Loading...
nl

Als...........

Thomas A
Thomas A mrt 12 '07
Als jouw verlossing mijn verlossing niet is; verlossen wij deze wereld niet.

Thomas
Delen:
yannick
yannick mrt 20 '07
wat probeer je daar mee te zeggen..??

als wij elkaar helpen, brengt het ons naar een mooiere plek.. als wij niks eraan doen en alles opgeven. zal er weinig veranderen.. ?
Thomas A
Thomas A mrt 20 '07
Als 2 mensen elkaar niet tot heelwording brengen, dan stralen zij niet als stel naar de wereld en verlichten aldaar (in welke vorm of richting dan ook)

groetjes Thomas
yannick
yannick mrt 20 '07
okok
Thomas A
Thomas A mrt 21 '07
Nou ja in elk geval is dit mij en mijn partner overkomen en zijn we dus nu aan het scheiden van elkaar. Ruimte voor een nieuw leven dus Yannick.

Thomas
????
???? mrt 21 '07
Jou verlossing kan niet afhangen van een ander, Thomas. Want dan is het niet jou verlossing. Je zult het helemaal alleen moeten doen. De ander kan alleen als spiegel functioneren.
Jammer wel dat het niet meer gaat tussen jullie. Ik heb wel het idee dat ze op de goede weg zit, het is alleen een andere als de jouwe.
Debiorah
Debiorah mrt 26 '07
Altijd spijtig als 2 naar elkaar toe gegroeide wegen zich scheiden, maar wat je zegt is zeker waar. Daar waar 2 wegen zich scheiden ontstaat een nieuwe pad.
Veel kracht en Liefde van mij
Thomas A
Thomas A apr 8 '07
ja zeker spijtig, maar dan kom je er achter dat het een heel verkeerde keuze is en begin je elkaar vreselijk te missen. Dus dan huil je eens flink bij elkaar uit. kennelijk is er vertrouwen genoeg om weer bij elkaar te gaan.........

het leven is gek en eigenlijk weet ik nog lang niet zoveel als dat ik wel graag zou willen........

liefs

Thomas
Acheliah
Acheliah apr 8 '07
Sterkte Thomas Gek eigenlijk ik wilde gisteren nog op het forum zetten dat ik je vreselijk miste en een dag later ben je er weer gaaf man.

Liefs Dieneke
Mimi*
Mimi* apr 8 '07
Ja ik vroeg me ook al af waar je gebleven was. Sterkte Thomas!
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 9 '07
WB :)
LPChip
LPChip apr 9 '07
Inderdaad, ook ik vroeg me af waar je was. Sterkte in ieder geval. :)
Thomas A
Thomas A apr 10 '07
Fijn hoor jullie reacties.

Het gaat eigenlijk heel prima met mij en ook met ons. Tegenslagen kunnen zo vruchtbaar zijn voor als je het wilt zien............

Dus zijn we weer happy bij elkaar en is er weer een les geleerd. Ik ben gewoon heel gek met mijn partner.

Ben nog even behoorlijk druk maar zal spoedig weer gaan posten en fotolezen.

Thanks anyway

Thomas
????
???? apr 10 '07
Dat is goed om te horen, Thomas.
Debiorah
Debiorah apr 10 '07
Super Thomas!
Ik vindt het heel fijn voor je.
En neem nog maar even lekker de tijd hoor!
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 10 '07
Ondertussen kunnen wij ons stukbijten op jouw foto ;).
Acheliah
Acheliah apr 11 '07
Ben blij dat het weer goed is. Stom maar heb je wel gemist op het forum.
Thomas A
Thomas A apr 11 '07
Dinie, stom, waarom?

Ik heb jullie en het forum ook gemist in elk geval. beter zo, dan weet je wat iets voor je betekent toch?

liefs

Thomas
LPChip
LPChip apr 11 '07
Helemaal waar Thomas. :)Welkom terug.
Acheliah
Acheliah apr 11 '07
Thomas dat is helemaal waar

liefs Dieneke
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki