Loading...
nl

ons oude huis

minana
minana sep 8 '07
we zijn inmiddels sinds 4 maanden verhuisd en voel me een stuk beter dan in het oude huis.

maar ik zal bij het begin beginnen.

ik mijn man twee zoontjes wonen in het huis niks aan de hand oke we slapen slecht maar verder eigenlijk niks aan de hand.
iedereen zei tegen ons misschien staat jullie huis op een aardstraal ofzoiets.
ik had zo iets van tja kan dacht er verder niet zo veel bij na.

na 6 jaar in het huis te hebben gewoont raak ik zwanger dit keer van een dochter en daarmee lijkt de ellende te zijn begonnen.

sinds ik zwanger was zag ik steeds iets in mijn oog hoeken meestal als ik s avonds alleen was als ik dan in die richting keek of opstond om te kijken was er niks te zien.
we sliepen nog steeds niet lekker en ik voelde me opgelaten en liet voortaan bijna overal het ligt aan tot verveling van mijn man want die vond het onzin dat ik zo reageerde.

toen uiteindelijk ons kleine prinsesje geboren werd is alles erger geworden.
het leek wel of iemand mij geen rust gunde, de baby werd bijna om het uur wakker en omdat ik altijd op mijn mobiel keek hoe laat het was merkte ik al direct dat er iets niet klopte

ook had ik altijd hoofdpijn zo erg dat ik de laatste tijd meer in bed lag dan iets anders

steeds als de baby wakker werd en ik op mijn mobiel keek was het 1 min over het hele uur voorbeeld 1.01 3.01. 5.01
de baby heeft nooit lekker geslapen in dat huis

uit eindelijk na 11 maanden hebben we een ander huis aangeboden gekregen zonder twijfel meteen ja gezegt
sinds we in het andere huis wonen heeft de kleine van af de eerste dag doorgslapen, wat was dat raar zeg ik werd zelf wakker om te kijken of ze nog wel leefde want dat was raar voor mij om niet tig keer per nacht wakker te worden.

ook hoorde ik de baby in het oude huis huilen (overdag) maar als ik dan ging kijken lag ze prins heerlijk te slapen als ik dan naar beneden liep hoorde ik haar weer en ging terug naar boven maar zij was het echt niet wat ik hoorde.

toen het huis helemaal leeg was moesten we het nog wat opknappen en dan de sleutels in leveren, mijn man ging vor de laatste ker naar het huis (hij gelooft er totaal niet in maar....)

hij hoorde iemand en dacht in eerste instantie dat mijn broertje alvast bezig was... mijn man antwoorde terug zo van ik ben het maar er kwam verder geen reactie terug

omda hij het raar vond ging hij boven even kijken en tot zijn verbazing was er niemand in het huis te bekennen.

hij was er wel van geschrokken en gelooft mij nu ook dat ik zei er is iemand in het huis.

gelukkig zijn we nu weg daar en slaapt mijn dochtr goed.
het lijkt wel of er iemand jaloers was op mijn kleine meid maar dat weet ik naturlijk niet zeker
ik denk dat omdat het toen allemaal begonnen is

gr malika
Delen:
Heidelroos
Heidelroos sep 12 '07
Kinderen staan nog erg open voor dit avontuurlijke nachtbezoek..
Meestal is dit al weer weg voordat ze een jaar of vier zijn..
Bij sommigen blijft het bestaan..
En bij anderen komt het weer terug als ze volwassen zijn..

Heb je toevallig en foto van het oude huis?

Liefs van Heidel..
minana
minana sep 12 '07
ja ik heb wel een aantal foto,s van toen het leeg stond van de huiskamer zal ik ze hier plaatsen?

minana
minana sep 12 '07
oh die foto is wel heel erg groot, ik heb er nog wel een paar maar als ze zo groot worden schiet dat niet op.
hopelijk zie je aan deze foto al iets
ik heb ook nog wel ergens een foto van de oude baby kamer
Heidelroos
Heidelroos sep 12 '07
een linkje is voldoende hihih.. :D
minana
minana sep 12 '07
oke ik zal strakjes vanaf de andere comp even een link plaatsen naar de foto van de baby kamer
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 12 '07
Bijzonder verhaal en goed dat je daar nu weg bent. Als je gevoelig bent daarvoor is het zeker geen overbodige luxe om een huis te reinigen voordat je erin gaat. Hier ergens op het forum staat hoe je dit moet doen.
minana
minana sep 12 '07
in het nieuwe huis hebben we helemaal nergens last van
ook de kleine slaapt lekker door (heerlijk ook voor mijn rust)

dus ik denk niet dat het nieuwe huis een probleem zal zijn, het oude huis daar in tegen wel maar ik heb horen vertellen dat er daar vroeger een kerkhof ergens in de buurt is geweest waarvan ze alleen de grafstenen van verplaatst hebben en rest hebben laten liggen dus ik weet niet of dit er iets mee te maken kan hebben, het is namelijk nog al een bosrijke straat aan het kanaal
dus aan het overkant van het huis zeg maar kijk je zo op de bossen.

maar gelukkig ben ik er nu weg;) en kunnen we nu van onze rust genieten
Debiorah
Debiorah sep 12 '07
Apart maar gelukkig dat je nu een beter plekje hebt gevonden. Ergens is het wel erg dat nu waarschijnlijk de volgende bewoner ermee te maken krijgt. Niet om jou een schuldgevoel te geven hoor! Ik vind het schandalig als jou verhaal over het kerkhof klopt. Het is namelijk wel gebeurd dat gemeentes grond hebben opgehoopt met grond van begraafplaatsen. Mijn moeder kwam als klein kind met handen en andere mensdelen aanzetten. Het bleek toen dus dat de grond van een kerkhof afkomstig was. Ik kan me voorstellen dat dit een negatieve spirituele uitwerking kan hebben, als je erover nadenkt is het ook oneerbiedig.
admin
admin sep 13 '07
Witte Salie

Witte Salie of White Sage wordt ook wel Indianenwierook genoemd. Door de Amerikaanse indianen werd salie gebruikt tijdens zuiveringsceremonies en het zuiveren van leefruimten(smudging).
Wij kennen het kruid vooral uit de tuin en de keuken. De plant heeft een zilverwit blad met een zeer
indringende geur.
Het branden van dit kruid verjaagt negatieve energieën, gedachten en emoties en heeft een beschermende werking. Verder heeft het ook nog een kalmerende invloed.
Kort samengevat: salie reinigt de aura en ruimtes en opent de hartchakra. Het kruid wordt dan ook vaak
gebruikt bij het begin van menig ritueel.

Hoe ga je te werk?
Gedroogde salie wordt gebrand in een Abaloneschelp. Hierdoor komen de vier elementen aan bod: water,
vuur, lucht en aarde. Respectievelijk schelp, vuur, rook en salie.
Doe de salie in de schelp en steek deze aan, doof de vlam wanneer het salieblaadje brand. De rook die ontstaat
door het gloeiende blaadje, zorgt voor de reiniging. Het is de bedoeling dat de rook zich verplaatst door heel de ruimte. Gebruik hiervoor uw hand of een veer.
De restjes van de blaadjes worden gebrand op een kooltje. Steek het kooltje aan. Het moet gloeien en niet branden. Leg hierop de restanten salie.
Opgelet! Leg de kooltjes enkel op een hittebestendige ondergrond en ga nooit te ver uit de buurt van een brandend kooltje.

http://www.culturadechile.be/Salie.htm
minana
minana sep 13 '07
 Origineel bericht van: Debiorah
Apart maar gelukkig dat je nu een beter plekje hebt gevonden. Ergens is het wel erg dat nu waarschijnlijk de volgende bewoner ermee te maken krijgt. Niet om jou een schuldgevoel te geven hoor! Ik vind het schandalig als jou verhaal over het kerkhof klopt. Het is namelijk wel gebeurd dat gemeentes grond hebben opgehoopt met grond van begraafplaatsen. Mijn moeder kwam als klein kind met handen en andere mensdelen aanzetten. Het bleek toen dus dat de grond van een kerkhof afkomstig was. Ik kan me voorstellen dat dit een negatieve spirituele uitwerking kan hebben, als je erover nadenkt is het ook oneerbiedig.

ik weet nog wel dat vroeger mijn broertjes thuis kwamen met botten en een schedel en dat mijn moeder toen heeft gezegt dat ze het meteen terug moesten brengen.

mijn moeder(ik ook als kind) heeft namelijk jaren ook in die straat gewoond 5 deuren verder als mijn oude huis en ook in dat huis zo verteld mijn broer heeft hij heel lang last gehad van iets op zijn kamer waar hij erg bang van werd het stonk ook altijd heel erg op zijn kamer ookal was er schoongemaakt.
op een dag was hj het zat en heeft de entiteit de deur gewezen zeg maar en dezelfde avond rook de hele kamer naar bloemen echt een hele vreemde ervaring was dit.
dus het zou daar best mee te maken kunnen hebben
minana
minana sep 13 '07
het huis staat nu nog steeds leeg dus ik kan ook de nieuwe bewoners niet waarschuwen

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki