Loading...
nl

Vakantiefoto's Curacao 2007

JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 28 '07
Bedankt allemaal, ik heb de plaatjes alleen maar geschoten hoor ;)en het was echt heel erg gaaf. Ik kan het iedereen aanraden! Echt het mooiste (vakantie)eiland dat ik ooit gezien heb.

Origineel bericht van: Debiorah
En vertel me hoe was het nou contact leggen met een dolfijn?

Nou dit klinkt misschien stom, maar het was minder leuk dan ik had gedacht. Niet zozeer om de dolfijnen, maar eerder om de drukte eromheen. We gingen met 3 dolfijnen en 18 mensen en 3 begelijders in het water. Je was dus met 6 mensen bij een dolfijn en je mocht hem aaien. Meer dan dat was het niet. Hoewel de dolfijnen echt machtige beesten zijn, en het erg bijzonder en leuk was om ze te aaien, was het jammer dat je er niet meer mee mocht doen. Uiteraard kon je meer betalen om er ook mee te zwemmen enzo, dus misschien voor een volgende keer. Van contactleggen was dus niet echt sprake meer op deze manier.
mause
mause aug 28 '07
mooie foto's en zo te zien heb je het goed na de zin gehad, jammer dat het met de dolfijnen een beetje tegen viel.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 29 '07
Ach zo erg was het niet. De vakantie was gewoon heel erg leuk :). Het was gewoon de verwachting die tegenviel, niet de ervaring zelf ;).
Debiorah
Debiorah aug 29 '07
Ja jammer maar ik heb dit vaker gehoord, ik snap dat je eigenlijk een ander contact zoekt. Nu is het erg gekunsteld en de dolfijn zal wel denken daar is nummer zoveel! ;)
Phaser
Phaser aug 29 '07
Erg mooie foto's NiMS !

En daar hebben we je gestoord met dat gedoe met IkBen... :)

Erg mooie locatie, prachtig gewoon !
Mimi*
Mimi* sep 2 '07
Wow! Prachtig! Die foto's zijn echt heel mooi gemaakt ben onder de indruk! Curacauo is zo te zien een prachtig land wat vast wel een bezoekje waard is! Geen problemen mee overigens.. ;)
Acheliah
Acheliah sep 2 '07
Hele mooie foto's zeker de moeite waard geweest. Leuk die beesten op het strand.

Liefs Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '07
Bedankt het was inderdaad erg leuk. En zo erg was het niet dat jullie mij gestoord hebben, want uiteindelijk bleken jullie het prima zelf te kunnen oplossen.

Wel is het zo dat het erg rustig voor jullie was toen ik weg was haha. Ik liet jullie allemaal met rust ;).
gast
gast okt 18 '07
Hé Nims, tijd geleden alweer dat ik hier geweest ben. Nu zie ik tot mijn grote verrassing dat je op dushi Korsou geweest bent. Nog voor dat wij hier arriveerde. Maar aan je foto's te zien heb je al meer van het eiland gezien in jou vakantie dan wij in de vijf weken dat we hier nu wonen. Leuke foto's overigens.
Wie weet kom ik je hier nog eens tegen als je binnen nu en drie jaar weer eens deze kant op komt.

Groetjes Sylvia (Sylli)
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 18 '07
Hey wat leuk dat jij er ook weer bent Sylli :). Dat is lang geleden. Hoe is het? Zoals je ziet is er in de tussentijd hier veel veranderd, maar ook weer niet. We hebben inderdaad heel veel gezien, en je boft maar dat je daar woont! Ik verwacht niet binnen nu en drie jaar daar weer te zijn, maar je weet het nooit. Woon jij er nu voor drie jaar? En wat zijn de rest van de plannen daar?
gast
gast okt 18 '07
Hi Julien, we blijven hier in iedergeval 3 jaar, hopelijk kunnen we er 5 jaar van maken en wie weet blijven we dan nog wat langer. We zien wel. Het is een mooi eiland alleen wordt ik nu een beetje gek van de muggen die mij veel te lekker vinden. Het is regentijd en vaak erg warm. Maar goed, dan hebben we gelijk de vuurdoop maar gehad, toch!
Wat ik hier ga doen weet ik nog niet. In iedergeval veel foto's maken en genieten zolang het kan. Als ik me echt ga vervelen dan ga ik wel iets zoeken maar voor vervelen zitten we hier nog te kort. Er is nog zoveel te doen en te zien. We zijn nu eindelijk een beetje gesettled in ons huis, de rest komt van zelf. We wonen vlak bij Mambo, in de straat met dat vliegtuig restaurant, ik weet niet of je die gezien hebt? Die gekleurde huizen achter een muur.
In iedergeval grappig dat je hier geweest bent en zo te zien aan de foto's heb je het erg naar je zin gehad. Hoelang zijn jullie hier geweest? Zaten jullie in Livingstone? Nou de groetjes en wie weet kom ik hier weer wat vaker binnen hoppen.

Sylvia
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 21 '07
Hoi Sylvia,

Mambo ken ik goed. Vooral de zaterdagavond happy hours waren daar erg leuk. Ben ik 2x geweest en 2x goed vermaakt. Wij zaten inderdaad in living-stone vlak bij de zansi-bar. Kortom, echt een pret eiland.

Wat ik me afvroeg, als je niet weet wat je gaat doen, waarom zijn jullie dan naar Curacao getrokken?

Groetjes Julien.
gast
gast okt 22 '07
Reden dat we hier nu wonen is dat mijn man hier werkt. Marine. Hij werkt op Hato, wat vroeger alleen marine was maar nu grotendeels kustwacht is, vlak naast het burger gedeelte van het vliegveld. Alleen voor mij is het qua werk niet duidelijk wat ik ga doen. In iedergeval de uiterlijke vorm daarvan. Je bent nooit ergens voor niets, daar ben ik helemaal van overtuigd. Ws ga ik iig de buren helpen met hun koffiecorner/lunchroom in het riffort. En veel foto's maken natuurlijk! Verder zie ik wel. Er is nog genoeg te zien en te doen dus ik doe lekker rustig aan. Dat scheelt als je er drie jaar over kunt doen, dan hoeft het niet in twee weken.
Ik ga eigenlijk nooit naar de happy hours en bij Mambo liggen we of op strand of we eten er. Ik wil er wel een keer heen als Blof ofzo komt. Ben je nog naar de film geweest bij Mambo? Lijkt me wel leuk om een keer te doen, film kijken al liggend op een strand bedje.
Als je geinteresserd bent in ons leven daar kun je het lezen op mijn website: http://www.sylviavandijk.nl
Niets hoogdravends spiritueel maar gewoon het dagelijks leven op een mooi eiland.

groetjes Sylvia
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske