Loading...
nl

Tijdelijke ban voor IkBen

Ayasha
Ayasha aug 22 '07
Hallo,

Ik wil meedelen dat IkBen tijdelijk gebant is. Wanneer NiMS terug komt zal het nog een keer bekeken worden en dan zal er met NiMS beslist worden of ze opgeheven word, of dat ze nog voor een bepaalde tijd blijft staan.

De reden is het meermaals negeren van waarschuwingen. En vandaag een zeer pijnlijke persoonlijke uithaal naar een forum lid. Die berichten zijn inmiddels verwijderd maar wij hebben ze wel nog. Dit laatste heeft de deur dicht gedaan.

Ik hoop dat jullie respect hebben voor onze beslissing.
Wanneer NiMS terug komt krijgen jullie een update.
Delen:
jo
jo aug 22 '07
hoi,

ik heb het niet gezien maar als jullie die beslissing het beste vinden dan zal dat wel terecht zijn.
Caius
Caius aug 22 '07
Ik sta achter jullie beslissing ... dat wilde ik ff laten weten ;)
Mee
Mee aug 22 '07
Ik denk dat hier weer met twee maten gemeten word.
Ik ben ook meerdere keren persoonlijk aangevallen. Het is maar hoe je er mee omgaat of je het toe laat.

Is duidelijk in ieder geval.
Debiorah
Debiorah aug 22 '07
Ik begrijp de genomen beslissing en ik denk ook dat het goed is om op Nims te wachten. Ik vond de opmerking ook zeker niet gepast en in mijn ogen is dit ook niet volgens ons policy.
Ayasha
Ayasha aug 22 '07
Mee ik begrijp dat je zo reageert. Maar degene die het bericht van Ikben gelezen hebben zullen snappen waarom dit de druppel was. Dit was niet langer kwetsend maar ronduit iemand de grond in stampen. De berichten kunnen we helaas niet tonen om bestwil van degene die aangevallen werd.
Als het gewoon om iets dom ging. Was het ook bij IkBen door de vingers gezien. Net als in het dagelijkse leven zeggen we op een forum allemaal wel eens iets wat we niet horen te zeggen en dat dient vergeven te worden. Maar sommige dingen die gezegd worden zijn zodanig hard dat het de persoon waartegen ze gezegd worden kan beschadigen, meer dan even gekwetst worden en als die dan nog vooraf gegaan worden door tal van andere dingen die niet horen. Dan is de uitkomst duidelijk.

Ik begrijp je reactie. Maar IkBen is gewoon veel te ver gegaan. En er is nog steeds een kans dat IkBen onder bepaalde voorwaarde weer mag mee posten. Deze ban is tijdelijk tot NiMS terug is.
Mee
Mee aug 22 '07
ik kom hierop terug. Ik zal mijn kijk op dit geven. Dit vergt alleen wat typewerk en daar heb ik nu geen tijd voor.


Tot later
LPChip
LPChip aug 22 '07
Kath, goede actie.

Als ik IkBen had kunnen bannen, had ik het in dit geval zelf gedaan.

Ik denk dat dit het ergste is wat ik in mijn hele leven gezien heb. Ik noem deze actie niet meer persoonlijk aanvallen, maar gewoon pure mishandeling. Ik hoop daarom oprecht dat de aangevallen persoon het laatste bericht niet gelezen heeft, want dit is zo erg. 1 ding is wel zeker nu. Hij kan god niet zijn, want god had dit NOOOIT gedaan. Niet in zulke mate. Als hij dan toch een superwezen is, dan is hij de duivel. Dit was echt een duivels streek.
Acheliah
Acheliah aug 22 '07
Hallo iedereen ik heb volgens mij niet meegekregen wat hij schreef dus kan er niet over mee praten. Of het moet gaan over dat hij mijn echte dochter had die vent is gek zoiets zou idd alleen de duivel verzinnen en niet God. Al heb ik ook goeie kanten van Ard gelezen in zijn brieven naar mij toe.

Liefs Dieneke
LPChip
LPChip aug 22 '07
Dinie, wees blij dat ik het voor je heb kunnen beschermen. Ik wens het niemand toe om dit te mogen lezen, en gezien je voorgeschiedenis met Ard is het helemaal beter. Geloof me, hoewel het onzin was wat hij schreef, was zijn bedoeling alles behalve goed.
admin
admin aug 23 '07
Ik heb het niet gelezen, ik dacht dat hier een ander stukje werd bedoelt wat dus niet zo was. Ik ben het wél eens met de beslissing.
Ik hoop dat Ik ben begrijpt dat het niet om hém gaat maar om wat hij doet. Wat je uitzend krijg je terug...en nee dit is geen trap nageven want dat geldt ook voor mij. Ik ga niet zeggen dat ik het jammer vind want dat is niet zo, ik hoop dat Ikben hier wat van opsteekt want ik geloof niet dat hij een "slecht" mens is.
Sheva
Sheva aug 23 '07
Ik vind het jammer dat het op deze manier moet gaan.
Normaal gesproken is het leuk om met verschillende mensen discussie te voeren over uiteenlopende zaken...
Het is ook logisch dat als je elkaar langer "spreekt" dat je wat persoonlijker wordt naar elkaar toe...
Maar zodra het respect verdwijnt en mensen elkaar openlijk aan gaan vallen gaat het plezier van het forum bezoeken weg...

