Loading...
nl

dromen die steeds terug komen

minana
minana sep 8 '07
hallo

de laatste weken droom ik steeds over een uit het oog verloren goede vriend van mij, ik krijg zelf het idee dat ik hem moet zoeken ofzo.

steeds is de drom het zelfde we ontmoeten elkaar hij heeft zijn zoontje bij en praten en praten we zeggen dat we elkaar gemist hebben en dat is het eigenlijk steeds maar weer t zelfde echt raar

door die dromen denk ik ook dat ik hem moet zoeken maar ik krijg hem niet gevonden.

dit wilde ik even kwijt
hebben er meer mensen ervaring met dit soort dromen?

ik heb hem overigens al 8 jaar niet gezien gesproken of aan gedacht en nu op eens wel ik vind het vreemd

gr malika
Delen:
Debiorah
Debiorah sep 9 '07
Een heel aparte ervaring denk ik zo. In dit geval zou het kunnen dat je de droom letterlijk moet nemen, hiermee bedoel ik dat het zou kunnen zijn dat je er werkelijk op wordt gewezen contact met deze persoon te zoeken. Omdat dit ook jou gevoel is zou dat heel goed mogelijk kunnen zijn. Misschien is het goed de droom op je in te laten werken en erop te vertrouwen dat je geleid zal worden. Je zou ook kunnen proberen vragen te stellen aan het universum/ je hogere zelf of gids, dat is afhankelijk van waar jij iets mee hebt. Probeer eens de vraag te stellen wat jij met deze boodschap moet doen en het vervolgens los te laten. Bij mij werkt dit vaak wel, het antwoord komt dan meestal vanzelf.
minana
minana sep 10 '07
k zelf heb het gevoel dat ik hem moet gaan zoeken
maar ik wacht nog even af kijken of ik het nog eens ga dromen;)
LPChip
LPChip sep 11 '07
Stel niet uit naar morgen wat je vandaag ook kan doen. :)

Helemaal als het gaat over het volgen van een gevoel. :)
minana
minana sep 12 '07
ja daar zit zeker wat in ik heb ookk al op internet een bedrijf ingeschakeld en als het goed is hebben ze hem gevonden dus het adres zal ik een dezer dagen wel krijgen;)

heel raar trouwens want ik heb het nu dus niet meer gedroomt dus het zal wel goed komen;)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki