Loading...
nl

tunnel

Wendy's
Wendy's aug 29 '07
Van de week had ik iets raars, het was niet echt een droom.. meer van mediteren denk ik..

voordat ik ging slapen, ging ik me heel erg concentreren op mijn vriendje die ik al een tijdje niet heb gezien (kijken hoe hij voeld, en wat liefde sturen (misschien voor sommige onbekend hoe dit werkt).

Maarjah, toen was ik misschien iets TE geconcentreerd ofzo.. ineens zag ik een zwarte tunnel, best lang en smal.. en daar ging ik doorheen ging echt super snel!! Op het einde van de tunnel was een heeeeeeel fel wit licht (zo fel had ik het nog nooit gezien). Het voelde best vredig aan, alleen ik schrok er wel heel erg van, dat ik dat zag!! dus deed ik mijn ogen maar weer open..

iemand enig idee??
Delen:
Thomas A
Thomas A aug 29 '07
De tunnel en het licht; lees ook eens het BDE verhaal hier op het forum. Maar wel erg appart in een droom!!! Niet eerder hoorde ik dit verhaal vanuit een droom ervaring. Nu heb ik niet het idee dat jij binnen kort oog in oog komt met de aardse dood, wel houd ik er rekening mee dat het een ervaring is die verband houd met de ervaring met de essentie in dit leven. Dat kan in dit geval betekenen dat je meer eigen zielsconact gaat maken.

Thomas
Wendy's
Wendy's aug 29 '07
:)ik had het BDE nog niet gelezen, zal ik eens gaan doen.

Ik was er ook heel bewust van toen ik dat zag.
kan wel kloppen van dat zielscontact :)
Dennis
Dennis aug 29 '07
Dat vredige gevoel heb ik ook in een paar dromen gehad.. zo apart.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki