Loading...
nl

zwangerschap

Acheliah
Acheliah jan 23 '07
leuk meid
Charlie
Charlie jan 24 '07
Zenuwen gieren door mijn lichaam. Maandag zal heel spannend zijn en ik hou het niet meer van de zenuwen. Ohohohoh, zenuwen, waar zijn die goed voor??? Hihi.
Acheliah
Acheliah jan 24 '07
Ja meid hoort er helaas allemaal bij. Als ik kon toveren toverde ik als je zenuwen weg maar helaas. Ze noemen me weleens toverheks en ik heb hem weleens proberen te betoveren toen hij dat zei maar het hielp niks. Maar afijn meid ik zal voor je duimen wat gaan ze maandag precies doen kijken of meer. Nou meis sterkte alvast zal aan je denken

Liefs Dieneke
Charlie
Charlie jan 24 '07
Eerst een gesprek en misschien al een vruchtbaarheidstest voor mijn partner. Maar toch, zenuwen.
moira
moira jan 26 '07
Hoi charlie,

Ik hoop het van harte voor je.Ik hoop dat je droom uit komt.

Liefs moira
Charlie
Charlie jan 29 '07
Wie oh wie voelt er nu wat over mij??? Gr.

Charlie
LPChip
LPChip jan 29 '07
Je kunt toch wel één keertje geduldig zijn? :p
Charlie
Charlie jan 30 '07
Hoe bedoel je dat LPChip?????
LPChip
LPChip jan 30 '07
Het lijkt net alsof je graag bij elke verandering wil weten of anderen dat ook zien :)Is op zich niet verkeerd, maar je lijkt daardoor wat ongeduldig :p
Charlie
Charlie jan 30 '07
Nou, ik wilde eigenlijk weten of iemand voelt of ik zwanger ben of niet!! Niet uit ongeduld, maar uit twijfel, snap je??
Charlie
Charlie jan 30 '07
Laat ik het anders vragen: Wat zijn (bijna) alle kenmerken en aan hoeveel daarvan moet je voldoen als je echt zwanger bent??
Acheliah
Acheliah jan 30 '07
Als je zwanger bent voel je ongeveer na 7 weken een soort zeurdere buikpijn net als spierpijn tenminste bij mij dan. Je kunt je ook misselijk voelen. Je mag geen rauw vlees eten, geen kattebak verschonen, niet in de tuin aarden zitten, en je mag niet rekken. Dat is het zo'n beetje dacht ik.

Kus Dieneke
Charlie
Charlie jan 30 '07
Ik zal eens omschrijven wat ik heb: Misselijk meestal sochtends, zware, gevoelige borsten, buikje al iets, soms opvliegers, zwangerschapsmasker en temperatuur die tegen de avond oploopt. En vooral pijn in mijn onderrug.
Kan dit allemaal kloppen??
Acheliah
Acheliah jan 30 '07
idd gevoelige borsten, pijn in onderrug, misschien mag ik je feliciteren ik hoop het

Kus Dieneke
jo
jo jan 30 '07
Lieve Charlie

ik lees net je berichtje en ik dacht he?! ik heb dit vanmorgen allemaal gelezen en ik dacht ook echt dat ik had gereageert?? nu kijk ik en niks!
maar ik type het gewoon nog eens een keer!

Kan je geen zwangerschapstest doen??

ik weet het er staat op dat je dat mag pas doen op de dag dat je menstruatie zou komen maar ik heb zoiets van als je zwanger bent ben je dat nu ook al en niet precies op die dag! omdat je ook als je zwanger bent toch kan gaan menstrueren of hoe je het ook schrijft!

ik ben nog nooit zwanger geweest dus weet ook niet hoe je je zou moeten voelen!
maar het duurt idd wel even voordat je een buikje krijgt.

Maar ik hoop echt voor je dat zwanger bent!!

Gr Jo
Charlie
Charlie jan 30 '07
Dat is juist het vreemde, jo. want ik heb al twee testen gedaan, de eerste was nog een beetje vaag en vanochtend de tweede was helemaal niets. Maar ik heb wel veel kenmerken. En mijn buikje word onder in ook al iets harder. Dus!!!!!!!
jo
jo jan 30 '07
misschien ben je wel schijnzwanger?? omdat je het zooooo graag wilt

volgende week nog maar een test doen dan!! heb je zelf de testen gedaan? maak een afspraak bij de dokter!! en leg het hem allemaal uit. ik weet niet wat voor test de dokter gebruikt maar hun kunnen dat iig ook doen
Charlie
Charlie jan 30 '07
Ik ben al vaker schijnzwanger geweest, maar nooit zooooooo erg als nu. Ik snap er niets van. Heb ook veel zin in koffie en patat en chocola en gebak. En ik ben ook al een poos niet ongesteld geweest.
jo
jo jan 30 '07
hoe lang is een poos?? ik bedoel hoe lang ben je overtijd dan??

ben je bij de dokter geweest?
Acheliah
Acheliah jan 30 '07
Je kunt meestal pas zien dat je zwanger bent als je 7 a 8 weken bent. En een hard buikje duidt ook meestal op zwanger zijn. maar echt na twee maanden moet je iets voelen zoals ik hier boven geschreven had.

Dikke Kus Dieneke
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske