Loading...
nl

Het gevoel 'speciaal' te zijn

Dennis
Dennis aug 27 '07
Hey jongens,

Ik heb een vraag. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
Ik voel me sinds een paar maanden anders dan hoe ik me eerst voelde. Ik voel me alsof ik hier op aarde ben om iets speciaals te doen om iets groots te doen. Maar ik kan er niet uitkomen wat het is. Mijn gedachtengang staat nooit stil, ik denk alleen maar. Ik dagdroom ook erg veel altijd, ik ben dus een echte denker. Wat houdt dit speciaal zijn gevoel in? Kan iemand mij hiermee helpen? Ik kan hier zelf niet verder mee komen maar toch voel ik me nog altijd zo. Ik heb gewoon het gevoel dat er grote plannen met me zijn ofzo..

Gr Dennis
Delen:
Thomas A
Thomas A aug 27 '07

Ja er zijn ook grote plannen met je Dennis, plezierig dat jij het in elk geval ook beseft. Dat is voor mensen die zich vastbijten in deze materialistische wereld meestal niet het geval. Het gevoel wat veel deze mensen regelmatig hebben van "er mist toch iets", wordt omdat er maat weinigen een goed antwoord op kunnen geven gemakkelijk verdrongen.
Jouw gevoel is wel een vaker en vaker voorkomend besef van deze (eind)tijd waarin zo ongelooflijk veel wantoestanden in deze wereld op ons bord vallen en te zien zijn!!!

Er zijn met velen onder ons grote plannen, alleen willen velen dit niet zien en leeft dit voor velen meer of minder sterk.
Het beste is toch Dennis je verder te verdiepen in je eigen gevoelens en deze heel serieus te nemen. Zoek hierbij (zoals hier b.v.) lieden die jou verstaan en waarvan de wijsheid en aangewezen paden goed voor jou voelen; volg geen deuntje omdat de ander gewoon gelijk zou hebben, nee voel dat het ook jouw hartssnaren zijn die van binnen geraakt worden en laat dat jouw graadmeter zijn.

Verlicht jouw Zelf en straal jouw licht naar de wereld uit!!!!!!

Welkom

Thomas
Dennis
Dennis aug 27 '07
Bedankt voor je reactie! En ik zal je advies opvolgen! Ik hoop dat ik hiermee overweg kan want ik denk contstant aan dit soort dingen, aan het lot enzo. Ik wil mezelf niet gek laten worden hierdoor want mn gedachtes stoppen echt haast nooit. Ik moet eigenlijk weten wat mijn lot is, maar daar zal ik zelf achter moeten komen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '07
Misschien is Meditatie iets voor jou om je gedachten tot stoppen te krijgen. Alle gedachtes overstemmen namelijk vaak het onderbewuste, zodat de boodschap hiervan niet meer gehoord wordt. Groetjes Julien.
Dennis
Dennis aug 27 '07
 Origineel bericht van: NiMS
Misschien is Meditatie iets voor jou om je gedachten tot stoppen te krijgen. Alle gedachtes overstemmen namelijk vaak het onderbewuste, zodat de boodschap hiervan niet meer gehoord wordt. Groetjes Julien.

Ja ik denk dat ik dat is moet gaan doen. Kan sowieso geen kwaad. Bedankt voor de tip!
Debiorah
Debiorah aug 28 '07
Ik herken je gevoel dennis, en vele met je. Ik kan je zeggen dat het opdringerige gevoel ophoud. Handig daarbij zijn de tips die je hierboven al aangereikt zijn. Daar wil ik nog aan toe voegen dat je het moet laten komen zoals het is. Ik herken namelijk je gevoelens van ongeduld. Ga rustig verder met denken maar accepteer ook dat het antwoord komt wanneer het moet komen. Heb geduld en vertrouw erop dat je geleid zult worden in je zoektocht.

Ook namens mij, Welkom! :)
Dennis
Dennis aug 28 '07
 Origineel bericht van: Debiorah
Ik herken je gevoel dennis, en vele met je. Ik kan je zeggen dat het opdringerige gevoel ophoud. Handig daarbij zijn de tips die je hierboven al aangereikt zijn. Daar wil ik nog aan toe voegen dat je het moet laten komen zoals het is. Ik herken namelijk je gevoelens van ongeduld. Ga rustig verder met denken maar accepteer ook dat het antwoord komt wanneer het moet komen. Heb geduld en vertrouw erop dat je geleid zult worden in je zoektocht.

Ook namens mij, Welkom! :)

Hey dankjewel voor je tips! Ja ik denk inderdaad dat ik het vanzelf wel ga merken hoe dit in elkaar zit. Vraagje.. Ben jij er al achtergekomen wat het bij jou was / is?
admin
admin aug 28 '07
Meditatie en stilte...
In mijn ogen dé manier om bij je innerlijke zelf te komen.
Meditatie maakt dat je de "trillingsfrequentie" van je chakra´s verandert waardoor je afgestemd kunt raken met de kosmische wereld waar je alle antwoorden kunt vinden.
admin
admin aug 28 '07
Oh en welkom Dennis, leuk je te ontmoeten!
Dennis
Dennis aug 29 '07
 Origineel bericht van: feileacan
Oh en welkom Dennis, leuk je te ontmoeten!

Bedankt! en bedankt voor je tips..
Ik ga vandaag is goed mediteren denk ik.. Ik heb ook altijd muziek opstaan dat schiet ook niet op denk ik :P
Debiorah
Debiorah aug 29 '07
 Quote:
Hey dankjewel voor je tips! Ja ik denk inderdaad dat ik het vanzelf wel ga merken hoe dit in elkaar zit. Vraagje.. Ben jij er al achtergekomen wat het bij jou was / is?

Ik zou het een spirituele zoektocht en ontwaking noemen. Hoewel ik er nog niet ben is heeft het gevoel dat jij beschrijft mij ertoe gebracht zelfonderzoek te doen en mij te verdiepen in het spirituele. Hier is het min of meer mee begonnen...toen ik had geleerd aan mijn geduld te werken en de drang antwoorden te zoeken losgelaten had, kwamen er meer antwoorden dan ik ooit had verwacht.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 29 '07
 Origineel bericht van: Dennis

Ik ga vandaag is goed mediteren denk ik.. Ik heb ook altijd muziek opstaan dat schiet ook niet op denk ik :P

Je hebt ook speciale meditatie muziek. Misschien dat die je beter helpen als je je hoofd niet leeg krijgt.
Dennis
Dennis aug 29 '07
 Origineel bericht van: NiMS
 Origineel bericht van: Dennis

Je hebt ook speciale meditatie muziek. Misschien dat die je beter helpen als je je hoofd niet leeg krijgt.

Suggesties? Qua muziek?
Dennis
Dennis aug 29 '07
 Quote:

Ik zou het een spirituele zoektocht en ontwaking noemen. Hoewel ik er nog niet ben is heeft het gevoel dat jij beschrijft mij ertoe gebracht zelfonderzoek te doen en mij te verdiepen in het spirituele. Hier is het min of meer mee begonnen...toen ik had geleerd aan mijn geduld te werken en de drang antwoorden te zoeken losgelaten had, kwamen er meer antwoorden dan ik ooit had verwacht.

Dan zal ik jou aanpak maar volgen, ik heb nu al zoiets van het is wel goed zo, het komt wel :)
Dennis
Dennis aug 29 '07
Ik heb zelf al een soort van antwoord gevonden.. en dat is deze video die ik vandaag tegen kwam.. een stukje van the secret.. maar de zinnetjes en het filmpje pakte me echt heel erg!

http://www.youtube.com/watch?v=phL0RLKL8bc
Debiorah
Debiorah aug 29 '07
Dat is wat ik bedoel dennis, de antwoorden komen vaak wanneer je ze het minst verwacht zolang je er maar open voor staat! :)
Dennis
Dennis aug 30 '07
Dat is wat ik bedoel dennis, de antwoorden komen vaak wanneer je ze het minst verwacht zolang je er maar open voor staat! :)

Precies! Het zijn kleine dingetjes, maar het maakt zo'n verschil!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki