Loading...
nl

droom of echt?

twinklingstar
twinklingstar aug 29 '07
Mijn moeder had een paar dagen geleden een bijzondere droom. Ze stond 's nachts bij mijn dochtertje in haar kamer om de geesten te verjagen. Dit deed ze door gekleurde cirkels te maken. Daarna kwam ze bij ons de geesten verjagen, en toen ging ze weer naar huis om verder te slapen. Mijn moeder vond dat dit "levensecht" voelde, alsof ze er echt is geweest. Ik heb haar gevraagd de volgende keer te kijken wat voor pyjama mijn dochtertje aan heeft, dan kunnen we het controleren :)


Liefs
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 29 '07
Ik denk niet dat we echt kunnen beantwoorden voor je of deze droom wel of niet echt was. Wel vind ik hem bijzonder. Gekleurde cirkels om geesten weg te jagen. Enig idee waarmee ze de cirkels maakte?
twinklingstar
twinklingstar aug 29 '07
tja hoe ver kun je je lichaam verlaten?
Ik dacht dat ze zei dat ze ze op de grond maakte, maar met wat of hoe.... Ik ga het nog navragen, ben ik ook wel benieuwd naar.
Wendy's
Wendy's aug 29 '07
 Origineel bericht van: twinklingstar
tja hoe ver kun je je lichaam verlaten?
Ik dacht dat ze zei dat ze ze op de grond maakte, maar met wat of hoe.... Ik ga het nog navragen, ben ik ook wel benieuwd naar.



zo ver als je wilt ;)
twinklingstar
twinklingstar aug 30 '07
Toevallig schoot me te binnen dat ik zelf een paar dagen geleden droomde dat ik naar de wc ging en dat er iemand door de voordeur ging (de voordeur is om de hoek bij de wc). Zou grappig zijn als dat mijn moeder was :)

Ze maakte gekleurde wervelwinden om ze te verjagen, geen cirkels. Ik visualiseer zelf ook wel eens gekleurde wervelwinden als het onrustig in de slaapkamer is.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '07
Grappig, ik heb nog nooit van gekleurde wervelwinden gehoord. Vind het wel bijzonder.
twinklingstar
twinklingstar sep 3 '07
Die tip kreeg ik van iemand toen er veel orbs in de slaapkamer zaten. Je visualiseert een wervelwind die alle kleuren van de regenboog heeft en die gaat de hele betreffende ruimte door en zuigt alle ongenodigde gasten op. Zorg wel dat er een raam of deur openstaat, dan laat je 'm zo naar buiten wervelen! Het werkte echt bij mij.....
LPChip
LPChip sep 4 '07
In principe betekent dat dat je alle energieen van je chakra's gebruikt.

Ik denk wel dat (hoewel dit natuurlijk goed werkt) het misschien veel energie kan kosten waar dat niet altijd nodig is. Een piramide van licht is misschien minder energiek en even goed te gebruiken.
twinklingstar
twinklingstar sep 4 '07
Hoe werkt dat dan? Visualiseren dat er een piramide om je heen zit?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki