Loading...
nl

Wie kan er uit mij iets opmaken ;)

Phaser
Phaser aug 23 '07
Hey iedereen,

Kan er iemand iets opmaken uit deze foto?
Ik weet niet of hij duidelijk genoeg is...

Delen:
Ayasha
Ayasha aug 23 '07
Vind je het nuttig als ik de foto lees? ;)
Phaser
Phaser aug 23 '07
Jij hebt het al gedaan via msn, maar als er iets veranderd is, ga uw gang ;)
twinklingstar
twinklingstar aug 23 '07
Oke, ik heb pas 1x een foto gelezen dus geen ervaring maar ik probeer het:

Je bent iemand die niet over 1 nacht ijs gaat en je kijkt het liefst eerst een beetje de kat uit de boom. Maar als iets echt helemaal jouw ding is, of als je je ergens meteen thuis voelt is die kat zo uit de boom.

Dat is alles eigenlijk, ben zeer benieuwd of het klopt...
Phaser
Phaser aug 23 '07
Klopt wel.

Ik ben inderdaad op sommige vlakken twijfelend maar als ik m'n wit pakje aanheb in een ziekenhuis ben ik een en al activiteit en schuw ik niets eigenlijk.

Thanks ;)
twinklingstar
twinklingstar aug 23 '07
dat idee had ik inderdaad. Fijn dat je zo je hart in je werk kunt leggen! :D
Phaser
Phaser aug 23 '07
Mensen verdienen het beste.

Ik heb het soms moeilijk met gebeurtenissen die gebeuren aan mensen die het totaal niet verdienen.
Maar dat was toen ik in het begin van m'n studies zat.
Nu weet ik dat je je geen vragen moet stellen over het hoe en het waarom. Ik moet die mensen "genezen" in samenwerking met andere collega's als dokters en kinesisten.

Dat is mijn job en daar wil ik mijn tijd aan besteden en niet aan het nadenken want wie weet is er dan kostbare tijd verloren :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '07
Ik wil ook wel eens een poginkje wagen, maar heb je er mss ook eentje waarin je recht in de camera kijkt en ook je ogen te zien zijn?
Thomas A
Thomas A aug 27 '07
Ha Phaser

hierbij jouw lezing;

Denker

Inventief

Onbereikbaar

Intuïtie

Recht

Missers

Denker; dit is het eerste wat ik zie wanneer ik jouw plaatje zie. Vraagstukken kunnen lang in jou beleving ronddolen en je doorzetterhouding leveren ook goede resultaten op. Je houd er ook niet van dat vraagstukken onbeantwoord blijven en zult deze niet snel met rust laten. Het kan je heel ongeduldig maken. Het kan gebeuren dat een voor anderen ogenschijnlijk onbelangrijk iets jou ineens door de mist van de vraag heen doet prikken. Toch zijn er momenten dat je het liefst door muren zonder deuren of gesloten deuren heen zou willen gaan, gewoon uit een soort onvermogen en ongeduld. Besef dan in die momenten dat je door de vraag te lossen (de spanning eraf laat) het antwoord in de schoot geworpen gaat krijgen.

Inventief; Je bent inventief en beschikt over een groot analytisch vermogen. Ik zie je innovaties doen en nieuwe wegen vinden om tot resultaten te komen. Ook zie ik jou proefschriften schrijven. Je onderzoekt grondig, maar moet oppassen niet de verkeerde conclusies te trekken. Het is een probleem van het al te wetenschappelijk benaderen van kwesties. Dingen zijn niet altijd wat ze lijken en soms is het nodig om als een kind naar ingewikkelde kwesties te blijven kijken zonder daarbij een oordeel te hebben. Niet zo gemakkelijk als de drang tot inzien zo groot is, wel met een verrassend effect; de onverbloemde realiteit. Iets waar jij toch zeker van houd.

Onbereikbaar zijn is het gevolg van alles wat er zich in je in beroering is. Hoewel je toch wel rustmomenten in je dagelijks bestaan weet aan te brengen, kennen insiders je als een regelmatig onbenaderbaar iemand. Je hebt je dan afgesloten in je eigen wereld en verwacht dat daar rekening mee wordt gehouden. Je drijft dit niet op spit gelukkig, het kan er hooguit af en toe tegenaan zitten. Mensen in jouw directe omgeving hebben in deze momenten ook de neiging je als ongevoelig te zien, terwijl je dit absoluut niet bent. Je gevoel is verder prima ontwikkeld al staat ratio wel vooraan.

Intuïtie; Jouw intuïtie daar is niets mis mee , al maakt jouw wens “bewijzen”te willen zien dat nog wel eens een ondergesneeuwd vermogen. Dat zal niet zo blijven; jouw wens zaken te onderzoeken zal vragen open laten die het ratio voorbij gaan en het zou nog wel eens zo kunnen zijn dat jij ook hier een onderzoekende periode aan gaat spenderen (dit voor wat later in jouw leven) , maar vragen zijn er genoeg in jouw leven.

Recht; je bent een rechtschapen mens en met jouw wijsheid en vermogen tot studeren had jij het ook tot rechter of verder kunnen schoppen. Ook in de advocatuur zou jij ook geen slecht figuur slaan - en verder dan een gemiddelde gekomen zijn - en ik ben er zeker van dat toen ooit jouw studierichting bepaald ging worden, deze richtingen door jou bespiegeld zijn.
Je hebt niets met onrecht en wanneer zich dit in jouw omgeving voordoet, ga jij op de bres tegen het onrecht. Je bent een zeer trouwe en loyale medemens voor hen die jij in je hart gesloten hebt!!!!!!

Missers ga jij niet schouderophalend bezien, maar je zorgt er voor dit nooit meer te laten gebeuren. Je hebt een groot ver-mogen tot leren en ook om het geleerde op anderen over te dragen!!!!!

met respect

Thomas
Phaser
Phaser aug 28 '07
Dank je Thomas voor je lezing.

Je hebt helemaal gelijk en je slaat de nagel op de kop als je zegt dat ik iets met rechten wou doen.

Over het oordelen weet ik niet of je juist zit, maar je zit ook niet fout meen ik. Ik probeer zo lang mogelijk geen oordelen te vellen over iemand maar ik ben ook een mens en op een bepaald moment zal ik mijn oordeel vellen.

Heel hard bedankt,

Phaser
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 28 '07
Hey,
Heb je misschien ook een foto waarop je ogen duidelijk te zien zijn? Ik kan deze foto niet goed lezen, en wilde ook een poging wagen als je dat leuk vindt.
Phaser
Phaser aug 28 '07
Ik zal proberen er binnenkort nog een te maken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 28 '07
Ok top, alvast bedankt. Die foto uit je icoon is misschien ook al duidelijk genoeg. Als je die mss groot hebt, is dat ook voldoende hoor. Kijk maar wat je zelf het liefste hebt.

Groetjes.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 2 '07
Helaas geen duidelijke foto nog, maar aangezien ik er nu weer een aantal lezingen heb gedaan, en nog steeds het juiste gevoel heb, zal ik ook jouw foto eens lezen. Het is onder voorbehoud en heb nog niets gelezen wat hierboven staat. Ik hoor graag wat je ervan vindt.

Intelligent en nadenkend. Dat is wat je in twee woorden bent. Je hebt een scherp inzicht maar toch is dit een belangrijke valkuil voor je. Vaak denk je sneller dan je zou moeten en doe je aannames. Aannames die je niet getoetst hebt, maar die je wel in de praktijk bent. In veel zaken is het niet erg, en zullen fouten daarin niet echt consequenties hebben. Toch wil ik je vragen op te passen als je werkt met mensen. Niet iedereen is gelijk zoals jij, waardoor je je aannames niet op jezelf kunt spiegelen.

Je bent iemand die uitdagingen zoekt, en bent daarmee vooral opzoek naar onvoorpselbare zaken. Mensen zijn daarom ook je ideale onderzoeks-object. Ik zeg het misschien denigrerender als ik bedoel, maar ik wil ermee aangeven dat jij vooral op zoekt bent naar het mysterie en de ondoordringbaarheid. Saaie mensen zijn gewoon niets voor jou en als je erachter bent hoe ze zijn, zal je interesse ook snel weg zijn.

Je bent rusteloos en overactief. Misschien zelfs ADHD of iets in die vorm. Het is duidelijk dat jij moeite hebt met het vinden van rust. Ik weet niet precies waarom je dat niet lukt, maar het zit in je verleden en ik vermoed iets met je vader. Misschien was hij een grote chaoot en heb je dat overgenomen of misschien speelt er iets anders. Ik weet het niet, maar je rusteloosheid straalt van je af.

Je zoekt ook erkenning. Je wilt graag complimentjes krijgen en vind het prettig als iemand ze geeft die dat normaal niet zou doen. In jouw ogen wordt een compliment dan nog bijzonderder dan dat hij al was. Ben je wel eens trots op jezelf?

Onrecht is iets waar je slecht tegen kan, en heb je een principe van gemaakt. Als jij ook maar iets van onrecht merkt, kan je erin doorslaan en heb je jezelf ook niet altijd even in de hand. Pas daar dus mee op en tel tot tien voordat je gaat werken aan de onrecht. Want dat je er iets mee doet vind ik heel goed! Zoek alleen de juiste oplossing in plaats van de snelste.

Daarmee kom ik op je efficientie. Je wilt snel resultaat en zoekt altijd de kortste weg. Dat is je tot nu toe heel goed afgegaan, en is een goede eigenschap van je. Toch hoop ik dat je daarbij voorzichtigheid en rust kunt vinden op die momenten dat het snelste resultaat helemaal niet gewenst is. Misschien dat je dit weet te zien, of nog moet vinden maar is wel iets wat ik je wil meegeven.

Tot slot hoop ik dat je openstaat voor kritiek en het niet direct ziet als een aanval. Ik hoef het helemaal niet juist te hebben en heb enkel opgeschreven wat ik denk en voel. Ik hoor daarom ook graag als ik het niet bij het juiste eind heb. Tenslotte zijn we hier allemaal om iets te leren. Iets over jezelf, maar ook over de ander.

Groetjes Julien.
Phaser
Phaser sep 2 '07
Bedankt NiMS,

Met kritiek ga ik erg goed om, ik zorg dat ik die kritiek als bruikbaar zie en werk er zo verder aan.

Ik ben inderdaad chaotisch maar het is al veel beter, geen idee of dat met m'n vader te maken heeft, hij is helemaal geen chaoot.

Je hebt gelijk dat ik op zoek ga naar uitdagingen maar niet in mensen. Mensen moeten niet gebruikt worden als 'studie-object' waar ik me dan heel even mee ga bezighouden en nadien zou vergeten.
Zo ben ik niet en zal ik nooit doen. Maar zaken die ik niet meer interessant vind daar stap ik vrij snel van weg, dat klopt wel.

Qua efficiëntie zoek ik inderdaad de snelle manier eerst op maar ik denk dat ik vrij veel mensenkennis heb en dat ik weet tot waar ik kan gaan met die 'snelle' methode.
Als ik merk dat dat niet lukt schakel ik vrijwel onmiddellijk over.

Dank je NiMS, ik herken er veel van in mezelf !
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '07
Graag gedaan. Je vader hoeft geen chaoot te zijn om er zelf eentje te zijn he. Ik wist dat ook niet zeker waarom je vader erbij gehaald werd maar ik merkte toch een rol. Voel je misschien enige druk van zijn kant af komen soms? Dat hij je opjaagd in bepaalde dingen? Misschien dat het zoiets is. Ik weet het niet, het was een gevoel.

Goed te horen dat je veel van jezelf erin kan herkennen :). Wat zijn eigenlijk jouw gaves, of heb je die niet? Je bent vast niet toevallig op Merudi terecht gekomen, ofwel?
Phaser
Phaser sep 3 '07
Ik ben tot m'n 4 jaar ongelofelijk streng opgevoed.
Ik herinner me er niets meer van maar ik hoor nu van m'n peter dat m'n grootmoeder zich soms wou moeien omdat ze het te ver vond gaan.

Voor de rest is mijn vader ook erg streng opgevoed en weet ik dat hij nooit gaat zeggen: "goed gedaan" of "mooi zo".
Vroeger had ik daar problemen mee maar nu absoluut niet.
Hij heeft z'n eigen manier om duidelijk te maken dat hij trots is, en dat is een manier zonder woorden of knuffels ofzo. Maar ik merk het wel aan hem. Hij probeert en dat is genoeg voor me ;)

Mijn gaves ?
Ik denk niet dat ik echt gaves heb.
Ik weet alleen wat ze me op m'n stages zeggen en dat was toch al ongeveer 12x 4 tot 5 weken dus toch ruim een jaar stages in totaal op verschillende afdelingen (stuk of 12 dus).

- Ik kan erg snel vertrouwen winnen en vertrouwen geven
- Ik ben respectvol tov patienten en familie
- Verpleegkundigen en dokters vertrouwen me zaken toe omdat ze weten dat het dan op een degelijke manier gedaan is.
Als ik zeg dat ik iets doe, doe ik dat.
- M'n karaktertrek die een nadeel is voor mezelf persoonlijk is dat ik eerst denk aan de ander en dan pas aan mij. Dit is niet altijd zo maar gebeurt wel.

Negatieve zaken:
- Koppig als ik 200% zeker ben dat ik gelijk heb.
- Ik kan er niet tegen als mensen iets tegen me zouden hebben. Dan zou ik willen weten waarom en welke aanleiding.
- Ik ben op zich een vrij gesloten persoon maar doe mijn best.
Ik heb het moeilijk over gevoelens te praten maar met sommige personen is dat praten niet echt nodig ;)
Zij weten wat ik voel en ik voel wat zij voelen en dat geeft me een erg positief gevoel :)

Eum voor de rest weet ik het niet echt goed... :$

Kath heb ik gaven ? *-)
Ayasha
Ayasha sep 3 '07
niet aan mij vragen, daar ga ik niet over. :+
Als je ze hebt, zal je ze nog ontdekken, heb je ze niet, zal je ze (logisch natuurlijk) ook niet ontdekken. (ja ontzettend behulpzaam. I know)
Phaser
Phaser sep 3 '07
Haha khad zo'n vermoeden ja ;)

Ach het is zoals je zegt, ik merk het zelf wel.
Ik vind het gewoon zo vreemd op die vraag te antwoorden... "heb ik gaven..." hmmz...

Kwil mezelf niet eum een dikke nek laten lijken ofzo...
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '07
Hoezo zou je dat lijken? Volgens mij is Merudi juist de enige plek waar iedereen gewoon kan zegen welke gaven (lees kwaaltjes ;)) iedereen heeft. Dus als jij iets een gave van jezelf vind, waar je trots op bent, ben ik nieuwschierig naar wat je denk dat dat is :).
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420