Loading...
nl

Wat is op komst?

Debiorah
Debiorah aug 17 '07
Ja dat herken ik die houding, ik ben mens en superieur houding! Zo noem ik het :)De mens houd zijn wereld soms zo klein. Denk alleen maar eens aan ons universum. Bestaat dit zomaar, is de mens onafhankelijk van het universum? Lijkt mij een arrogante gedachte.
Ayasha
Ayasha aug 17 '07
inderdaad. We plaatsen ons zelf boven dieren terwijl we zelf een kwetsbare diersoort zijn. Misschien wel de kwetsbaarste. Ik vind dat een gevaarlijke houding...
Debiorah
Debiorah aug 17 '07
Ja gevaarlijk voor zichzelf en anderen. Daarom vind ik het zo belangrijk naar mijn eigen visie en geweten te handelen. Om zo mogelijk ook andere mensen te kunnen raken en te laten voelen. Ik heb in ieder geval het gevoel dat ik trouw moet blijven aan mezelf en mijn overtuigingen en dan komt het goed. Uiteindelijk moet een mens hier ook zelf voor kiezen en achterstaan, dat is nu net de moeilijkheid. Het moet van binnen komen.
Ayasha
Ayasha aug 17 '07
 Origineel bericht van: Debiorah
Ja gevaarlijk voor zichzelf en anderen. Daarom vind ik het zo belangrijk naar mijn eigen visie en geweten te handelen. Om zo mogelijk ook andere mensen te kunnen raken en te laten voelen. Ik heb in ieder geval het gevoel dat ik trouw moet blijven aan mezelf en mijn overtuigingen en dan komt het goed. Uiteindelijk moet een mens hier ook zelf voor kiezen en achterstaan, dat is nu net de moeilijkheid. Het moet van binnen komen.


dat is een feit, slechts een beslissing die ze zelf nemen houden ze vol...
LPChip
LPChip aug 17 '07
Grappig dit topic.

Ik had hem nog niet gelezen, maar herken het wel. Ik kom de laatste tijd veel met mensen in contact die de verandering wel zien en erover willen praten maar dan zeggen ze steeds: maar ja, wat kan ik er aan doen?

Ik zeg hun dan altijd dat ze het moeten laten komen zoals het is, en juist die kennis die ze hebben moeten gebruiken als voordeel omdat hun de mogelijkheid hebben gekregen zich voor te bereiden.

Ik kijk daarom ook niet negatief naar dingen tenzij ik niet anders kan. Een ramp in elke vorm is nooit leuk, maar er zit meestal iets positiefs aan. Het is dan ook een kunst om die positieve dingen te leren zien, en ik heb dit mogen leren. Vaak zijn dit rampen waarin de meeste mensen alleen maar gewond raken. Als je dan verder gaat kijken dan zie je soms dat mensen dit nodig hadden om uit een bepaalde sleur te komen. Ik heb zo eens met iemand gesproken die ook een ongeluk gehad had, en die persoon had daardoor in jaren eindelijk weer familie gezien.
Debiorah
Debiorah aug 17 '07
http://www.ra-osiris.com/index.php?id=51

Wat denken jullie hiervan in realtie tot dit topic. Hier gaat het ook over het voorbereiden van de mensheid. Is dit misschien wat we voelen?
LPChip
LPChip aug 17 '07
Interessante tekst Debiorah, maar ik denk niet dat dit zo direct met elkaar te maken heeft. Er gaat inderdaad wat gebeuren 2012, maar de bovenstaande link heeft het over de manier waarop wij de transformatie kunnen aangaan terwijl dit topic meer gaat over de test zelf. Om het maar even kort door de bocht te zeggen.
Debiorah
Debiorah aug 17 '07
Ja maar dat hangt toch met elkaar samen, diegenen die deze verandering ervaren zijn die zich dan aan het voorbereiden? Zo bedoel ik het eigenlijk.
De geestelijke ontwikkeling van het menselijk bewustzijn nadert zijn eindexamen. En mensen die al ontwikkelen zullen daarom denk ik de verandering al aanvoelen.
admin
admin aug 17 '07
Geen druk op mijn hoofd maar wel onverklaarbare hoofdpijn die ook zo weer weg kan gaan. Wel heb ik net als jullie het gevoel dat er inderdaad "iets" aan zit te komen en voor mij voelt het niet lekker. Mijn slaappatroon is ook compleet veranderd en ik word op de meest idiote uren wakker en ben dan ook klaarwakker en kan niet meer slapen omdat de onrust door mijn lijf giert. Het is niet mijn onrust dat heb ik wel door, ik vermoed dat het met de trillingen van energien te maken heeft omdat ik daar erg heftig op reageer. Door die trillingen kan er van alles gebeuren dus daar zal het "voorgevoel" wel vandaan komen denk ik persoonlijk.
Grunie
Grunie aug 17 '07
Ik denk dat een heleboel mensen wel wat voelen maar het (in hun oprechtheid) helemaal niet kunnen plaatsen. En loopt het wat dit betreft ook niet zoals het moet lopen.... (dat het ook niet de bedoeling is dat iedereen zich bewust is van alle dingen).
admin
admin aug 17 '07
Dat denk ik ook Grunie, dat veel mensen geen flauw idee hebben wat ze voelen en het daardoor erg verwarrend kan zijn. Toch zou het fijn zijn als mensen wel bewuster worden, van zichzelf en van hun omgeving en ook bewuster van de veranderingen op aarde.
LPChip
LPChip aug 17 '07
 Origineel bericht van: Grunie
En loopt het wat dit betreft ook niet zoals het moet lopen.... (dat het ook niet de bedoeling is dat iedereen zich bewust is van alle dingen).


Ik denk dat het proces wat nu speelt wel degelijk loopt zoals het moet lopen. Veranderingen zijn nooit prettig en moeten vaak een bepaalde route lopen die soms minder plezierig is.

Daarnaast zie ik geen reden waarom de mens zich niet bewust zou mogen maken van deze veranderingen. Is dat niet een onderdeel van deze test?
admin
admin aug 17 '07
Wat bedoel je met test LPChip?
Debiorah
Debiorah aug 17 '07
Ik denk ook dat het wel de bedoeling is dat meer mensen zich hiervan bewust worden. Maar misschien lopen mensen die ervoor open staan daarom ook wel op de zaken vooruit. Het is misschien nog niet de tijd daarvoor. Er zullen misschien eerst nog een aantal veranderingen plaats moeten vinden voordat de rest van de mensheid ook bewust word. Het is nog een lange weg. Ik kom vaak genoeg in situaties dat ik de drang heb om mensen hierop te wijzen en mijn hele verhaal te doen. Maar ik weet ook dat ik er op dit moment bij veel mensen niet mee hoef aan te komen. Simpelweg omdat ze het nog niet kunnen begrijpen of het nut niet zien. De affirmatie die thomas mij ooit tijdens een fotolezing meegaf slaat hier erg op "ik deel alleen met hen die mij verstaan".
admin
admin aug 17 '07
Ja inderdaad, met de mensen die op dezelfde "golflengte" zitten.
LPChip
LPChip aug 17 '07
 Origineel bericht van: feileacan
Wat bedoel je met test LPChip?


De eerder genoemde link spreekt van een test.
LPChip
LPChip aug 17 '07
 Origineel bericht van: Debiorah
Ik denk ook dat het wel de bedoeling is dat meer mensen zich hiervan bewust worden. Maar misschien lopen mensen die ervoor open staan daarom ook wel op de zaken vooruit. Het is misschien nog niet de tijd daarvoor. Er zullen misschien eerst nog een aantal veranderingen plaats moeten vinden voordat de rest van de mensheid ook bewust word. Het is nog een lange weg. Ik kom vaak genoeg in situaties dat ik de drang heb om mensen hierop te wijzen en mijn hele verhaal te doen. Maar ik weet ook dat ik er op dit moment bij veel mensen niet mee hoef aan te komen. Simpelweg omdat ze het nog niet kunnen begrijpen of het nut niet zien. De affirmatie die thomas mij ooit tijdens een fotolezing meegaf slaat hier erg op "ik deel alleen met hen die mij verstaan".


Ik ben met je eens dat niet iedereen dit verteld kan worden, maar ik merk wel dat er mensen op mijn pad gezet worden met wie ik deze vizie kan delen. En dat doe ik ook steeds meer.
Ayasha
Ayasha aug 17 '07
 Origineel bericht van: feileacan
Geen druk op mijn hoofd maar wel onverklaarbare hoofdpijn die ook zo weer weg kan gaan. Wel heb ik net als jullie het gevoel dat er inderdaad "iets" aan zit te komen en voor mij voelt het niet lekker. Mijn slaappatroon is ook compleet veranderd en ik word op de meest idiote uren wakker en ben dan ook klaarwakker en kan niet meer slapen omdat de onrust door mijn lijf giert. Het is niet mijn onrust dat heb ik wel door, ik vermoed dat het met de trillingen van energien te maken heeft omdat ik daar erg heftig op reageer. Door die trillingen kan er van alles gebeuren dus daar zal het "voorgevoel" wel vandaan komen denk ik persoonlijk.
µ
dat wakker worden op onmogelijke uren heb ik dus ook. En dan ook echt niet meer in slaap raken.
Ik word alleen nogal onrustig en nerveus omdat ik er de vinger niet op kan leggen. Maar het is al een troost om te weten dat ik niet de enige ben die er mee 'zit'. Gedeeld leed is altijd lichter :D
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki