ha een bus gemaakt op papier met achterin...een uitgeknipt plaatje van de koningin!! ^^

Oja die dromen gingen erover (het waren er een paar)
-Een stoet met dwanghekken en de auto v/d Koningin reed voorbij en werd bespoten met leuzen... ik gaf flesje water en mijn sjaal aan die mensjes die ernaast lopen zodat hun konden poetsen want die leuzen waren politiek gevoelig ondertussen keek ik in het publiek naar meer flesjes water en het publiek gaf ook gelijk flesjes met water en een paar sjaals. Einde.
-We waren in een grijze stad die half afgebroken was door geweld en onverklaarbaar was de koningin zonder beveiliging achter mij al schuilend net zoals de rest want we waren onder vuur of er was dreiging , nou niemand was er en plots tussen al het grauwe gebeuren was er een brandslang en ik spoot de bedreiging weg zodat de koningin en de andere omstandigers weg konden....

Dat was het wat ik me kon herinneren....
Vaag en raar en zeker niet waar...maar dat uitgeknipte plaatje was wel erg grappig!! ^^


En?!?!?
Kan iemand een verklaring hiervoor geven?!!?!?!
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki