Hey jongens,
Ik heb vorige week zaterdag via een vriend van mij een meisje leren kennen. We waren op een soort boeren zuipfeest met kermis erbij feest. Die vriend van mij had haar verteld over mij en ze was wel benieuwd wie ik was. Ik werd dus aan haar voorgesteld en dat was maar een kort moment. Ik was niet echt nuchter meer. Maar die dagen erna hebben we msn en 06 nummer uitgewisseld en spreken we elkaar dagelijks. En ik heb echt een goed gevoel bij haar. Ze heeft al een vriend, maar ze ziet me wel zitten denk ik. Ze had me ook al uitgevraagd ergens heen, maar toen kon ik niet. Dat ene moment heeft blijkbaar toch iets gedaan met ons beiden want ik voel gewoon hoe ze als het ware is en dat is heel aardig en lief. Ze straalt ook iets heel erg vertrouwelijks uit merk ik. Ze smst me vaak en ik haar ook. Maar ze heeft dus een vriend. Zou dit het gevoel kunnen zijn van dat het de ware is? Ik heb haar nog niet echt gesproken dus in het echte leven en toch voelt het voor ons allebei erg goed. En heb ik het gevoel dat ik haar al helemaal ken. Nou dit was mijn verhaal. Iemand nog tips of suggesties?
Groeten Dennis