Ik ben tot m'n 4 jaar ongelofelijk streng opgevoed.
Ik herinner me er niets meer van maar ik hoor nu van m'n peter dat m'n grootmoeder zich soms wou moeien omdat ze het te ver vond gaan.
Voor de rest is mijn vader ook erg streng opgevoed en weet ik dat hij nooit gaat zeggen: "goed gedaan" of "mooi zo".
Vroeger had ik daar problemen mee maar nu absoluut niet.
Hij heeft z'n eigen manier om duidelijk te maken dat hij trots is, en dat is een manier zonder woorden of knuffels ofzo. Maar ik merk het wel aan hem. Hij probeert en dat is genoeg voor me
Mijn gaves ?
Ik denk niet dat ik echt gaves heb.
Ik weet alleen wat ze me op m'n stages zeggen en dat was toch al ongeveer 12x 4 tot 5 weken dus toch ruim een jaar stages in totaal op verschillende afdelingen (stuk of 12 dus).
- Ik kan erg snel vertrouwen winnen en vertrouwen geven
- Ik ben respectvol tov patienten en familie
- Verpleegkundigen en dokters vertrouwen me zaken toe omdat ze weten dat het dan op een degelijke manier gedaan is.
Als ik zeg dat ik iets doe, doe ik dat.
- M'n karaktertrek die een nadeel is voor mezelf persoonlijk is dat ik eerst denk aan de ander en dan pas aan mij. Dit is niet altijd zo maar gebeurt wel.
Negatieve zaken:
- Koppig als ik 200% zeker ben dat ik gelijk heb.
- Ik kan er niet tegen als mensen iets tegen me zouden hebben. Dan zou ik willen weten waarom en welke aanleiding.
- Ik ben op zich een vrij gesloten persoon maar doe mijn best.
Ik heb het moeilijk over gevoelens te praten maar met sommige personen is dat praten niet echt nodig
Zij weten wat ik voel en ik voel wat zij voelen en dat geeft me een erg positief gevoel
Eum voor de rest weet ik het niet echt goed...
Kath heb ik gaven ? *-)