Loading...
nl

zwangerschap

Charlie
Charlie jan 30 '07
Dat schreef ik al dien. Heb al hard buikje en dat soort dingen. Maar ik wacht nog even met naar de dokter gaan. Als ik daar nl een test doe is het veel duurder dan een thuis test. Daarom mijn vraag of er niemand een gevoel heeft bij mij.
jo
jo jan 30 '07
een gevoel niet echt ik wil je ook niet onnodig blij of verdietig maken.
maar als je dit allemaal hebt denk ik wel dat je zwanger bent
Acheliah
Acheliah jan 30 '07
En moeders voor moeders is gratis je moet alleen 4 maanden lang in een emmer plassen om andere te helpen.
jo
jo jan 30 '07
wat is het verschil emmer of wc?
mocht ik ooit zwanger worden dan ga ik daar wel aan mee doen! plassen moet je toch!
Charlie
Charlie jan 30 '07
Ik wacht het wel af. ik ga me er niet om stressen of zo hoor. En als iemand hier wat over kwijt wil tegen mij, graag!!!
Acheliah
Acheliah jan 30 '07
dat is zo'n groene emmer om andere te helpen zwanger te worden steun je gelijk een goed doel.
En het is niet erg heb ik ook gedaan. En de test die hun doen is gratis dus dat is het voordeel.

Kus Dieneke
Mimi*
Mimi* jan 30 '07
Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Je wilt het zo graag en het zou zo jammer zijn als je niet zwanger zou zijn!

Liefs Michelle
Charlie
Charlie jan 31 '07
Maar verder heeft er dus niemand een gevoel bij??
jo
jo feb 3 '07
weet je al iets meer?
Mar76
Mar76 feb 5 '07
en en???
Acheliah
Acheliah feb 5 '07
Ik weet dat ze geschreven had dat ze ongesteld geworden was dus ik vrees het ergste wat ik niet hoop

Liefs Dinie
Charlie
Charlie feb 5 '07
Zie topic ik ben bang bij overige zaken.

B.v.D.
Charlie
Charlie feb 5 '07
Met andere woorden: Nee, ik ben niet zwanger. Ja, ik laat nog wel mijn voorspelling hier staan. Want ik ben er nog steeds heel positief over en ik heb het gevoel dat het niet lang meer duurt. En met niet lang bedoel ik vrij snel.
Ik hou jullie op de hoogte.

Gr.

Charlie
Acheliah
Acheliah feb 5 '07
Ik zal voor je duimen

Liefs Dinie
Charlie
Charlie feb 5 '07
Yes, ik ben wel weer zenuwachtig, want er komt een grote verandering waar ik nu nog niks over kan/wil/mag zeggen. Ik hou jullie later wel weer op de hoogte.

Liefs,

Charlie
Acheliah
Acheliah feb 5 '07
Ben benieuwd je maakt ons wel nieuwsgierig Spreek gelijk voor de anderen

Liefs Dieneke
jo
jo feb 5 '07
ja zeker dinie ik ben ook nieuwsgierig...
Charlie
Charlie feb 5 '07
Sorry, maar dit is nog even top secret. Geduld is een schone zaak!!!! liefs Charlie
Acheliah
Acheliah feb 5 '07
 Quote:
Origineel van Charlie:
Sorry, maar dit is nog even top secret. Geduld is een schone zaak!!!! liefs Charlie
hahaha telt dat voor jouw ook niet.

Kus Dieneke
Charlie
Charlie feb 5 '07
Jazeker, maar ja. Dit is mijn les: Geduld. Hij komt ook telkens weer terug. I Know!!!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420