Loading...
nl

voorspellende droom?

bako3
bako3 aug 31 '07
Een maand had ik steeds een raar gevoel. Ik had steeds op hele rare momenten van die gedachten over hoe erg het zou zijn om een hartaaval te krijgen en dan kreeg ik ook echt pijn op mijn borst. Ik kreeg toen dromen over mijn vader die aan allerlei slangetjes in het ziekenhuis lag.Ik deed toen niks met die dingen en dacht dat het een onzinnige droom was.
Twee weken geleden zat ik op mijn werk toen mijn pa binnenkwam en op d grand neerviel. In het ziekenhuis vertelde ze dat hij een hartinfarct had gehad en dat hij opgenomen moest worden. Hij is geopereerd aan zijn hart en heeft 6 omleidingen aan zijn kransslagaderen gekregen. Toen we gebelt werden dat hij klaar was bij de operatie zijn we naar het ziekenhuis gegaan. We mochten hem even zien. Hij lag aan allerlei slangetjes net als in mijn droom. Als ik er nu weer aan denk krijg ik weer de kriebels. Dit soort dromen heb ik vaker. Ik weet alleen niet wat ik hiermee aan moet. Het beangstigd mij wel enigzins. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Groetjes Leonie
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 31 '07
Dat is zeker erg schrikken en angstaanjagend als zoiets gebeurd. Ik hoop dat het goed gaat met je vader op dit moment en dat hij weer gezond uit het ziekenhuis komt.

Over je vraag wat je eraan kan doen denk ik eerst dat je je moet afvragen wat je ermee wilt. Wil je mensen helpen met de dromen die je ziet? Of wil je liever de dromen niet meer hebben? Je hebt het namelijk niet voor het zeggen welke dromen je krijgt, en daar kunnen best hele enge en erge tussen zitten. Aan de andere kant zitten er ook weer hele positieve kanten aan, als jij iemand kan helpen door je droom te delen met die personen.

Bedankt voor je openhartigheid en ik hoop dat je deze vragen voor jezelf kunt beantwoorden. Als je namelijk weet wat je ermee wilt, kunnen we je ook helpen dat ermee te doen. De keuze is dus aan jezelf!
bako3
bako3 aug 31 '07
bedankt nims! Ik zou best meer willen weten over hoe ik mensen ermee kan helpen. Het kan volgens mij geen kwaad toch? Ik help graag mensen.

Met me vader gaat het nu goed. Hij is alweer thuis, maar ziet er wel heel oud uit. ( komt door de operatie)

Heb je nog meer tips over hoe ik hiermee om moet gaan?
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 31 '07
Ik ben blij dat je vader weer thuis is.

Het kan geen kwaad, maar vergeet niet dat niet iedereen open staat voor toekomst voorspellingen. Ze kunnen best raar reageren als je een droom verteld, en zeggen dat je een grote leugenaar bent of niet helemaal spoort. Ook hoeft het niet te betekenen dat wat jij droomt ook daadwerkelijk gebeurd. Hoe ga je om met dromen van mensen die je niet kent? Wat denk je te doen als je droomt van een meisje dat misschien ergens vermoord gaat worden? Ga je dan naar de politie met de omschrijving van de dader? Denk je dat de politie je geloofd omdat je het enkel gedroomd hebt?

Ik vind het niet zo makkelijk als je dat allemaal meeneemt. Toch hoop ik dat je er even goed over nadenkt wat dit misschien wel niet allemaal in kan houden.

Groetjes Julien.
bako3
bako3 sep 1 '07
daar heb ik vanacht over nagedacht. Dat is inderdaad lastig. Ik denk ook dat je smooige dingen ook echt voor je moet houden. Ik droom natuurlijk ook niet iedere nacht dat soort dingen. Het lijkt wel of het alleen met bekenden van me gebeurd. Zo droomde ik dat mijn oma dood ging, en schrok om 3 uur 's nachts wakker. De volgende ochtend rond 7 uur werden we gebelt dat ze was overleden. OOk droom ik vaak over mijn neefje die heeft vorig jaar zelfmoord gepleegt, maar ik heb het gevoel dat hij in die dromen iets aan me uit wil leggen.
Het zijn dus bekenden mensen en dat maakt het juist nog moeilijker.
Ik wodrt er soms best bang van, maar zou het prettig vinden als iik dit allemaal onder controle kan krijgen en er minder bang van kan worden.

Groetjes Leonie
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '07
Je zegt dat je het onder controle wilt krijgen. Wat bedoel je daar precies mee? Is het zo dat je niet meer wilt dromen als het je niet meer uitkomt? Of is het zo dat je je dromen wil sturen? Of wil je van te voren bepalen waarover je droomt?
bako3
bako3 sep 3 '07
Nee ik wil wel dromen, maar ik wil me er voor afsluiten als het te erg wordt. Ik loop namelijk vaak als een zombie rond als ik weer gedroomd heb. Ik weet ook niet of dat allemaal mogelijk is. Je kan toch niet bepalen wat je gaat dromen?
Ik wil er dus overdag mee leren omgaan. Dat je het een plek kan geven. Dat ik er niet zo angstig van wordt. En ik snap soms niet wat de betekenissen zijn achter de dromen.
admin
admin sep 3 '07
Wellicht is het dan een idee om daar wat meer over te weten komen.
Als je je dromen beter begrijpt kan de angst minder worden neem ik aan. Doe de dag na zo´n nachtmerrie smiddags een tukje als je dat kunt. Waarom loop je eigenlijk rond als een zombie? Is dat dan door slaapgebrek of omdat het dromen je zoveel energie kost?
Je kunt wel je slaapkamer rustiger maken, etherische olie van lavendel op je kussen druppelen, rustige kleuren gebruiken, NOOOOOOIT ruzie maken op je slaapkamer en wellicht af en toe witte salie op je kamer branden om vuile energien kwijt te raken.
Als je wil weten hoe dat werkt met die salie mag je altijd een pm sturen.
bako3
bako3 sep 4 '07
Haha dat ik rond loop als een zombie komt doordat het teveel energie van me neemt. Maar dat zijn wel goede tips! bedankt.
Maar hoe kom ik te weten wat mijn dromen betekenen?

groetjes Leonie
admin
admin sep 4 '07
Je kunt een boek zoeken waar dromenuitleg in wordt beschreven.
Je hebt dan voornamelijk de betekenis van de verschillende symbolen in je droom, probeer zoveel mogelijk te onthouden want de kleinste pietluttige dingen kunnen een betekenis hebben. Je mag ze ook hier plaatsen en dan wil ik het wel voor je uit vogelen :)
bako3
bako3 sep 5 '07
ok dank je wel!
Dat ga ik doen! heb je enig idee waar ik zo'n boek kan kopen?

Groetjes Leonie
admin
admin sep 5 '07
In een boekenwinkel? ;)
Kijk eens bij een new age winkel of probeer eens bij de boekenwinkels op internet.
Ook kun je sites vinden op internet waar dromenuitleg wordt gegeven.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 6 '07
Probeer eens je pyramide van licht te vinden en te maken. Je kan dan namelijk je energie balans wat meer houden, en kost het je allemaal niet zoveel energie.
admin
admin sep 6 '07
naam Tijgeroog
kleur geel tot bruin met soms rode of blauwe banden
hardheid 7
vindplaats Afrika, India, Mexico, Californie, Australie.
samenstelling SiO2 - siliciumdioxide
werking Ontkrampt, verwarmt, geeft zelvertrouwen, bevordert verantwoordelijkheidsgevoel, helpt tegen astma en verkoudheid, beschermt tegen jaloezie en negativiteit van anderen.
Helpt tegen darmkrampen(op de buik dragen), Helpt bij ademhalings problemen en hyperventilatie, versterkt het zien en kijken, werkt kalmerend maar kan bij sommige mensen ook omgekeerd werken.
Hij geeft geestelijke bescherming, steun en inzicht, hij laat zien waar iemand mee bezig is en ondersteunt on rationeel en geestelijk gebied en beschermt de mens op spiritueel gebied tegen negativiteit.
chakra wortelchakra, heiligbeenchakra, zonnevlecht
sterrenbeeld
extra De energie van tijgeroog heeft een ondersteunende werking op de volgende bloesems:
Centaury(duizendguldenkruid) – geen nee kunnen zeggen
Clematis(bosrank) - onoplettendheid
Olive(olijf) – uitputting
White chestnut(paardekastanje) – piekeren
Chestnut bud(kastanjeknop) – leermoeilijkheden

bako3
bako3 sep 6 '07
hahaha dat zijn dingen waar ik allemaal last van heb! Die kan je bij ons in het dorp ook halen. Dan wordt ie voor je uit gependelt. Bedankt voor de tips!

Groetjes Leonie
admin
admin sep 6 '07
Leuk dat ze hem voor je uit pendelen.
Mijn advies is om zelf de stenen 1 voor 1 in je handen te nemen en dan degene te pakken die het "lekkerst" voelt, vertrouw je eigen intuïtie hier maar in.
Debiorah
Debiorah sep 7 '07
 Quote:
Mijn advies is om zelf de stenen 1 voor 1 in je handen te nemen en dan degene te pakken die het "lekkerst" voelt, vertrouw je eigen intuïtie hier maar in.

Dit is ook wat ik vaak doe, eigenlijk al vanaf dat ik een klein meisje was. Pas later ben ik begonnen om mij te verdiepen in de werking van stenen, toch kies ik ze vaak op gevoel. Het is dan weleens moeilijk uit te leggen waarom ik bepaalde stenen heb gekozen, omdat andere mensen vaak een verklaring zoeken gelijk aan het gebruik van medicijnen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki