Een maand had ik steeds een raar gevoel. Ik had steeds op hele rare momenten van die gedachten over hoe erg het zou zijn om een hartaaval te krijgen en dan kreeg ik ook echt pijn op mijn borst. Ik kreeg toen dromen over mijn vader die aan allerlei slangetjes in het ziekenhuis lag.Ik deed toen niks met die dingen en dacht dat het een onzinnige droom was.
Twee weken geleden zat ik op mijn werk toen mijn pa binnenkwam en op d grand neerviel. In het ziekenhuis vertelde ze dat hij een hartinfarct had gehad en dat hij opgenomen moest worden. Hij is geopereerd aan zijn hart en heeft 6 omleidingen aan zijn kransslagaderen gekregen. Toen we gebelt werden dat hij klaar was bij de operatie zijn we naar het ziekenhuis gegaan. We mochten hem even zien. Hij lag aan allerlei slangetjes net als in mijn droom. Als ik er nu weer aan denk krijg ik weer de kriebels. Dit soort dromen heb ik vaker. Ik weet alleen niet wat ik hiermee aan moet. Het beangstigd mij wel enigzins. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Groetjes Leonie