Loading...
nl

Tijdelijke ban voor IkBen

jo
jo aug 23 '07
ikben heeft kansen genoeg gehad!
dus hij heeft er zelf om gevraagd om geband te worden.
ik vind het ook niet erg aardig om er iemand(dinie) bij te halen
Debiorah
Debiorah aug 23 '07
Dan ben ik erg benieuwd om te ontdekken wat er zich onder de oppervlakte afspeelt. Ik bedoel ook niet dat jij iemand onderuit wilt halen, dit verwijt ik enkel ikben. Natuurlijk spelen alle forumleden een rol maar deze topic ging over de tijdelijke ban van ikben vandaar dat ik daarover spreek. Ik hoop net zoals alle forumleden tot een oplossing te komen. Er is hier niemand die dit leuk vind dat wilde ik je alleen duidelijk maken. Het is een noodoplossing. Het is jammer dat daardoor iemand moet wijken maar ik denk dat ikben zich ditzelf ook wel had kunnen realiseren.
Phaser
Phaser aug 23 '07
Zoals de topic al aangeeft gaat het inderdaad om IkBen zijn ban.

Als reden zijn er kennelijk veel maar de druppel kent iedereen ondertussen.

Deze ban is, en dat is heel duidelijk gezegd, een tijdelijke oplossing. Het is ook niet de ideale oplossing en dit is ook gezegd geweest.

Er zal een oplossing gezocht worden als NiMS terug is. Tot dan zou de ban wel blijven (denk ik).

Het feit of een forumlid zaken al dan niet heeft uitvergroot doet hier eigenlijk niet ter zake.
Zeker niet in dit topic.
Dit was een informatief topic om uit te leggen waarom IkBen is geband.

Het is een moeilijke kwestie om te bannen.
Je houdt een persoon in de gaten en geeft waarschuwingen.
Als hij / zij zich hier niet aan houdt geef je weer een waarschuwing.

Ik weet niet wat IkBen heeft geschreven, maar vertrouw de mods hierin. Ze zijn er voor een reden.

Persoonlijk uithalen naar iemand op een forum is erg makkelijk.
Mee, zelfs al heb je gelijk over Dinie (wat ik niet zeg dat je dat hebt, maar puur hypothetisch), zou IkBen nog niet echt het recht hebben om persoonlijk aan te vallen.

En dat is de essentie hier.
Of Dinie nu al dan niet iets uitvergrootte, geeft dat het recht om haar persoonlijk onderuit te halen? ;)

(Dit is mijn mening...)
Mee
Mee aug 23 '07
Debiorah, sommige mensen zijn niet in staat tot zelfrealisatie. Bijvoorbeeld een autist, heeft niet het vermogen om zichzelf te spiegelen. Moet ten alle tijden geholpen worden en vertaald worden, hoe hij of zij in ekaar zit.

Een schizofreen iemand, heeft geen idee wie hij is. Daar zijn medicijnen voor nodig, om alleen maar te functioneren.
Iemand met een gespleten persoonlijkhied, weet niet wat de een of ander zegt.Is zich daar niet van bewust.
Ooit wel eens iemand met een depressie mee gemaakt??
Iemand met een aandachtstoornis, heeft duidelijk weer een ander probleem. Zo kan ik wel even doorgaan. Het is er in alle soorten en maten. Zelfs groten figuren uit de geschiedenis, is bekend dat dit soort dingen in hun leven speelden.

Ook in onze wereld komt het voor. Deze mensen kunnen je buren zijn, je familie of de man die zijn hond uit laat.
Aan de oppervlakte niets aan de hand, van binnen wel.
Ook deze mensen hebben alle moderne technieken tot hun beschikking. Hebben ook een baan, hebben ook een gezin, hebben hun eigen leven. Ze willen net als wij, ook in contact met andere. Hebben dezelfde behoeftes als wij.
Het is aan de mens zelf om open te staan, om te voelen wat een ander voelt, om te kijken door de ogen van een ander. Om te begrijpen. Om open te staan, voor iets anders, voor iemand anders.
Ayasha
Ayasha aug 23 '07
Inmiddels heb ik Mee haar pb ontvangen. Mee heeft heel respectvol alles uitgelegd. Ik vraag nu een beetje meer uitleg over hoe ze het wil verwezenlijken (hoe ze het ziet) en dan zal dat besproken worden onder de mods. Het is me duidelijk dat Mee het inderdaad niet slecht bedoelt. Uiteindelijk deelt ze onze visie dat het beter had kunnen opgelost worden dan met een ban. En dat is ook zo. Vandaar dat ik inderdaad nogmaals herhaal; deze ban is slechts tot NiMS terug is. (tijdelijk, zoals in de titel staat) dan zal ook met NiMS besproken worden waar we heen gaan van hier uit.
Debiorah
Debiorah aug 23 '07
Ik ben het met je eens mee, zoals je het beschrijft maar denk toch dat verandering uiteindelijk uit een mens zelf moet komen. Een ander kan dit niet opleggen en misschien zal ikben daarom ook niet veranderen. En ja ik ken deze gevallen ikzelf ben eens depressief verklaard, toch ben ik er hoewel met hulp zelf uitgekomen. Een ander kan mijn innerlijke processen wel aansporen maar ze niet veranderen, daar heb ik zelf voor moeten kiezen en aan moeten werken. Maar ik snap wat je met je verhaal bedoeld.
Acheliah
Acheliah aug 23 '07
Hallo Mee

Nu gaan mijn haren overeind staan of ik zoiets zou verzinnen zeg dus niet. Ik heb heel veel moeite moeten doen mij overeind te houden in die relatie en dankzij de mensen hier op het forum zoals Thomas, Kath, Lchip, NiMS, en de rest ben ik er sterker uit gekomen dan ik was. Ik heb 6 kinderen van 2 vaders dus niet van verschillende mannen en ja mijn kinderen volgen kort op elkaar en als je je verveeld reken maar uit 19-1-1993, 27-12-1979, 10-07-2001, 30-05-2002, 23-12-2004, en 04-02-2006 dus er zitten weldegelijk 9 maanden tussen ik heb ze allemaal voldragen en ja dat ik dit allemaal heb meegemaakt komt mede door de foute keuze's dat geef ik toe maar als je helemaal niemand heb maak je vaak foute keuze's en als je het allemaal zo goed weet ken je mij dan persoonlijk zo nee oordeel dan niet zo snel want ik heb een hekel aan liegen en bedriegen ook over mijn leven. Oja en over dat vorige bericht dat ik van mijn luie reed af moet komen ooit wel eens gehoord van zo in de put zitten dat mensen blijven hangen en niet verder kunnen.

Dieneke
Acheliah
Acheliah aug 23 '07
Weet je dat van ikben vond ik niet eens zoerg wat hij schreef maar dat je nu zit te verkondigen dat ik een leugenaar ben raakt me heel diep. Ik moet nog moeite doen mij staande te houden en ja ik heb mijn levensverhaal nog eens nagelezen en het staat er ongelukkig dat klopt omdat ik alles te snel wil schrijven maar dit is echt gebeurd en of je me nu wel of niet geloof dat is jouw keuze ik zit er mee en ik moet er mee leren leven en het enigste wat me nu nog raakt zijn mijn ZES kinderen die mij zeer aan het hart gaan en dat ze zijn afgenomen heeft te maken met het feit dat ik zo vaak in de stront getrapt ben dat ik niet meer voor mijzelf kan opkomen omdat ik mijzelf niet meer belangrijk vind ik voel me het lelijke eendje dat nooit een mooie zwaan zal worden en ja ookal denken mensen dat ik wel een mooie zwaan ben ik denk daar anders over gezien mijn verleden. Als je klaar bent met rekenen hoor ik het wel tussen 10-7-2001 en 30-5-2002 zitten maar ongeveer 10 maanden dus idd ik was na ongeveer één maand alweer zwanger. Tevens wil ik de mensen bedanken die wel in mij geloven en die mij sterker hebben gemaakt dan ik was bedankt Sheva, Kath, Nims, Lchip, Feileacan en iedereen die ik hier niet bij heb gezet

Dieneke
Phaser
Phaser aug 23 '07
Hey Dinie

Ik weet dat je vrij direct betrokken was met de ban op IkBen.
Laten we het nu allemaal een beetje rusten en laten we proberen af te wachten wat er gebeurt als NiMS terug is.
Mee
Mee aug 23 '07
Dinie, ik heb iemand mijn woord gegeven. Vanuit die belofte, zal ik niet meer reageren op mails.
jo
jo aug 23 '07
he dien
jij bent niemand een verklaring schuldig!
Acheliah
Acheliah aug 23 '07
Is goed maar weet je ik wil me niet druk maken maar ik zit nu wel met een rot gevoel omdat er iemand denkt dat ik dit verzin ik heb geen zin om me weer intens verdrietig te voelen net nu ik me juist zo vrolijk voelde want ik kom vanmiddag van mijn oudste dochter af en het ging net zo goed met mijn gevoel. Ik weet dat het allemaal onlogisch klink en dat ik het allemaal zelf gedaan heb soms denk ik wel eens die man daarboven heeft een hekel aan mij maarja het zij zo misschien verdien ik het wel. En dat ik het op dit forum openlijk heb verteld is omdat ik instanties niet meer vertrouw en het kwijt moest ik zat toen duidelijk in de put. Weet je ik trek me wel voorlopig terug okej :'{

Liefs Dieneke
Ayasha
Ayasha aug 23 '07
kalm kalm Dinie. Je hoeft geen verklaringen af te legen, Evemin moet je je verdrietig voelen. Geef Mee de tijd om het even rustig te bekijken. Elke mens kan fouten maken en elke mens verdient een tweede kans. Doe jij nu maar heel even rustig lieve meid.
Acheliah
Acheliah aug 23 '07
Dank je Kath zal ik doen het ergste ze heeft me wel aan het huilen gamaakt sorry moet ik eigenlijk niet schrijven ik weet het. En nee ik ben niet boos maar verdrietig

Liefs Dieneke
jo
jo aug 23 '07
ja geef mee even de kans ik denk wel dat ze er al spijt van heeft en het zo niet bedoelde ookal kan ze het niet goed praten maar ik dnek niet dat het de bedoeling was om jou verdrietig te maken. je bent een goede vrouw met veel liefde voor je kinderen kijk eens hoe goed het met je gaat nu!
Ayasha
Ayasha aug 23 '07
daar ben ik wel zeker van dat dat haar bedoeling niet was.

Laat die tranen maar lopen Dinie, als ze komen is het een teken dat ze klaar zijn om te vloeien. Laat ze maar gaan... :)Het is moedig om te huilen.
Acheliah
Acheliah aug 23 '07
Ik neem het haar niet kwalijk maar weet je als je gaat praten over je verleden willen mensen ineens niks meer van je weten ze zijn dan ineens stil daarom wilde ik er toen met jullie over praten ik had een uitlaat klep nodig en ja wat ik heb meegemaakt klinkt idd onwerkelijk zelfs ik kan het soms niet bevatten dat ik er zo sterk uit gekomen ben het enigste waarin je ziet dat ik problemen heb is in mijn huishouden en ja dat neem ik mijzelf zeer kwalijk want ook dat naast de verbale agressie van mijn ex koste mij mijn kinderen

Liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah aug 23 '07
Ik heb weleens gezegd dat ik zo graag eens een potje echt wilde janken nou Mee het is je gelukt haha. Want normaal huilde ik wel maar dan oppervlakkig en zijn de tranen echt. En ik heb van die lekkere muziek opstaan 2 pac - dear mama. :SEn ja ik ga dan ook hulp zoeken bij een psycholoog.
Grunie
Grunie aug 23 '07
Etiquette (bron: Wikipedia)
De etiquette of het decorum is het geheel van de beleefdheidsregels en de omgangsvormen. De kern van de etiquette is: rekening houden met de gevoelens van anderen en met de gebruiken in de samenleving, in alle situaties waarin mensen met elkaar omgaan.

Waarom omgangsvormen ? (bron: http://www.omgangsvormen.nl)
Meestal gaan we ervan uit dat de geldende waarden en normen wel bekend zijn en gaat de discussie over mensen die zich niet genoeg aantrekken van die waarden en normen, of over de vraag hoe je anderen kunt aanspreken op hun gedrag. Maar in sommige situaties zijn de normen en omgangsvormen voor veel mensen niet bekend. Deze website over omgangsvormen biedt dan een houvast.

Ik nodig iedereen uit.
Debiorah
Debiorah aug 23 '07
Nou Dinie bekijk het zo, dat is er in ieder geval even uit! Niks mis mee ook tranen kunnen je goed doen en ik denk zeker dat het soms nodig is om je even te ontladen. Is er toch iets uit deze situatie gekomen. Ik hoop daarom dat je met vernieuwde moed weer mee zal doen op het forum, wij willen je hier echt niet missen!
Hoewel het moeilijk is zou ik proberen hetgeen gezegd is een beetje uit je hoofd te zetten. Denk maar aan de goede dingen en laat je niet van de wijs brengen. Kop op meid wij zijn er nog steeds voor je!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki