Loading...
nl

een paar interessante dromen bij elkaar maybe...

Dennis
Dennis aug 29 '07
Hey jongens!

Ik hoop dat iemand misschien wat van deze dromen uit kan leggen die ik gehad heb bij elkaar.. Ik vind ze in ieder geval zelf niet de normale dromen die je hebt. Ik zal ze hieronder neerzetten, ik hoop dat iemand me kan uitleggen wat deze inhouden.

Droom 1: Een jaar geleden droomde ik heel kort dat ik mezelf een kogel door mn hoofd jaagde en toen heel rustig weg zakte in duisternis, maar het voelde heel vredig.

Droom 2: Maand of 2 na die droom, droomde ik dat ik een keiharde gong slag hoorde ofzo en dat ik opeens met heel veel mensen op een plein stond (denk aan Times-Square ofzo) En toen keek ik naar de hemel en toen zag ik een symbool in de lucht wat ik als god zelf interpreteerde.

Droom 3: Maandje terug droomde ik dat het einde van de wereld was gekomen ofzo, dat we klaar waren om naar de hemel te gaan ofzo.. Ik was met mn pa, de vriendin van mn pa mn zusje en de vriend van mn zus wat tevens ook een hele goede vriend van mij is. We waren in een voor mn gevoel Oostblok land ergens in de bergen en er zat een leger van 1000 soldaten ofzo ergens een paar kilometer achter ons die alles wat voor hen bewoog werd afgemaakt. Uiteindelijk probeerde we te ontsnappen maar op een gegeven moment zaten we ergens en toen kwam er zo'n electrische storm (van die puinwolken) gigantisch snel op ons af, en vlak voor het ons raakte maakte ik in mn droom echt zo'n grapje als wat ik in het echt gemaakt zou kunnen hebben.. ik zei zo voor de grap: koppen!! Nou toen dat ons raakte.. werd alles donker en klonk er echt zo'n geluid als een metalen deur in van die horror films die dichtsloeg als er bijvoorbeeld iemand werd opgesloten.. Er ging een lampje aan, heel weinig licht.. als van een peertje wat aan het plafond hing.. en ik werd met die goede vriend van mij wakker op een bed in een donkere kamer.. ik wou opstaan om naar de deur te gaan die er was voor mijn gevoel.. maar ik werd net zo rustig en beheerst door een onzichtbare hand weer terug op dat bed gedrukt.. het voelde heel vredig.. toen werd ik wakker.. Deze droom droomde ik nadat ik die dag een discussie had gehad met iemand over God en toen heb ik me ook afgevraagd waarom ik bijvoorbeeld geen visioenen over dingen krijg van god.. en dan krijg je zo'n droom..

Droom 4: Een week later droomde ik dat ik met wat vrienden van me aan het chillen (gewoon buiten voor school aan het ouwehoeren) was en dat op een gegeven moment ik de maan of een komeet, maar het leek mij de maan, op de aarde zag storten en ergens ver achter ons op de aarde voelde klappen.. toen kwam er weer zo'n electrische storm en toen werd ik weer wakker.. Ik voelde die klap ook zo realistisch in mijn droom..

Iemand die deze dromen misschien kan uitleggen? Deze dromen waren veel helderder dan al mijn andere dromen.. Het was alsof ik er echt bij was.. Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen..

Gr Dennis
Delen:
admin
admin aug 29 '07
Ik ben wel nieuwsgierig naar wat voor symbool je in droom 2 zag.
Denk je dat je het na kunt tekenen?
Dennis
Dennis aug 29 '07
Hmm.. dat gaat moeilijk worden.. misschien vind ik het wel terug.. ik zal het straks is een poging geven.
Debiorah
Debiorah aug 29 '07
Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar dennis!
Dennis
Dennis sep 3 '07
Ik kan er helaas niet meer uitkomen.. omdat die droom al zolang terug is :Szonde.. ik had het toen moeten tekenen 's ochtends.
admin
admin sep 3 '07
Ik wil wel in je dromen duiken Dennis, jammer dat je het symbool niet weer weet.
Vanmiddag heb ik meer tijd, nog heel even wachten als je het niet erg vind :)
admin
admin sep 3 '07
Droom 1, van zelfmoord dromen betekent meestal dat je met een schuldgevoel zit, je "vernietigt" jezelf.

Droom 2, De gong geeft aan dat de boodschap die je krijgt goed begrepen moet worden, het plein vol met mensen zegt dat je ergens in betrokken wordt waar veel mensen mee gemoeid zullen zijn en dat er irritante beuzelarijen op je weg zullen komen. Heel jammer dat je het symbool niet meer weet, dus verder dan dit kom ik niet.

Droom 3, Einde van de wereld duid op de val van een persoonlijk keizerrijk, soldaten duiden op een strijd met jezelf of de buitenwereld, pas op! Het leger duidt op tegenstand en gebrek aan ondersteuning.
Donkere wolken duidt erop dat er betere tijden aankomen, de wolken zullen verdwijnen.
Een donkere kamer duidt erop dat je in onwetendheid wordt gelaten.

Droom 4, de komeet verteld je dat er problemen en/of ongelukken aankomen kunnen.

Ik ben blij dat het al enige tijd is geleden dat je dit hebt gedroomd, erg vrolijk word je er niet van. Gelukkig droomde je wel van die donkere wolken die je dus vertellen dat er na de vervelende dingen ook weer een zonnetje voor jou kan schijnen.
Dennis
Dennis sep 3 '07
Hey bedankt feileacan voor jouw uitleg!

Ja ik heb inderdaad wel een tijdje in een periode gezeten dat alles een stuk minder ging. Dat ergens in betrokken worden met veel mensen dat zal ongetwijfeld nog gaan komen ja. Verder op dit moment gaat alles wel weer goed in mijn leven. Vandaag 1e schooldag weer gehad en alles voelt weer nieuw en fris aan!

Groeten Dennis
Dennis
Dennis okt 29 '07
Ok het is misschien een tijdje geleden maar ik hoop dat misschien iemand mij hier duidelijkheid over kan verschaffen.

Ik had 10 oktober een droom dat iemand me wou aanvallen met een mes terwijl ik zelf ook een mes had. Maar ik was degene die hem aanviel en hem in zijn borst stak.. Toen ik dat deed stak hij zijn mes ook door mijn lichaam en ging ik allemaal bloed ophoesten en ging ik dood..

Het aparte is.. Dit is gedroomd voor al die steekpartijen die in het nieuws zijn geweest. Die steekpartij op die school in Rotterdam om die pen en nog 1 dacht ik. Dit is een paar dagen na mijn droom gebeurd. Staat dit hier los van of zou dit wel is voorspellend geweest kunnen zijn?
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 29 '07
Ik denk dat het er los van staat.
Dennis
Dennis okt 29 '07
Ik denk het ook.. Na er wat langer over nagedacht te hebben. Toch ga ik heel vaak dood in mijn dromen, ik weet niet wat dat te betekenen heeft maargoed.
dragon
dragon okt 29 '07
"Als je droomt over je eigen dood, duidt dit op een overgangsfase in je leven. Je wordt spiritueler en wijzer. Een alternatieve uitleg daarentegen is dat je wanhopig probeert te ontkomen aan de verplichtingen van het dagelijske leven"

van droominfo.nl
Dennis
Dennis okt 29 '07
Hmm.. misschien wel een handige site inderdaad. Het zou kunnen inderdaad dat ik spiritueler word want ik besteed er wel veel meer aandacht aan. Ik heb geen idee wat het anders zou zijn want echte problemen heb ik niet.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki