Loading...
nl

[TEK]Drakenhoofd vooraanzicht deze keer.

Ayasha
Ayasha aug 26 '07
Jep, na veel frustraties, vliegende podloden en diep in en uitademen heb ik na drie dagen de zwaar onderschatte tekenening af :+ Toen ik de afbeelding zag dacht ik 'moet lukken' toen ik de omlijning zetten dacht ik 'uh oh' en toen ik begon met inkleuren/schaduwen dacht ik; 'verrekte ...... .... *@ì§$]*!#&!*' :DDe mond heb ik allemaal op dag 1 gedaan (omlijning en schaduwen van de mond) Dag 2 ben ik het 'gezicht' (neus en ogen) gaan tekenen en alvast de schaduw gedeeltes, de hele donkere gaan aflijnen. de ogen donker gemaakt en een aantal omlijningen gecorrigeert. Vandaag heb ik tenslotte het bovenste deel van zijn hoofd geschaduwt en de zijkanten links bijgewerkt en rechts volledig geschaduwt. Tot slot heb ik de ogen ingekleurt (vind ik het leukste dus dat houden we tot het laatste. )
En ik ben ongelooflijk blij dat hij éindelijk af is! :+
podlood;

contrast verhoogt; (deze vink et leukste eig)

en tot slot in het rood;


Het is er aan te zien dat de afwerking slordig gedaan is helaas...Maar het moet maar zo.
Delen:
Debiorah
Debiorah aug 26 '07
Super mooi gedaan kath, het bloed zweet en tranen is er aan af te zien. Je mag best trots zijn op jezelf, voor de kunst en het geduld!
twinklingstar
twinklingstar aug 26 '07
Hij is erg mooi geworden!
Je mag trots wezen!
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '07
Mooi gedaan kath! Ziet er erg cool uit. Enig idee waar jouw fascinatie voor draken vandaan komt?
Ayasha
Ayasha aug 27 '07
Ik vind het simpelweg machtige dieren om te tekenen. Je bent nergens aan gebonden. Ze tonen krachtig en wijs. :)Kan je gewoon veel in (proberen te) leggen.

debiorah en twinklingstar dankje :)
jo
jo aug 27 '07
Echt super mooi gemaakt!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki