Loading...
nl

[Ged] Silent tears

JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '07
Ha ha, 1-0 voor kath :D

En nee ik ga het ook zeker niet uitleggen kath :). Dat is nergens voor nodig lijkt me ;)
Phaser
Phaser sep 3 '07
Ik zie niet in waar de discussie is...

Ik heb gezegd wat ik bedoelde in het algemeen en dat heb ik ook duidelijk gemaakt.
Zin in een discussie om te zien wie er jou het best kent boeit me absoluut niet.

Ik ben blij dat ik je vertrouwen heb Kath en ik loop er niet mee te koop en dat weet je. Althans dat hoopte ik toch...

Ik wil geen ruzie om zo'n stom ding. Desnoods ga ik gewoon van forum af, maar van mijn kant komt er niets.
Ayasha
Ayasha sep 3 '07
NiMS als jij je kinderlijke gedrag nu even op zij had gezet, waren er geen misverstanden geweest. Niks 1-0 voor Kath. Ik zeg alleen dat ik het niet ga uitleggen. Wat is het toch altijd met jou competitieve gedrag als een ander mannelijk figuur mijn richting uit komt?

Phaser deed hier helemaal niets mis en dus is er ook helemaal niets om hem op terug te nemen. Ik zou niet weten waarom. Heb je er ooit bij stil gestaan dat mijn bericht misschien ook best op jou bedoelt kon zijn? :


Phaser; het was absoluut niet op jou bedoelt. Stel voor dat je NiMS zijn berichten (als het over mij gaat enz) voorlopig met een korreltje zout neemt. Iig tot mijnheer zijn ego op zij kan zetten en zich gedraagt naar zijn leeftijd. Dan zeggen ze wat van pubers
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '07
Ho, dat bedoelde ik er allemaal ook niet mee. Ik wilde niemand hier gaan opjagen. Zoals je zelf al zei moet je mijn berichten met een korreltje zout nemen. Als ik had geweten dat jullie er zo heftig op zouden reageren had ik het niet gezegd hoor. Mijn excuses dat jullie het zo opvatten. Waarom zou ik er een wedstrijd van willen maken als ik juist blij voor je ben kath?

Maar goed, ik zal altijd het kind in me blijven voelen :)want niets is er eerlijker dan een kind ;)

Sorry als dat niet zo gewaardeerd wordt.
Ayasha
Ayasha sep 3 '07
NiMS omdat je dat bij incripted ook al gedaan hebt. Daar zelfs een discussie kwam om wie me nu het beste zou kennen en toen ik vroeg daarmee op te houden of via pb verder te gaan gezien ik dat niet aprecieerde. Er geantwoord was dat een discussie op tijd goed was. Hier vertoon je hetzelfde gedrag en het word hoogtijd dat je daar een beetje op gaat letten. Word er inmiddels een beetje moe van van dat haantjesgedrag. Pubers zijn geen kinderen meer maar jongvolwassene met kinderlijk gedrag, kortom; het slechte van beide. Het was dus niet als compliment bedoelt.
Phaser
Phaser sep 3 '07
Al wat ik lees ivm Kath is dat je probeert haar vertrouwen te winnen en dat je hierin soms durft pushen.

Ik kreeg echt het gevoel, en Kath ook kennelijk dat je probeerde te zien wie er het meest om Kath geeft of wie er het beste met haar voor heeft of iets dergelijks.

Daar zou ik niet aan kunnen meedoen omdat Kath me meer waard is dan dat, veel meer.
Ze verdient mijn respect en vertrouwen en met zo'n stomme macho-toestand zou ik mezelf beschamen omdat ik niet zo ben en zou ik misschien ook Kath haar vertrouwen beschamen en dat is nog het laatste wat ik wil doen.

Ik probeer ook niet om Kath te beschermen, dus je moet niet zeggen "Ze kan perfect voor zichzelf opkomen" dat weet ik goed genoeg.

Nu kruip ik m'n douche in want ik wordt kribbig van zo'n forummerij...
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '07
Kath,

Ik weet heel goed dat phaser en incripted niet dezelfde zijn. Ik was ook helemaal niet van plan om er zo'n groot punt van te maken. Ik heb het beste met je voor Kath, en meer zit er niet achter. Daarom zal ik me ook verder uit deze discussie terugtrekken omdat het afbreuk doet aan het mooie gedicht waar dit allemaal om begonnen is.
Ayasha
Ayasha sep 3 '07
incripted en phaser waren inderdaad niet dezelfde (gelukkig) maar dat wist je op dat moment nog niet. Later begon dat inderdaad door te dringen. Ook dat 'gevechtje' had niet mogen plaats vinden of via pb. Dan bewijs je hoe goed je me kent zoveel als je wil, als niet heel de wereld daar van hoeft mee te genieten is dat allemaal best voor me.
Phaser
Phaser sep 3 '07
De eerste fase is de ontkenning natuurlijk.

Ik neem hier ff een beetje afstand.
Zoals ik zei wil ik niet dat Kath hier de dupe van is, van het geen gecreëerd wordt hier.

Ik zie nog wel wanneer ik hier nog eens langs kom.

Mzzl.

Phaser
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '07
Bij deze wil ik nogmaals mijn excuses geven voor de wending die dit gesprek heeft gekregen. Phaser en ik hebben daarom het ook even via MSN verder besproken :). Er heeft niemand gewonnen of verloren, want er is geen wedstrijdje aan de gang. We zijn er uitgekomen en hebben het allemaal naast ons neergelegd.

Kijk dus uit dat je er niet over struikelt.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki