Loading...
nl

leugentje

amethist
amethist aug 17 '07
Hallo, deze droom had ik vanacht.

Ik ben in een huis met mijn man. Tussen het huis is een tuin en daar grensd een ander huis aan. In de tuin zitten mensen van de motor club van mijn man gezellig bij elkaar. Ik zeg tegen mijn man dat ik even frisse lucht moet hebben, heb het een beetje warm zeg ik. Ik ga naar de voordeur van het huis, en ga in de deuropening staan. Ik ga niet in de deur staan omdat ik het warm heb maar de leuke man wil zien, en dat hij mij ook ziet. Ik lieg tegen mijn man dus. Ik zie de man zitten die ik leuk vind, hij heeft donker haar en een bril op. Ik wil zo graag bij hem zijn!
Een poosje later zit ik in de tuin, vlakbij merk ik dat een straat is door de auto geluiden. Er lopen vlakbij mij een paar kleine kinderen, wat mij irriteert op dat moment. Ik wil dat ze weggaan. Terwijl er in de tuin een leuke speeltuin voor ze is. Ik weet het niet zeker meer maar, ik meende dat een man de kinderen riep en zei, hier is de speeltuin(dit laatste weet ik niet zeker)

Groetjes Amethist
Delen:
Phaser
Phaser aug 24 '07
Moeilijke droom om op te antwoorden.

Ik heb hem op verschillende tijdstippen vandaag gelezen maar het ontbrak me misschien aan de moed om te antwoorden.

Ik denk dat je inderdaad wel iets van dromen mag geloven maar zeker niet alles.
Zou je ook zo reageren mocht het niet in een droom zijn ?

Ken je de persoon waar je naar kijkt ook of is hij een volledig fictief persoon?
admin
admin aug 24 '07
Nou heb ik het door, jij bent Eva van het JHK forum!
Je droom kwam mij al zo bekend voor :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '07
Hoi,

Wil je nog een verklaring op deze droom of heb je die ondertussen al gekregen?
amethist
amethist aug 27 '07
ja hoor ik wil wel een verklaring.
Debiorah
Debiorah aug 27 '07
Hi Amethist, ik heb een aantal dingen voor je neergezet, voor mijn gevoel zit er een vrij duidelijke boodschap in je droom. Natuurlijk is dit mijn perceptie en ik wil je daarom eerst zelf laten oordelen. Hopelijk bied het aanknopingspunten.

Wanneer je als vrouw droomt over een man die je bemint, proberen we vaak onze relatie tot deze persoon te begrijpen.

Als een vrouw droomt van een onbekende man kan hij staan voor de mannelijke kant (logisch, analytisch) van de vrouw. Zij beschikt over deze mannelijke aspecten of kan ze ontwikkelen. Mogelijk gaat het om een kant van je persoonlijkheid die je nog niet onderkent.

Kinderen staan vaak voor onze eigen innerlijke kind. We hebben allemaal delen die nog kinderlijk en nieuwsgierig zijn. Als we in staat zijn in contact te komen met dit deel van onszelf, geven we onszelf toestemming zicht te krijgen op de mogelijke heelheid die we voorheen nog niet hadden onderkend.

Dromen over een tuin kan wijzen op groei in ons leven, of voor iets wat we in onszelf proberen te cultiveren. Het staat vaak voor ons innerlijke leven en datgene waar we volkomen achter staan. Daarnaast staat een tuin vaak symbool voor vrouwelijke eigenschappen en kwaliteiten.

In spirituele zin kan een bril ons aansporen om vanuit een ander gezichtspunt te kijken, zowel fysiek als spiritueel. Ook duid een bril vaak op ons vermogen te zien of te begrijpen.

Warmte in een droom houd vaak verbinding met de behoefte om ons goed te voelen, comfort en welzijn. Ook kan warmte de meest gezochte beloning symboliseren, onvoorwaardelijke liefde. De dromer mag hier op een positieve manier naar op zoek gaan.

Wanneer we dromen over bedrog en zelf bedriegen zijn we mogelijk bang een vriend te verliezen. Ook is het mogelijk dat we oneerlijk zijn ten opzichte van onszelf en dienen hier voor te waken. In spirituele zin dienen we te kijken naar onze spirituele doelstellingen, deze moeten niet geforceerd worden.

Dromen over het spelen of de speeltuin kan betekenen dat we ons bewust zijn van ons kinderlijke zelf. Het benadrukt onze creatieve en speelse onschuldige zelf. Creativiteit, ontspanning en plezier.
amethist
amethist aug 28 '07
dankje voor je uitleg. ik kan het mishebben, maar ik heb het gevoel dat je dit uit een boek/website hebt. t'is wel herkenbaar.

groet amethist
Debiorah
Debiorah aug 29 '07
Inderdaad amethist ik gebruik bij mijn droomverklaringen een heel mooi boek, dit boek geeft verschillende verklaringen voor verschillende droomsymbolen. Daarmee kan je dus vanuit verschillende oogpunten de dromen bekijken, ik bekijk de losse onderdelen en de samenhang hiervan. Zo hoop ik anderen te kunnen helpen wanneer zij met een bepaalde droom zitten. meestal geef ik ook mijn visie over de boodschap van een droom en stel ik inzichtelijke vragen. Bij jou droom had ik erg sterk het gevoel dat dit niet nodig was, vandaar dat ik het eerst aan jou oordeel over gelaten heb. Met mijn verklaringen hoop ik een zekere bewustwording te bewerkstelligen, hopelijk heb je er iets aan gehad. ;)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki