Loading...
nl

ik kan vliegen

amethist
amethist sep 10 '07
ik ben in een straat, wat een oude straat van vroeger is(aan het eind van de straat is een kruising, en de weg rechtdoor op de kruising is de oorspronkelijke zandweg van vroeger). aan de rechterkant staan 2 kraampjes met spullen, en er lopen een paar mensen. als ik daar voorbij ben, zet ik mij af en vlieg ongeveer 2 a 3 meter boven de grond. ik maak af en toe bewegingen met mijn armen, die je ook gebruikt met zwemmen om vooruit te komen. ik hoor een man die zegt,als ik net vlieg ;kijk es! het geeft mij een trots gevoel dat ik dit kan,het voelt of het van nature bij mij hoort, het voelt ook sterk! ik kom vlak bij een kruispunt wat eigenlijk een splitsing is omdat de weg ertegen over een zandweg is die langs een weiland loopt en begraafplaats.
ik moet linksaf, en voor dat ik daar ben, denk ik dat het best nog een eind is naar huis, en bedenk ik dat ik dan af en toe maar even stop om een stukje te gaan lopen.
in de droom voelt het en lijkt het dat ik geen kleren aan heb, maar gevoelsmatig een pakje aan heb wat uit één stuk is en de kleur van huidskleur heeft. ook heb ik de gedachte, als ik me bedenk dat het nog een eind is naar huis, het 5 kilometer is.(in werkelijkheid is het ongeveer 2 kilometer.
als ik de bocht om ga stopt de droom.

groet amethist
Delen:
admin
admin sep 10 '07

Lieve Amethist,

Een kruispunt in je droom kan er op duiden dat je binnenkort een belangrijke beslissing moet nemen.
Het zand (van de zandweg) duidt op hindernissen en ongemakken van tijdelijke aard.
Vliegen kan wijzen op astrale projectie, je hebt de kracht om boven aardse problemen uit te stijgen.
Begraafplaatsen kunnen een symbool zijn van tegenspoed die je zal overwinnen.
De kleding was lastig, je zei dat je bloot voelde, maar niet bloot was.
Ongekleed wil zeggen dat persoonlijke geheimen onthuld kunnen worden tenzij je ze goed bedekt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki