Hey jongens!
Ik hoop dat iemand misschien wat van deze dromen uit kan leggen die ik gehad heb bij elkaar.. Ik vind ze in ieder geval zelf niet de normale dromen die je hebt. Ik zal ze hieronder neerzetten, ik hoop dat iemand me kan uitleggen wat deze inhouden.
Droom 1: Een jaar geleden droomde ik heel kort dat ik mezelf een kogel door mn hoofd jaagde en toen heel rustig weg zakte in duisternis, maar het voelde heel vredig.
Droom 2: Maand of 2 na die droom, droomde ik dat ik een keiharde gong slag hoorde ofzo en dat ik opeens met heel veel mensen op een plein stond (denk aan Times-Square ofzo) En toen keek ik naar de hemel en toen zag ik een symbool in de lucht wat ik als god zelf interpreteerde.
Droom 3: Maandje terug droomde ik dat het einde van de wereld was gekomen ofzo, dat we klaar waren om naar de hemel te gaan ofzo.. Ik was met mn pa, de vriendin van mn pa mn zusje en de vriend van mn zus wat tevens ook een hele goede vriend van mij is. We waren in een voor mn gevoel Oostblok land ergens in de bergen en er zat een leger van 1000 soldaten ofzo ergens een paar kilometer achter ons die alles wat voor hen bewoog werd afgemaakt. Uiteindelijk probeerde we te ontsnappen maar op een gegeven moment zaten we ergens en toen kwam er zo'n electrische storm (van die puinwolken) gigantisch snel op ons af, en vlak voor het ons raakte maakte ik in mn droom echt zo'n grapje als wat ik in het echt gemaakt zou kunnen hebben.. ik zei zo voor de grap: koppen!! Nou toen dat ons raakte.. werd alles donker en klonk er echt zo'n geluid als een metalen deur in van die horror films die dichtsloeg als er bijvoorbeeld iemand werd opgesloten.. Er ging een lampje aan, heel weinig licht.. als van een peertje wat aan het plafond hing.. en ik werd met die goede vriend van mij wakker op een bed in een donkere kamer.. ik wou opstaan om naar de deur te gaan die er was voor mijn gevoel.. maar ik werd net zo rustig en beheerst door een onzichtbare hand weer terug op dat bed gedrukt.. het voelde heel vredig.. toen werd ik wakker.. Deze droom droomde ik nadat ik die dag een discussie had gehad met iemand over God en toen heb ik me ook afgevraagd waarom ik bijvoorbeeld geen visioenen over dingen krijg van god.. en dan krijg je zo'n droom..
Droom 4: Een week later droomde ik dat ik met wat vrienden van me aan het chillen (gewoon buiten voor school aan het ouwehoeren) was en dat op een gegeven moment ik de maan of een komeet, maar het leek mij de maan, op de aarde zag storten en ergens ver achter ons op de aarde voelde klappen.. toen kwam er weer zo'n electrische storm en toen werd ik weer wakker.. Ik voelde die klap ook zo realistisch in mijn droom..
Iemand die deze dromen misschien kan uitleggen? Deze dromen waren veel helderder dan al mijn andere dromen.. Het was alsof ik er echt bij was.. Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen..
Gr Dennis