Loading...
nl

ik wil graag een reading aanvragen! wie helpt mij?

minana
minana sep 7 '07
Hallo ik ben hier voor het eerst en wil heel erg graag een reading aanvragen
hopelijk kan iemand mij helpen want ik heb echt hulp nodig
ik neem aan dat ik nog niet te veel mag vertellen dus dat doe ik dan ook maar niet en wacht even uw reacties af.

zie hier mijn foto ik sta er niet op mijn best op maar dat maakt t misschien wel makkelijker.
oja er staat ook een foto bij mijn profiel dat is een foto van ong 2 jaar geleden de fot o in dit bericht is een recente foto
alvast heel erg bedankt

o,ja het gaat dus niet om mijn pinsesje maar echt om mij helaas had ik geen andere foto waar ik alleen op sta

Delen:
minana
minana sep 8 '07
jammer dat er nog niemand gereageerd heeft
Debiorah
Debiorah sep 8 '07
Geduld is een schone zaak minana, de lezers hebben tijd nodig om een goede reading te kunnen doen, het zijn ook mensen. Ik hoop daarom dat je het kunt opbrengen om te wachten. ;)
minana
minana sep 8 '07
ik begrijp het wel en zal geduld hebben sorry ;).
ik zit alleen een beetje met mijn handen in het haar vandaar dat ik al nieuwsgierig was of er iemand al gereageerd had

xxx malika
Thomas A
Thomas A sep 8 '07

Er is een sterke onrust in je waarvan ik het gevoel heb dat deze haar wortels heeft in een oude “wond”. Het is goed mogelijk dat de gevoelens van onveiligheid, de laatste tijd aangewakkerd zijn door een ingrijpende gebeurtenis. In jouw geval kan de geboorte van jouw kind een trigger zijn.
Voor ik aan deze lezing begon heb ik nog even bij “actieve onderwerpen”gekeken en las zo ook jouw post over het oude huis, waar jullie inmiddels vertrokken zijn. Mijn gevoel hierover is dat het een juiste keuze was te verkassen.
Terug naar jou persoonlijk; Ik zie dat er zich in jouw leven al best wat dingen hebben afgespeeld die jou danig bewogen hebben, niet alles is daar van opgelost, verwerkt en of in heelheid achter je gelaten. De verandering die met de geboorte van jullie dochtertje ontstaan is, heeft je anders in het leven gezet.
Hoe was de relatie met jouw moeder/
De vertrouwensband met haar?
Wat doet het nu zelf moeder zijn, met het kijken naar jouw eigen (aardse) bron?

Niemand anders dan alleen jij, weet wat er met jou aan de hand is. Je kunt denken dat anderen een pasklaar antwoord hebben, maar jij WEET HET.
Jouw relatie, waarom heb je voor hem gekozen?
Kun je open en eerlijk tegenover hem zijn?
Draagt hij jou?
Toch geeft deze relatie jou een mogelijkheid om eerlijk en open naar jezelf te mogen kijken. Dat dit geen vanzelfsprekendheid voor je was, blijkt wel uit de vele vragen die er nu en op dit moment voor je zijn. Dat je het even zelf niet meer weet is op zich geen ramp. Je hebt de tijd en als je ook jezelf die tijd gunt, weet dan dat je alle antwoorden in de schoot geworpen krijgt.
Het is ook de enige manier om in contact te komen met jouw eigen zelfvertrouwen. Daarom, ga meer dingen doen waar je rustig van wordt en wees een aandachtvolle moeder voor je prinsesje (wat een heerlijk kind zeg……)

Je hebt het lang niet gemakkelijk gehad en alleen liefde ook voor jou zelf zal je door nieuwe vragen heen trekken.

Wees een betrouwbaar, open en liefdevol medemens en weet dat je je zorgen los mag laten omdat je van boven af geholpen zult worden……….

Thomas
minana
minana sep 8 '07
lieve thomas

bedankt dat je zo snel voor me wilde readen.

ik denk zelf ook dat het goed was dat we verhuist zijn het voelt ook goed.

wat betreft mijn relatie, het was echt liefde op het eerste gezicht, hij is altijd lief voor me en ik kan gelukkig ook alles met hem bespreken, ik kan ook echt alles bij hem kwijt alleen begrijpt hij mij niet altijd als ik over mijn gevoelens praat bijv over de bevalling maar dat kan ik ook wel begrijpn hij is immer geen vrouw en heeft het van de zij lijn meeemaakt.

wat betreft de relatie met mijn moeder tja wat kan ik daar over zggen ze heeft ons altijd vrij gelaten en nooit echt het gevoel gegeven dat ze echt van ons hield dat deed ze natuurlijk wel maar nooit een knuffl of wat dan ook.

als ik haar nu zie hoe ze met andere mensen om gaat dan wordt ik soms wel eens jaloers maar laat het daar bij.

verder ben ik altijd rustig eerlijk en open en geniet er echt van om mama te zijn mijn grootste wens sinds ik al een klein meisje was is dat ik een dochtertje wilde

toen ik eerst 2 zoontjes kreeg was ik uiteraard ook gelukkig en heel blij maar toch het gevoel voor een meisje bleef hangen

die heb ik uiteindelijk ook gekregen.
maar sinds ik haar heb ben ik zo bang dat er iets met mij gebeurt dat ik dood neer kan vallen en haar moet achter laten ik kan dat gevoel niet beschrijven het maakt mij zo bang dat ik er echt 24 uur per dag aanmoet denken.

bij de jongens had ik dat gevoel helemaal niet.

de jongens zijn 2 echt boys die goed voor zich zelf opkomen en bij hun heb ik het gevoel dat het allemaal wel goed komt

maar bij mijn meisje niet ik wordt al gek als ik haar bij iemand anders even moet laten ben dan bang dat iemand anders niet vor haar kan zorgen of dat er wat gebeurt

eigenlijk ben ik veel te bezorgt en ik snap ook niet hoe dat komt
het is eenheerlijke meid altijd lief altijd lachen nooit huilen en ik ben zo verschrikkelijk blij met haar komst maar om de een of andere rede ben ik ook zo bang om dat allemaal te verliezen.

als ik daar alleen al aan denk kan ik spontaan in huilen uit barsten en ik snap er niks van.

het is niet zo dat ik minder van de jongens hou want dat is niet zo ik hou van alle 3 even veel maar om de een of andere rede heb ik een hele sterke band met mijn kleine meisje en het gevoel dat ik haar moet beschermen

ik weet ook niet hoe ik het anders moet beschrijven het voelt zo dubbel allemaal ik bn bang maar weet niet waarvoor

misschien is het wel zo dat mijn diepste wens uiteindelijk waarheid is geworden en ik zo vreselijk bang ben om het te verliezen dat die gedachte mij letterlijk ziek maakt ik weet het niet

thomas echt heel erg bedankt voor je reading
veel liefs malika
Grunie
Grunie sep 8 '07
Ik heb je reactie gelezen en ik vind het heel herkenbaar hoor. Zo gelukkig zijn en zo rijk zijn met je kinderen en (daarom) tegelijkertijd zo'n angst hebben om alles te verliezen. Dat vind ik nog het zwaarste aan het hebben van kinderen..... Maar gelukkig zijn hier allemaal wijze mensen met wijze woorden die mij, en jou vast ook, helpen om ook hiermee te leren om te gaan.
minana
minana sep 8 '07
ja ik vind het zo vreemd dat ik dit gevoel nu pas krijg
mijn oudste zoon is namelijk al 13 de middelste is 8 en de jongste (meisje) is 14 maanden. die angst ik kan het niet beschrijven het is zo eng terwijl er eigenlijk geen rede voor is.
idd ik voel me zo rijk met mijn kindjes en mijn man maar toch is er iets wat ik niet kan plaatsen
Thomas A
Thomas A sep 8 '07
Malika, ik heb je een pb gestuurd en hoop dat je er iets mee kunt

liefs

Thomas
minana
minana sep 8 '07
hoi thomas

ja ik heb het net gelezen ik ben je eeuwig dankbaar;)

veel lief malika
Heidelroos
Heidelroos sep 8 '07
Jij krijgt enkel een lieve knuffel van Heidel Minana..
minana
minana sep 8 '07
 Origineel bericht van: heidelroosje
Jij krijgt enkel een lieve knuffel van Heidel Minana..

dankjewel daar ben ik heel erg blij mee;)

veel liefs malika
Thomas A
Thomas A sep 9 '07
 Origineel bericht van: minana
hoi thomas

ja ik heb het net gelezen ik ben je eeuwig dankbaar;)

veel lief malika

fijn Malika, het is goed zo.

Wees in eerste instantie voor-al ook jou zelf dankbaar want jij zocht zelf het contact en bent hier zelf open gegaan/geworden en daarin ligt het antwoord.........

thomas
minana
minana sep 10 '07
zou er iemand anders misschien ook nog een poging willen wagen?
twinklingstar
twinklingstar sep 10 '07
Hoi Minana,

Je straalt op die foto inderdaad angst uit, je ziet er niet happy uit. Ik zie je bijna malen. Ik weet precies wat je bedoeld hoor, ik heb ook een dochtertje, van ook bijna 14 maanden. Voor mij is het wel mijn eerste kindje maar het gevoel, die liefde is zo enorm, en daardoor is de angst dit te verliezen ook zo groot. Ik kan mezelf ook helemaal gek maken met wat er allemaal niet kan gebeuren... Waarschijnlijk ben je zelf in een andere fase van je leven dan toen je je zoontjes kreeg. Je hebt meer meegemaakt, misschien ben je met minder leuke dingen geconfronteerd, je bewust dat die dingen kunnen gebeuren waardoor je anders in het leven staat en nu die angsten hebt terwijl je dat met je zoontjes niet of minder had. Als ik zelf weer eens aan het "doemdenken" ben probeer ik altijd te bedenken dat mijn dochtertje ook beschermengelen heeft en dat je daar ook op moet vertrouwen. Het is moeilijk meis, maar laat die angst geen schaduw over je geluk werpen en geniet zo veel mogelijk van je kleine meid (en je mannen natuurlijk)

Liefs
minana
minana sep 11 '07
hoi twinklingstar

gelukkig ben ik dan niet de enigste die door liefde is overvallen en er gewoon bang van word soms;)

ik zal deze woorden nog vaak terug lezen want het doet me wel wat hoor;)
bedankt

groetjes malika
minana
minana sep 11 '07
NiMS zou u mijn foto ook eens willen readen?
ik ben benieuwd wat u er over te zeggen heeft

groetjes malika
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 16 '07
Hoi Malika,

Je mag gewoon jij zeggen hoor. En ik zal hem eens voor je lezen. Ik hoor graag wat je ervan vindt.

Ik zie angst in je ogen. Er zijn verschillende te zien dus ik zal er een paar noemen. Faalangst heb je last van en maakt je onzeker. Of je alles goed doet, of niet daar heb je enorm moeite mee. Angst voor onverwachte situaties zie ik ook. Je kan daar heel slecht mee omgaan. Je weet niet hoe je ze moet aanpakken en kan al snel veel dingen niet meer overzien.

Ik weet niet of het moeilijk voor je is, maar stop met roken. Het is puur een afleiding en ook nog slecht voor je. Ik weet niet of je rookt eigenlijk, maar ik zag je zo zitten met een sigaret, om de "frustraties van je af te roken".

Je bent veel te snel opgegroeid en je hebt hierdoor eigenlijk een goede jeugd gemist. Je had geen makkelijke jeugd, dat weet ik en de meeste ellende die je nu hebt komt daar ook vandaan. Toch wil ik je meegeven, dat je nu niet meer je jeugd hoeft te beleven om er iets van te maken. Laat je verleden los, en kijk naar wat je wilt. Wat er toen gebeurd is, kon je helemaal niets aan doen, dus maak jezelf ook geen verwijten. Het is nu eenmaal gebeurd.

Je bent een enorme harde werker die volledig ervoor wilt gaan. Jammer genoeg ben je geen doorzetter, en stop je al snel als het tegen zit. Heel jammer, want je hebt het wel in je om al die dingen te kunnen. Probeer eens ook iets af te maken en ervoor te gaan. Leer om te gaan met kleine tegenslaagjes en zet je schouder eronder. Het zijn maar simpele dingen, maar maken bij jou een wereld van verschil.

Ik zie namelijk dat het veel minder erg is, als je zelf denkt. Het is echt een kwestie van een klein beetje doorzetten en je zult zien dat het meteen een stuk beter met je leven gaat. Kwestie van erin geloven dus! Denk niet langer wat er mis kan gaan, maar denk wat er allemaal goed kan gaan. Dat is jouw truukje om er doorheen te komen.

Ik zie de kracht en de helderheid in je, alleen ik zie ook dat je die op dit moment zelf nog niet ziet. Ik kan je alleen maar erop wijzen en te hopen dat je die zelf ook ziet. Zodra je dat doet, zul je zien dat het echt een wereld van verschil zal zijn. Veel sterkte en kracht, ik weet dat je het kan.

Groetjes Julien.
minana
minana sep 17 '07
 Origineel bericht van: NiMS
Hoi Malika,

Je mag gewoon jij zeggen hoor. En ik zal hem eens voor je lezen. Ik hoor graag wat je ervan vindt.

Ik zie angst in je ogen. Er zijn verschillende te zien dus ik zal er een paar noemen. Faalangst heb je last van en maakt je onzeker. Of je alles goed doet, of niet daar heb je enorm moeite mee. Angst voor onverwachte situaties zie ik ook. Je kan daar heel slecht mee omgaan. Je weet niet hoe je ze moet aanpakken en kan al snel veel dingen niet meer overzien.

Ik weet niet of het moeilijk voor je is, maar stop met roken. Het is puur een afleiding en ook nog slecht voor je. Ik weet niet of je rookt eigenlijk, maar ik zag je zo zitten met een sigaret, om de "frustraties van je af te roken".

Je bent veel te snel opgegroeid en je hebt hierdoor eigenlijk een goede jeugd gemist. Je had geen makkelijke jeugd, dat weet ik en de meeste ellende die je nu hebt komt daar ook vandaan. Toch wil ik je meegeven, dat je nu niet meer je jeugd hoeft te beleven om er iets van te maken. Laat je verleden los, en kijk naar wat je wilt. Wat er toen gebeurd is, kon je helemaal niets aan doen, dus maak jezelf ook geen verwijten. Het is nu eenmaal gebeurd.

Je bent een enorme harde werker die volledig ervoor wilt gaan. Jammer genoeg ben je geen doorzetter, en stop je al snel als het tegen zit. Heel jammer, want je hebt het wel in je om al die dingen te kunnen. Probeer eens ook iets af te maken en ervoor te gaan. Leer om te gaan met kleine tegenslaagjes en zet je schouder eronder. Het zijn maar simpele dingen, maar maken bij jou een wereld van verschil.

Ik zie namelijk dat het veel minder erg is, als je zelf denkt. Het is echt een kwestie van een klein beetje doorzetten en je zult zien dat het meteen een stuk beter met je leven gaat. Kwestie van erin geloven dus! Denk niet langer wat er mis kan gaan, maar denk wat er allemaal goed kan gaan. Dat is jouw truukje om er doorheen te komen.

Ik zie de kracht en de helderheid in je, alleen ik zie ook dat je die op dit moment zelf nog niet ziet. Ik kan je alleen maar erop wijzen en te hopen dat je die zelf ook ziet. Zodra je dat doet, zul je zien dat het echt een wereld van verschil zal zijn. Veel sterkte en kracht, ik weet dat je het kan.

Groetjes Julien.
bedankt voor je reading;

wat betreft het roken dat klopt niet helemaal ik heb nog nooit gerookt en heb er heel eerlijk gezegt ook een grote hekel aan ;)

die angst dat kan wel kloppen ik denk dat ik onbewust ook bezig ben met me veel te veel zorgen maken met van alles en nog wat.

als ik met iets bezig ben ben ik ook veel te veel een pietje precies en kan er dan ook van wakker liggen als het niet gaat zo als ik het wil. en idd soms begin ik ergens aan wat ik dan niet af maak.

wat betreft de angst daar heb ik pas last van gekregen toen ik bevallen ben van mijn dochtertje en heb er nu elke dag last van, bang om ziek te worden bang dat er iets met mij gebeurt en mijn kindjes alleen achter blijven noem maar op daardoor kom je in een cirkel terecht en word je alleen maar ziek. ook heb ik daar door hyperventilatie gekregen met alle bij behorende klachten en heb er elke dag een gevecht mee

wat betreft mijn jeugd dat klopt ook ik was net 19 en toen al moeder dus had geen tijd voor leuke dingen en in de jaren darna heb ik veel mee gemaakt wat ik ook nog niet verwerkt heb en om de een of andere reden kan ik het maar niet los laten wardoor ik dus weer in een cikeltje terecht ben gekomen.

het meren deel klopt dus zeer zeker wel alleen het roken dat niet
(gelukkig maar hihi roken is erg ongezond;) )

bedankt voor je reading
veel liefs malika
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 17 '07
Bedankt voor je reactie en ik heb het graag gedaan :).

Misschien dat ik je hyperventilatie zag toen ik het over roken had. Ik zag je echt uit frustratie met je handen voor je mond in en uit ademen, dus ik dacht dat het een sigaret was, dat je in je handen had. Ik twijfelde ook niet voor niets op het einde van die zin toen ik het neergeschreven had, want ik kon het niet goed zien.

In ieder geval is het belangrijk dat je wat rust terugvindt en je richt op je toekomst ipv je verleden. Er zijn heel veel nare dingen gebeurt, dat besef ik me goed. Toch help je jezelf er niet mee, door erin te blijven hangen.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420