Loading...
nl

Wie ben ik !?

Phaser
Phaser aug 23 '07
Hey lieve mensen,

Ik ben Phaser, 22 jaar en man.

Ik ben binnen een half jaar verpleegkundige van opleiding en interesseer me enorm in zaken die de wetenschap NIET kan aantonen.

In ziekenhuizen heb je vaak een beleid dat enkel de wetenschap toelaat, ik probeer het ruimer te zien.
Ik ben van mening dat er bepaalde zaken zijn die je kan gebruiken of toepassen om bijvoorbeeld medicatie in bepaalde gevallen onnodig te maken.
Daar sta ik ook voor.

Het moeilijke hieraan is dat je weinig gehoor krijgt omdat de meeste collega's (zowel verpleegkundigen als dokters) hier een andere mening op nahouden omdat zij wetenschappelijk geschoold zijn.

Ik ga hier proberen om ervaringen uit te wisselen en m'n mening te geven op bepaalde zaken.

We zien wel wat het wordt hier, tot nu toe alles prima ;)

Groetjes,
Phaser
Delen:
Ayasha
Ayasha aug 23 '07
Welkom Phaser.
Hopen dat je hier veel kan leren :)
Thomas A
Thomas A aug 23 '07
Hey Ikben, ik bewonder je aanhoudendheid!?

Veel leerplezier hier (wederom) op het forum!?

Thomas
Phaser
Phaser aug 23 '07
Ik ben niet IkBen...

Maar toch bedankt voor je vertrouwen...
Kath kan je garanderen dat ik IkBen niet ben...
Ayasha
Ayasha aug 23 '07
Inderdaad. Phaser komt hier via mij en zijn bedoelingen zijn oprecht. Het is niet Ikben. Ik heb het bericht een aangepast.
Rustig maar :)Ikben houd zich nog wel even koest.
admin
admin aug 23 '07
Hallo Phaser, welkom hier!
Sheva
Sheva aug 23 '07
Hallo phaser.....welkom hier...

Ik heb ook altijd in de verpleging gewerkt en ik ben daar mee gestopt om de redenen die jij net vernoemt....
Maar het heeft nog steeds mijn interesse dus als ik wat voor je kan betekenen dan hoor ik het graag van je...

Groetjes Sheva
jo
jo aug 23 '07
Welkom
Debiorah
Debiorah aug 23 '07
Welkom! ik hoop dat je veel plezier zult hebben op merudi.