Loading...
nl

Foto lezen, zin of onzin

Thomas A
Thomas A aug 28 '07
Iedereen heeft zijn/haar idee over fotolezen. Prima zo is dat ook met pendelen, runen, i tjing, auralezen, en onvoorstelbaar meer media die iets mogen zeggen over jouw vragen. Iedereen komt op zijn/haar dagelijks pad orakels tegen die geraadpleegd gaan worden of niet en allen geven hopelijk antwoorden waar wij zo naar verlangen en met als doel om onze onzekerheden weg te nemen.

Echt naar het eigen zelf opweg gaan begint ergens. Als fotolezen de eerste stap is dan is daar niks mis mee, de ladder is echter veel langer en zal je uiteindelijk bij jezelf doen uitkomen.

Mee heeft in mijn ogen een prima topic geopend, waar ik ook weer dingen voor mijzelf uit heb kunnen halen.

Maar als niemand meer naar iemand luistert,
dan krijgen we oorlog...........

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 28 '07
Met het topic is ook helemaal niets mis :D. En inderdaad, het begint met luisteren, want anders worden we allemaal ondernemers.

"Die staan op zenden, maar niet op ontvangen."

Om weer terug te gaan on-topic. Inderdaad thomas, iedereen ervaart kennis over zichzelf op vele manieren. Zo zijn er enorm veel zaken waaruit men iets over zichzelf kan leren. Die zijn lang niet allemaal spiritueel, want ook een tijdschrift of de TV verschaft inzicht in jezelf als je er maar voor open staat. Het is maar net hoe je het ziet.

Toch kan ik het niet laten om op te komen voor de fotolezers hier op Merudi. Ze zijn namelijk geen charlatans of oplichters, maar mensen die met de juiste intenties iemand anders proberen te helpen. Ook weten diegene hier, die gelezen zijn, dat er wel degelijk hele specifieke zaken gezegd worden die iemand diep raakt. Als iemand dat niet er niet in ziet, is dat uiteraard geen enkel probleem. Het enige wat ik me dan afvraag, is waarom iemand er dan wel een punt van probeert te maken.
Thomas A
Thomas A aug 28 '07
het is een hele kunst om iemands uitspraken niet te verpersoonlijken en er ook in te zien wat er bij die iemand leeft.............

Nee, dat lukt mij ook niet altijd en kan mij in eigen blindheid ook geraakt worden.

Thomas
Mee
Mee aug 28 '07
Nims, de enige die er een punt van probeert te maken, ben jezelf. Ja ik begrijp jou mening van foto-lezen en ja ik begrijp de mening van andere hier op het forum en ja ik begrijp ook mijn eigen mening.

En als je heel goed had gelezen, dan had je ook mijn visie begrepen op het foto-lezen. Dat je daar niet voor openstaat, dat is oke. Daar ben je vrij in. Ik sta wel open voor jou mening, maar ik kan mezelf daar niet in vinden. Mag dat?
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 29 '07
Ja dat mag ook. Ik had ook niet alleen maar geschreven zodat jij erop kon reageren, maar zodat iedereen erop zou kunnen reageren. Mag dat ook?
Wendy's
Wendy's aug 29 '07
@ Mee

Het topic heet 'fotolezen, zin of onzin'. Ik vraag me af hoe jij hier zo'n sterke eigen mening over kan hebben, terwijl je zelf nog geen foto hier hebt geplaatst, dus ook niet weet of het wel of niet klopt. Je zal vast wel lezingen van andere gelezen hebben, maar je kan niet nagaan of wij goed of slecht zitten.. dat kun je alleen zien door de reacties van de gelezene.

Waarom plaats je zelf niet een foto? dan kun je zien of het zin of onzin is?? Niet dat ik bedoel dat je dat moet doen, dat is jou keuze.. maar misschien veranderd jou mening dan door de foto lezing.
Wendy's
Wendy's aug 30 '07
?
jo
jo aug 30 '07
ik vind dat foto lezen wel zin heeft
je word er een stuk wijzer van en de dingen die je niet zeker weet worden bevestigd.
en je kan makkelijker zien hoe jezelf eigenlijk in elkaar zit
twinklingstar
twinklingstar aug 30 '07
En of het zin heeft! Mijn zelfvertrouwen heeft zo'n oppepper gehad dat ik me helemaal happy voel!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420