Hallo Iedereen
Ik zal eens vertellen wat merudi (en iedereen die mij steunde)met mij heeft gedaan.
Merudi heeft mij inzicht gegeven in mijn problemen. Mij de kracht gegeven dat te doen wat ik moest doen maar niet durfde (mijn ex buiten trappen). Merudi heeft mij enorm gesteund en mij de kracht gegeven in mijzelf te geloven, dat ik meer waard was dan al die zakkewassers waar ik mee om ging. Merudi gaf mij mijn zelfvertrouwen terug. Door Merudi sta ik nu sterker in het leven en ben ik idd de hulp gaan zoeken die ik nodig had bij een psycholoog. ik ben ook maar gelijk naar een dieetiste gegaan voor mensen met een eetstoornis niet om af te vallen (wat ik heel graag wil) maar om te leren gezond te eten wat ik al 20 jaar niet meer deed. Nogmaals wil ik iedereen op dit forum bedanken want jullie hebben mij meer gesteund dan ik had durven dromen. En ik ben bij de psycholoog geweest en zij denkt zo ie zo dat ik adhd heb dat gaat ze eerst uitzoeken en dan gaan we mijn verleden bespreken. eindelijk heeft de chaos in huis een oorzaak en ben ik niet lui zoals sommige dachten.
Liefs Dieneke