Loading...
nl

Tijdelijke ban voor IkBen

JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 23 '07
Een kort berichtje vanaf mijn vakantie. Even om te melden dat ik zijdelings wel e.e.a. gevolgd heb, en volledig achter de beslissing van de mods sta! Ik heb ze tenslotte niet voor niets aangesteld, en er is wel degelijk goed gehandeld. Respect voor iedereen vind ik belangrijk, maar er zijn grenzen. Zodra iemand over de grensen van een ander heen gaat, dan is dat niet toelaatbaar. Ondanks de vele waarschuwingen, woorden tegen ikben (waar dit topic tenslotte over gaat), etc. heeft hij niet geluisterd en gehandeld. Daarbij is hij respectloos over de grenzen van iemand anders heen gegaan. Voor zo iemand is geen plaats op Merudi, en na mijn vakantie ga ik eens goed nadenken over de juiste oplossing.

Bedankt voor jullie begrip en complimentjes aan Chip, Thomas, Wendy's en Kath voor het goed uitvoeren van hun "taak" ;)

Groetjes!
Caius
Caius aug 23 '07
Om niet gelijk off topic te gaan ... suc6 Nims met het vele nadenk werk ..als je terug bent!
Om toch ff wat tegen Dinie te zeggen:
Ik heb je topics niet gelezen, alleen 2 fotolezingen gedaan ...nouja 2 ..eigenlijk 1 ....want bij je ex ..voelde ik erg veeel negatieve energie ...zodat ik gelijk stopte met lezen.
Ik wil niks met die ex van je te maken hebben ...maar helaas word jij nog wel met hem geconfronteerd.
Dinie ... je bent zo ver op de goede weg (tenminste dat zegt mijn gevoel) ... ga zo door ... wat Mee oproepte is alleen oud zeer ... ga zo door ..zoals je de laatste tijd bezig gaat ... dan gaat de zon ook voor jou weer schijnen.
Je hebt in het verleden fouten gemaakt ..fouten maken is totaal niet erg ...zodra je er maar wat meedoet ....je moest eens weten hoeveel mensen er niks of weinig met hun fouten doen (maar dat weet je wel)...jij hebt geleerd van je fouten ...daar is veel kracht en moed voor nodig ...daar weet ik alles van ... ik krijg ook steeds meer kracht en moed ...beetje voor beetje ...maar ook ik pak mij leven weer op ....laat je niet uit het lood slaan ...en ga weer aan je toekomst werken ....net zoals ik dit wil gaan doen....je kan het Dinie :)
Veel liefs,
Kay
Acheliah
Acheliah aug 23 '07
NiMS,

Bedankt voor je reactie, en een fijne vakantie!!!

Liefs Dieneke.
Sheva
Sheva aug 24 '07
Lieve Dinie,

Ik heb in pb al veel met je gepraat,blijf ook je verhaal vertellen op het forum want het is belangrijk dat jij op die manier de steun krijgt die je in mijn ogen verdient!!!

En ik vind het wel makkelijk om te zeggen dat Mee het niet zo heeft bedoelt...
Eerst iemand proberen klein te maken en daarna zeggen het was niet zo bedoelt..Hoe was het dan wel bedoelt???
Aan de reactie van de andere forum leden te lezen ben ik niet de enige persoon die het heeft geraakt.

Eerlijk gezegd raakt het mij meer omdat het over jou ging Dinie omdat ik liever had gehad dat het tegen mij was,ik ben daar namelijk heel goed tegen opgewassen.
Ik heb genoeg zelfvertrouwen daar in en mij kan je alleen raken als ik om je geef...

Een forum lid waar ik geen band mee heb kan mij totaal niet kwetsen....het zijn maar woorden.
Lieve Dinie blijf vooruit kijken en kijk niet achterom,je zal steeds sterker worden.
Laat je niet kwetsen door onbelangrijke mensen nu niet maar ook niet in de toekomst...

Dikke knuf Sheva ;)
admin
admin aug 24 '07
@ Sheva,

Er is geen mens op de wereld die nì­et belangrijk is, allemaal zijn we radertjes in het grote geheel. Ik snap dat een hoop mensen enorm gekwetst en boos zijn om de dingen die zijn gebeurd. Toch heeft het wel een reden, ook hier komen goede dingen uit. Niets gebeurt voor niets zeg ik altijd.
Ik spreek hier voor mezelf als ik zeg dat het voor mij heel waardevol is geweest, heel moeilijk ook maar ik heb hier veel van geleerd. Ik kan het positieve gelukkig wel zien.

Het zal een lang verhaal worden waarschijnlijk, maar ik hoop dat ik duidelijk kan maken wat ik bedoel.

Gisteren was een hectische dag op het forum en ik heb veel geschreven en nagedacht.
Ik snapte maar niet hoe ik hier mee om moest gaan, ik was boos, maar voelde me er heel akelig onder, hoe moest ik dat nu voor mezelf uitvechten. Ik vind boos zijn verschrikkelijk omdat ik op die momenten zo moeilijk bij mezelf kan blijven.
Ik heb het geluk dat ik een goede verbinding heb met de "kosmos" dus lang hoef ik nooit te wachten op antwoorden, vraag me niet waarom, het is gewoon zo.
Als ik aan mezelf werk en de goede weg in sla, krijg ik via via elke keer weer "boodschappen" of "toevalligheden" op mijn weg die me dan weer de bevestiging geven dat ik inderdaad de goede kant opga. het toepassen in de praktijk is een ander verhaal, maar het inzicht is er dan wél.
Na een tijdje te hebben zitten mijmeren op de bank gisteravond, zette ik de televisie aan en de eerste zin die binnenkwam was,: ik ben die ik ben....Nou kun je zeggen, nou en.. gewoon een zinnetje, maar voor mij was het veel meer. Meteen daarna kwamen de antwoorden binnenrollen, normaal schrijf ik dit nooit op maar nu had ik die behoefte ineens wel. Ik had ook heel sterk het gevoel dat ik het nu ook op kì³n schrijven omdat het de bedoeling was dat ik het door zou geven. (normaal lukt dat opschrijven niet, op de momenten dat ik wil gaan schrijven ben ik gelijk alle woorden kwijt)Ik ga niet zeggen dat ik hier een "les" heb door te geven, maar meer om mijn gedachten met jullie te delen. Je mag er mee doen wat je wil.

Ik heb het een beetje rommelig geschreven en hoop dat je er wijs uit kunt.

Ik ben die ik ben,
Het is niet belangrijk dat ik het ergens niet mee eens ben.
Het is wél belangrijk hoe ì­k omga met het feit dat ik het ergens niet mee eens ben.
Ik ben niet de ander.
Dus geen ego maar mijn innerlijke zelf.
Van daaruit naar jezelf kijken.
Jouw reactie zegt alles over jou en niets over de ander.

Zo het staat er, weer een drempel.

liefs,
karin
Heidelroos
Heidelroos aug 24 '07
Zie de uitdaging ;)
Ayasha
Ayasha aug 24 '07
de uitdaging?
Debiorah
Debiorah aug 24 '07
De uitdaging voor jezelf, de uitdaging om zelf met deze situatie om te gaan. Hoe moeilijk dat ook kan zijn, ik denk dat dit bedoeld word.
Sheva
Sheva aug 24 '07
Ja idd Karin,

Ik ben ook wie ik ben en gelukkig zijn we allemaal verschillende personen anders zou het een saaie boel worden.
Dat een reactie alles zegt over de persoon kan kloppen maar is niet altijd waar...

In een vervelende of kritieke situatie zal een persoon heel anders reageren dan hij werkelijk is...
En ik ben niet die ander maar ik heb wel geleerd om me in andere mensen te verplaatsen...
Dat gaat me ook steeds beter af maar dat wil niet zeggen dat ik precies weet hoe een ander zich voelt,ik kan mij daar een voorstelling van maken maar je weet het pas als je het echt zelf ervaart....

Liefs Sheva...
mause
mause aug 24 '07
hoi dinie, het enige wat ik kwijt wil, is dat ik blij ben dat je er weer bent. en dat het leven weer een beetje positiever voor je is. je bent sterk en je kunt het, dat weet ik zeker.kijk wat je al bereikt hebt. en hou dit voor ogen ongeacht wat een ander zegt of denkt.

liefs maureen.
Acheliah
Acheliah aug 25 '07
Bedankt allemaal voor deze hele lieve woorden. Het gaat al weer beter met mij en idd ik ben sterker dan menig mens van mij had verwacht. Het gaat gelukkig beter met mij en ik ben mijn zolder aan het opruimen af en toe kom ik verhalen tegen uit mijn verleden en ik lees ze zonder dat het mij raakt want ik heb het achter mij gelaten maar het is wel fijn om te lezen zo weet ik voor mijzelf dat het wel gebeurd is en dat het geen nep verhaal is. Het enigste wat mij wel kan raken zijn verhalen/gedichten over mijn kinderen, misbruik enz, maar de rest is gewoon zoiets van ach ik heb het meegemaakt en mijn les er uit getrokken.

Liefs Dieneke
mause
mause aug 25 '07
hoi dinie,

ja logisch dat die verhalen en gedichten van het misbruik je raken. eerlijk gezegt, denk dat het ook niet goed was als je dat koud liet. je bent op de goede weg, ga zo door. je kunt het.

liefs maureen.
Acheliah
Acheliah aug 27 '07
Dank je Maureen

Ja het zijn niet alleen die gedichten die mij aan het denken hebben gezet het zijn ook de gedichten die over liefde gaan als je die leest dan lees je eigenlijk een hoop eenzaamheid. Maar het gaat met mij veel beter en daar gaat het om toch. Ik kreeg vandaag een tip van Sheva laat alleen mensen in je leven die iets bijdragen of iets voor je kunnen betekenen nou dan wordt mijn vriendenkring ineens verdomd klein geloof me maar. Maar ze heeft wel gelijk. Maar afijn daar ging dit hoofdstuk niet over is ikben nog steeds geband of niet.

Dikke Kus iedereen Dieneke

Liefs Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '07
Inderdaad, Ikben is op dit moment nog steeds gebanned. Jullie zullen op de hoogte worden gehouden wanneer er meer nieuws over is.
mause
mause aug 27 '07
hoi dinie,

toch heeft sheva wel gelijk. hihi.
Acheliah
Acheliah aug 27 '07
Ik weet het Mause heeft ze stiekum ook hihi :D
Sheva
Sheva aug 28 '07
:$
mause
mause aug 28 '07
hihi.
linkie
linkie sep 3 '07
poeh hey.....
ik ga ook ff drie weken met vakantie.....wat een verhalen.
heb inmiddels al een hoop gelezen, maar heb nog wel wat te gaan.

Jammer dat het tot een ban heeft moeten komen, heb geen reacties gelezen tijdens mijn vakantie en weet dus niet de rede van de ban van ikben. Ik begrijp alleen dat het een reactie was op het verhaal van Dinie.
En snap ook heel goed dat er wel een hele goede rede moet zijn geweest voor deze ban. Ik oordeel dus niet over de uitlatingen die ik niet ken. Wel steun ik het besluit van onze mods uit oogpunt van vetrouwen dat zij dit alleen doen wanneer echt echt nodig.

Voor Dinie kan ik alleen zeggen:
Wat een verhaal..........respect dat je dat hebt durven opschrijven. en kom op meid....je bent op de goede weg!

goetjes
Acheliah
Acheliah sep 4 '07
dank je Linkie

Ik weet nu de oorzaak van mijn problemen en dat is zeker geen ad/hd. Dit zal ik met mijn psycholoog bespreken en er wat van gaan maken. Dus alles komt goed

Liefs Dieneke
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki