Hoi Mee,
Goed om je bericht te lezen. Ik weet dat de communicatie tussen ons via PM's niet altijd even soepel is gelopen
. Ik was daarom ook benieuwd of deze blinde vlek waar je over spreekt toevallig iets met "controle houden" te maken heeft.
Ik heb in ieder geval van onze gesprekken geleerd dat ik wel iemand bent die graag in controle is over bepaalde zaken. Nou heb ik dat bij Merudi zeker omdat het toch wel iets is waar ik trots op ben. Zeker omdat ik het van niets, samen met jullie allemaal! heb opgebouwd tot iets prachtigs. Als ik zie dat er dan aan de fundering gezaagd wordt, ja dan kan ik daar misschien wat heftiger op reageren dan dat ik eigenlijk zou moeten. Ik hoop daarom ook dat je begrijpt dat als iemand aan Merudi komt, ze/hij ook aan mij komt.
Hoe dan ook, om weer even on-topic te komen. Ik ben blij dat je Merudi de 2e (of mss wel 3e) kans hebt gegeven waar ik je in het begin eens om gevraagd heb. Je hebt het goed gezien dat Merudi niet overal een antwoord op heeft. Wel heb ik gemerkt dat het een goede spiegel voor velen is geweest
.
Groetjes Julien.