En dat is nou net niet de bedoeling!!!!

Ik ben het dus eens met de beslissing..(wie de bal kaatst kan hem terug verwachten).
Acheliah
Acheliah aug 23 '07
Dat is ikben ook niet maar volgens mij wordt het tijd dat hij zich bij een psychiather laat testen want idd God zou zulke dingen nooit schrijven. Maar nogmaals het gaat goed met mij en met de kinderen op Naomi na. En dat allemaal dankzij jullie want jullie gaven mij de kracht door te zetten (toen met mijn foute relatie) ik heb een lieve vriend die op het moment dat ik me slecht voel me zo omhoog weet te halen dat ik me weer goed voel. Zulke mensen daar heb je iets aan en niet eentje die denkt oppermachtig te zijn en onzin uitkraamt. Ik knok nog steeds voor de kids en dat ajl daar anders over denkt ja dat is hun probleem ik ben nu bezig door te drukken wat het ajl betreft ik ga zelfs een stuk in de krant zetten over hun als mij dat gaat lukken want ze hebben mijn kids weggehaald om ze een veilige thuishaven te bieden dan moeten ze niet in een pleeggezin mijn kinderen mishandelen. Maar affijn leuk jullie weer te spreken het doet me echt goed.

Liefs Dieneke
Sheva
Sheva aug 23 '07
Ik ben ook blij dat je er weer bent...
Je bent een tijdje weg geweest maar je bent sterker terug gekomen!!!
Je krijgt het steeds meer op een rijtje en dat heb je echt zelf gedaan...

Ik ben trots op je Dinie blijf in je zelf geloven,laat je niet meer onder sneeuwen!!!

Veel liefs Sheva
Thomas A
Thomas A aug 23 '07
Bij deze wil ik iedereen laten weten dat ondanks dat met het verwijderen van ikben er (waarschijnlijk) een zekere "normale" gemoedsrust op het forum terug zal keren, ik daar niet (helemaal) achter kan staan. waarom niet? Omdat we daarmee geen steek beter zijn dan hij en wij dus ook veroordelend zijn, iets wat we van hem juist zo moeilijk en onverdraagzaam vonden/vinden.

Dus ik wil eigenlijk laten weten dat het niet mijn keuze is en er zelf nog wat meer tijd aan hem had willen besteden. Het is waar dat regelmatig al mijn haren recht overeind gingen staan en ik er moeite mee had hoe hij zich verhield hier. Dat het mij raakte zegt natuurlijk ook iets over mij!!
Dan had ik liever gezien dat al te spraakmakende bijdragen geedit werden (al is dit ook al weer oordelen) en nee ik vind dat wat er gisteren gebeurde naar Dinie echt niet kon. In elk geval niet voor iedereen leesbaar op dit forum gewoon omdat dit veel te persoonlijk is; gelijk of ongelijk!!

Oordeel niet opdat ge niet oordeeld wordt.

Thomas
Debiorah
Debiorah aug 23 '07
Ik kan je standpunt begrijpen thomas, ik vind het ook geen gemakkelijke keuze maar ik kan begrijpen dat de moderators ook met hun handen in het haar zitten. Ik vind ook dat ikben soms op een redelijke manier kan discussiëren maar dan ook weer terugvalt in het beledingen en kwetsen van forumleden. Aangezien ieder forum op internet regels heeft om de sfeer te waarborgen vind ik het aan de andere kant ook niet raar dat hij nu tijdelijk gebant is. Als ik heel eerlijk ben op menig forum was hij al voorgoed gebant. Het gaat er hierbij in mijn ogen niet om gelijk of ongelijk maar om sociale vaardigheden en de visie van merudi. Eerlijk is eerlijk ik ga ook niet op een wetenschappelijk forum alles lopen afkraken simpelweg omdat ik het anders zie. Discussie is goed maar er zijn toch grenzen? Laten we hopen dat we een oplossing vinden...
Thomas A
Thomas A aug 23 '07
ja helder Debiorah. Ik zelf had al een voornemen om hem persoonlijk aan te spreken en daar voor te gaan zitten. Dit is er echter niet van gekomen.

ik doe een dagje Amersfoort met mijn broer vandaag en ben er pas later weer.

fijne dag

Thomas
Caius
Caius aug 23 '07
Oordeel niet snel ... maar doe dit overwogen.
Het is duidelijk dat IkBen meerdere keren te ver gegaan is.
Hij is verschillende keren gewaarschuwd.
Hij heeft gezegd zichzelf op dit forum te "verbeteren".
Maar meerdere keren is hem dat niet gelukt.
Het is een overwogen beslissing geweest om hem tijdelijk te verbannen ... en daar sta ik geheel achter.
Van mij part wordt hij voorgoed verband!
Helaas zijn sommige mensen niet te helpen :S
Ik hoop dat het IkBen goed vergaat in zijn leven hier op aarde :)
Debiorah
Debiorah aug 23 '07
@ Thomas jij ook een hele fijne dag geniet er maar van!
admin
admin aug 23 '07
Ja Thomas, ik sluit me helemaal bij Debiorah aan, je doet al zoveel goeds voor anderen, doe nu maar eens iets liefs voor jezelf!
Veel plezier!
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki