De reden voor deze topic, heeft nims verwijderd.Het waren PB van mij en nims. Waarin duidelijk word, hoe hij is, in PB als iemand een andere mening op na houd.
Ik heb ze op het forum geplaatst omdat ik graag eerlijk en open ben en ik er niet van hou om achter iemands rug te praten.
Het waren twee PB van mij en 1 van Nims.
Wat ik zeg of schrijf mag iedereen weten. Dus...... zal de oorzaak en reden ergens anders liggen.
Eindelijk ben ik blij dat je hier je ware intenties blootgeeft Mee. Want nu geef je precies aan waar het je om te doen is. Om mij onderuit te halen en aan iedereen wilt laten zien hoe ik ben. Heel nobel dat je doet alsof het je om iemand anders te doen is, maar in je bovenstaande reactie is daar echt niets van te lezen. Je wilt iedereen alleen maar laten zien hoe ik ben omdat je denkt dat er een probleem is met mij dat ik zou moeten inzien.
Nou ik zal je precies vertellen en heb ik je ook gedaan in die ene PB die ook in dit gesprek zat en ik als reactie naar je heb gestuurd en die je nou net niet gepubliceerd hebt, waarin ik je de waarheid vertel.
Je zegt zelf dat je er niet van houdt om achter iemands rug om te praten, en dat is nou precies wat je in die ene PB hebt gedaan. Je doet het voorkomen alsof je iemand anders wilt helpen, maar daarin wordt juist een andere persoon die ook dit forum zit enorm zwart gemaakt zonder dat deze ook maar iets met jou en mij te maken heeft. Dit alles is je ingefluisterd door IkBen die mij namelijk exact hetzelfde verhaal vertelde (waar overigens weinig van klopt). Zoals ik je toen ook al aangaf staan wij het niet meer toe om iemand door het slijk heen te halen.
Dat jij en Ikben, iemand die het emotioneel al heel moeilijk heeft en juist een beetje zelfvertrouwen nodig heeft om de dingen op te pakken, zo enorm onderuit willen halen, alleen maar voor jullie eigen gelijk en plezier, vind ik gewoon te triest voor woorden. Ik vind het namelijk enorme valse manier van medeleven en ik begrijp niet dat je je zo door Ikben voor het karretje laat spannen. Hij laat je hier precies zeggen wat hij wil en speelt goed op je gevoelige snaar.
Je hebt je eigen intenties eindelijk blootgegeven Mee, met bovenstaande reactie. Alleen maar om mij onderuit te halen met een nobel excuus dat op de 2e plaats komt en nog niet eens klopt ook.
Doe je niet anders voor dan je bent Mee, ik trap er niet meer in.
Oh en voordat er misschien gedacht wordt dat ik me niet bewust ben van hoe ik me op dit moment presenteer op het forum, wil ik jullie graag mededelen dat ik heel goed weet wat ik op dit moment aan het doen ben. Ik ben ervoor aan het zorgen dat Merudi de veilige en heilige plek blijft voor iedereen die respect heeft voor het spirituele, de medemens en de nieuwe wereld. Dat ik me daarbij hard moet opstellen en stelling moet maken doe ik zelf ook niet met plezier. Zodra de rust weer is terruggekeerd (en dat zal niet lang meer duren) zal ik me ook niet zoveel meer bemoeien met ieders tocht hier.
Ik vind het echt jammer dat ik zo hard voor je moet zijn Mee, maar je hebt het zelf gezegd, als de boodschap bij iemand moet aankomen, moet hij hard zijn. Ik hoop eindelijk dat hij een keer hard genoeg is om bij je aan te komen. Ik heb me enkel aangepast aan jouw manier van communiceren (mocht je soms op zoek zijn geweest naar mijn "probleem" ). Ik hoop dat je ook inziet dat deze manier van communiceren, die ik gelijk zoals jij ook doet, heb gevoerd, totaal onprettig is en door iedereen als naar en irritant wordt ervaren. Misschien dat je dan begrijpt waarom je zoveel mensen tegen je in het harnas jaagt.
p.s. Bedankt dat je mij de mogelijkheid hebt gegeven om mezelf eens te laten zien zoals ik echt ben. Mocht iemand hier, daar nog over aan het twijfelen zijn geweest