Zenuwen gieren door mijn lichaam. Maandag zal heel spannend zijn en ik hou het niet meer van de zenuwen. Ohohohoh, zenuwen, waar zijn die goed voor??? Hihi.
Ja meid hoort er helaas allemaal bij. Als ik kon toveren toverde ik als je zenuwen weg maar helaas. Ze noemen me weleens toverheks en ik heb hem weleens proberen te betoveren toen hij dat zei maar het hielp niks. Maar afijn meid ik zal voor je duimen wat gaan ze maandag precies doen kijken of meer. Nou meis sterkte alvast zal aan je denken
Als je zwanger bent voel je ongeveer na 7 weken een soort zeurdere buikpijn net als spierpijn tenminste bij mij dan. Je kunt je ook misselijk voelen. Je mag geen rauw vlees eten, geen kattebak verschonen, niet in de tuin aarden zitten, en je mag niet rekken. Dat is het zo'n beetje dacht ik.
Ik zal eens omschrijven wat ik heb: Misselijk meestal sochtends, zware, gevoelige borsten, buikje al iets, soms opvliegers, zwangerschapsmasker en temperatuur die tegen de avond oploopt. En vooral pijn in mijn onderrug.
Kan dit allemaal kloppen??
ik lees net je berichtje en ik dacht he?! ik heb dit vanmorgen allemaal gelezen en ik dacht ook echt dat ik had gereageert?? nu kijk ik en niks!
maar ik type het gewoon nog eens een keer!
Kan je geen zwangerschapstest doen??
ik weet het er staat op dat je dat mag pas doen op de dag dat je menstruatie zou komen maar ik heb zoiets van als je zwanger bent ben je dat nu ook al en niet precies op die dag! omdat je ook als je zwanger bent toch kan gaan menstrueren of hoe je het ook schrijft!
ik ben nog nooit zwanger geweest dus weet ook niet hoe je je zou moeten voelen!
maar het duurt idd wel even voordat je een buikje krijgt.
Dat is juist het vreemde, jo. want ik heb al twee testen gedaan, de eerste was nog een beetje vaag en vanochtend de tweede was helemaal niets. Maar ik heb wel veel kenmerken. En mijn buikje word onder in ook al iets harder. Dus!!!!!!!
misschien ben je wel schijnzwanger?? omdat je het zooooo graag wilt
volgende week nog maar een test doen dan!! heb je zelf de testen gedaan? maak een afspraak bij de dokter!! en leg het hem allemaal uit. ik weet niet wat voor test de dokter gebruikt maar hun kunnen dat iig ook doen
Ik ben al vaker schijnzwanger geweest, maar nooit zooooooo erg als nu. Ik snap er niets van. Heb ook veel zin in koffie en patat en chocola en gebak. En ik ben ook al een poos niet ongesteld geweest.
Je kunt meestal pas zien dat je zwanger bent als je 7 a 8 weken bent. En een hard buikje duidt ook meestal op zwanger zijn. maar echt na twee maanden moet je iets voelen zoals ik hier boven geschreven had.