Loading...
nl

Gevoel over een meisje

Dennis
Dennis sep 9 '07
Hey jongens,

Ik heb vorige week zaterdag via een vriend van mij een meisje leren kennen. We waren op een soort boeren zuipfeest met kermis erbij feest. Die vriend van mij had haar verteld over mij en ze was wel benieuwd wie ik was. Ik werd dus aan haar voorgesteld en dat was maar een kort moment. Ik was niet echt nuchter meer. Maar die dagen erna hebben we msn en 06 nummer uitgewisseld en spreken we elkaar dagelijks. En ik heb echt een goed gevoel bij haar. Ze heeft al een vriend, maar ze ziet me wel zitten denk ik. Ze had me ook al uitgevraagd ergens heen, maar toen kon ik niet. Dat ene moment heeft blijkbaar toch iets gedaan met ons beiden want ik voel gewoon hoe ze als het ware is en dat is heel aardig en lief. Ze straalt ook iets heel erg vertrouwelijks uit merk ik. Ze smst me vaak en ik haar ook. Maar ze heeft dus een vriend. Zou dit het gevoel kunnen zijn van dat het de ware is? Ik heb haar nog niet echt gesproken dus in het echte leven en toch voelt het voor ons allebei erg goed. En heb ik het gevoel dat ik haar al helemaal ken. Nou dit was mijn verhaal. Iemand nog tips of suggesties? :P

Groeten Dennis
Delen:
Debiorah
Debiorah sep 9 '07
Ja dennis, moeilijke vraag hoor, beetje een gewetensvraag. Ik denk dat het gevoel wat je hebt heel goed kan bestaan. Aan de andere kant vraag ik me af of dit geen illusie is, je zegt namelijk dat je haar helemaal niet kent. Dit geeft een soort spanning, kan een onderbuikgevoel veroorzaken, nieuwsgierigheid en mysterie. Daarbij komt ook het feit dat het meisje al een vriend heeft. Ik vind het persoonlijk niet goed om me in een relatie te mengen en het zegt voor mij ook wat over het meisje. Want als zij nu al met een andere jongen aanlegt terwijl ze nog een relatie heeft voelt dat voor mij niet erg vertrouwd. Misschien beleef jij het wel heel anders en dat snap ik ook best. Ik denk alleen dat je op je hoede mag zijn en niet teveel hoop op dit meisje vestigen. Bedenk ook goed wat jij echt wilt. ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 9 '07
Ik denk dat je de verantwoordelijkheid dat dat meisje t.o.v. haar vriend heeft, ook bij dat meisje moet houden. Het klinkt stom, maar in principe heb jij weinig met die vriend te maken. Dat meisje kiest er zelf voor om dit te doen. Maar, en daar komt de valkuil. Het is lastig om te bepalen wat dat meisje nu precies wil en vooral waarom. Misschien wil ze vriendschap, een relatie of een one-night stand? Voordat je (zoals debiorah ook zegt) je helemaal gek laat maken en je hoop op dit meisje gooit, kun je beter rustig aan doen en gewoon zien. Dat meisje gaat op een moment vanzelf wel aangeven wat ze precies wilt, en dan kan jij voor jezelf bepalen of jij dit ook wilt.
Dennis
Dennis sep 9 '07
Bedankt voor je reactie debiorah. Ik snap hoe jij het ziet. Ik zal me ook zeker niet in die relatie mengen hoor. Komt nog is bij dat ze al iets van 2 jaar met die jongen heeft dus dat vind ik vrij betrouwbaar. Misschien wil ze gewoon op dit moment vrienden zijn? Misschien komt er later wel een moment wie zal het zeggen ;)En ik weet wel ongeveer wat ik wil ;)

Groeten Dennis
Dennis
Dennis sep 12 '07
@ NiMs:

Ik doe zeker lekker rustig aan. Volgende week ga ik waarschijnlijk met haar afspreken. Gewoon haar leren kennen, ik zal vanzelf wel zien wat eruit komt en hoe het ervoor staat. Wat er ook uitkomt het is prima^^
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 12 '07
Heel goed. Veel plezier!
Phaser
Phaser sep 14 '07
Zorg ervoor dat er niets gebeurt zolang zij met die vriend is.

Je kan het haar ook gewoon vragen.
Zij spreekt af met een andere kerel terwijl ze in een relatie zit.
Dat op zich is geen probleem, maar als zij ook voelt voor jou wat jij voor haar voelt, is dit wél een probleem.

Draai het ook eens om. Welke zekerheid heb jij dat ze niet hetzelfde doet met jou als jullie eventueel iets beginnen ;).

Speel open kaart en zeg wat je van haar vind. Laat haar de beslissing maken zonder dat er iets gebeurd is tussen jullie, anders maak je het zowel jezelf als haar erg moeilijk.

Eerlijkheid is naar mijn mening de basis van elke relatie.
Eerlijkheid, respect en veel vertrouwen. Zonder dat begin je geen relatie. Voor mij persoonlijk moeten die 3 aanwezig zijn. Anders ga je geen goede relatie tegemoed.
Dennis
Dennis sep 16 '07
@ Phaser:

Ik ben het helemaal met je eens en ik dacht precies hetzelfde hierover als jij! Bedankt voor je bijdrage ;)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki