Wie kan mij helpen de volgende droom wat transparanter te maken;
De afgelopen paar jaar heb ik een droom die inmiddels een keer of 4 tot 5 is teruggekomen.
In deze droom ben ik in een huis waar ik woon/gewoond heb en in dit huis zijn een paar kamers die in zekere zin “verborgen kamers” zijn. Het grootste gedeelte van het huis is mij vertrouwd en bekend maar deze 2 kamers zijn dat niet echt. In de droom weet ik van de kamers af, maar toch bleven deze ruimtes onbetreden door mij. Ik ont-dekte de kamers in deze droom. Opmerkelijk is dat deze ruimtes een eigen toegang hebben die je alleen kunt betreden via een aparte deur die niet echt opvalt en er is ook achter die deur een aparte gang met een kleine trap (ca 7 of 8 treden omhoog).
Het hele huis is bewoond, maar niet die 2 kamers. De kamers hebben een hoog plafond en zitten netjes in de verf, zijn roomwit van kleur. Er zitten geen ramen in de kamers en er staan geen meubels oid. in. Het lijkt op een verborgen achter of tussen huis. In de droom betreed ik deze ruimtes en alhoewel ik het hele huis goed ken, verbaas ik mij in de droom dat ik niet afweet van het bestaan van deze extra ruimten!!
Ik kom er niet goed uit. Ik herinner me vrijwel altijd mijn dromen en kan deze algemeen wel plaatsten. Deze droom roept me (te) veel vraagtekens op en mijn eigen uitleg raakt geen snaar in mij………..
Zelf dacht ik aan;
Onbenutte psychische ruimte
Onbenutte maatschappelijke vermogens
Mystieke ontdekkingen
Algemene onbenutte vermogens
Misschien kan iemand me helpen verduiden hier……….
Groetjes
Thomas